quote:Op maandag 21 mei 2012 12:54 schreef RickoKun het volgende:
Heeft een vd dames wat maandverband voor me?
Dan plak ik die op mijn rug zodat ik niet achteruit de bus uit glij als een makaaks naaktslakje.
Aparte keus voor een bijvoegelijk naamwoordquote:Op maandag 21 mei 2012 12:54 schreef RickoKun het volgende:
Dan plak ik die op mijn rug zodat ik niet achteruit de bus uit glij als een makaaks naaktslakje.
die harde levuhquote:Op maandag 21 mei 2012 15:05 schreef Sala-adin het volgende:
Lange rit in de trein en ben mijn ipod vergeten
Zelf Afghaanse liederen zingen.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:05 schreef Sala-adin het volgende:
Lange rit in de trein en ben mijn ipod vergeten
Het is zo kaolo warm inderdaadquote:Op maandag 21 mei 2012 12:54 schreef RickoKun het volgende:
Ah oke, laat maar zitten danquote:Op maandag 21 mei 2012 01:16 schreef jna het volgende:
[..]
Je moet sketchee downloaden, en dan krijg je opeens de mogelijkheid om behalve een foto te maken/ sturen ook te tekenen.
Toch wel ja? Die dingen zijn echt ziek lekkerquote:Op maandag 21 mei 2012 10:00 schreef 2NutZ het volgende:
Jumi, zag ergens dat je die noten zo lekker vond in B&J. Je zal het al wel weten nu maar zijn macadamia noten
Het is gewoon benauwd dat is niet chillquote:Op maandag 21 mei 2012 17:34 schreef Juminelle het volgende:
Mensen die nu gaan klagen over het weerFuck off please.
Dit idd, Jumi vindt een plakkut chillquote:Op maandag 21 mei 2012 17:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het is gewoon benauwd dat is niet chill
fixed.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dit idd, Jumi vindt een plakkut chill![]()
. Enige wat mist is een (ver)fris(send) biertje, dan was het perfect
!
Een ijskoude Bavaria, to be exact. Alhoewel, ijskoude Heineken gaat er op een zomerse dag ook prima inquote:
Geen last van.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dit idd, Jumi vindt een plakkut chill![]()
.
quote:Op maandag 21 mei 2012 17:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een ijskoude Bavaria, to be exact. Alhoewel, ijskoude Heineken gaat er op een zomerse dag ook prima in.
Dit dus. En buiten uitwaaien aan het water.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:47 schreef Chocolatebear het volgende:
Y'all niggers moeten je gewoon wat luchtiger kleden.
True. Black on black ain't no match 2dayquote:Op maandag 21 mei 2012 17:47 schreef Chocolatebear het volgende:
Y'all niggers moeten je gewoon wat luchtiger kleden.
Kon ik je ook wel vertellen. Shenkie.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
True. Black on black ain't no match 2day.
Ik wist niet dat het zo gloeiend heet zou worden man, trok gewoon wat aan. Heb om 12u nog een vrachtwagen lopen laden en lossen ook, ik dacht dat ik smoltquote:Op maandag 21 mei 2012 17:50 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kon ik je ook wel vertellen. Shenkie.
Same here, ook echt al anderhalve week gewoon nu. Hoe danquote:
Whehequote:Waarschuwing:
onweer en hagel
Later vanmiddag ontstaan in het oosten en zuidoosten een aantal stevige regen- en onweersbuien. Daarbij is ook kans op hagel.
Vanavond trekken de buien verder het land in. In het noorden blijft het droog, maar in het midden en zuiden is er dus kans op enkele (onweers)buien. Vannacht wordt het op een enkele bui na droog.
Tijd van uitgifte: 15:55 uur.
jij ook al ja? Mijn neus is één watervalquote:Op maandag 21 mei 2012 17:51 schreef Juminelle het volgende:
Over een klein halfuurtje genieten van m'n vrijheidMet m'n loopneus en hese stem.
Verkouden zijn met 26 graden
Mag ook wel ter compensatie van gisteren.quote:
Ja, sinds vandaag ook gewoon. Fucking gaar.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
jij ook al ja? Mijn neus is één watervalvrijheid is hier reeds binnen. nu nog in de metro proppen en Festini knallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |