quote:Op maandag 21 mei 2012 00:30 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hm, kan ook tof zijn. Ligt er een beetje aan welk kapsel.
Oh...quote:Op maandag 21 mei 2012 00:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik ga sowieso niet meer voor lang haar.Ik bedoelde gewoon wat meer dan stoppeltjes.
Zie je niet die drie blokjes rechtsbovenin? Settings, invite en chat o.i.d.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:33 schreef jna het volgende:
Juna, hoe voeg je mensen toe op dat kik bij een iPhone? Die poppetjes waar jumi het over heeft zie ik nergens.
Je moet ff dat standaardgesprek of zo met kik zelf verwijderen, en dan zie je rechtsboven iets waar je op moet klikken en dan zie je vanzelf die 2 poppetjes.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:33 schreef jna het volgende:
Juna, hoe voeg je mensen toe op dat kik bij een iPhone? Die poppetjes waar jumi het over heeft zie ik nergens.
Niet luisteren CB, hij wilt je game verpesten.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
CB moet gewoon zo'n mooiboy kapsel zetten, zoals Drake bijv. Heb ik je al eens verteld.
[ afbeelding ]
Volgens mij is hij dan juist smooth as fuck.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:35 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Niet luisteren CB, hij wilt je game verpesten.
Oh het is gewoon dat ding met dat vergrootglas. Lekker duidelijkquote:Op maandag 21 mei 2012 00:35 schreef junamii het volgende:
[..]
Je moet ff dat standaardgesprek of zo met kik zelf verwijderen, en dan zie je rechtsboven iets waar je op moet klikken en dan zie je vanzelf die 2 poppetjes.
Zoiets
Nigger ik laat het groeien en verf het wit.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
CB moet gewoon zo'n mooiboy kapsel zetten, zoals Drake bijv. Heb ik je al eens verteld.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Chocolatebear op 21-05-2012 00:46:49 ]The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Mike houd je mondquote:Op maandag 21 mei 2012 00:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ikquote:Op maandag 21 mei 2012 00:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Nieuwe aflevering Mag ik u kussen? staat online. Bázenprogramma + humor, kijkt iemand dit ook?
Drie cabaretiers strijden om de kus van een prachtige bekende vrouw. Met spitsvondige grappen, romantische gedichten en tedere liedjes proberen de mannen het hart van de schone dame te raken.
quote:Op maandag 21 mei 2012 00:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nigger ik laat het groeien en verf het wit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Feyenoord Rotterdam
Dat is echt one ugly nigger.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Ff kijken danquote:Op maandag 21 mei 2012 00:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Laatste aflevering is Miss Nederland, prachtvrouw, slechts 22 lentes jong.
Je moet sketchee downloaden, en dan krijg je opeens de mogelijkheid om behalve een foto te maken/ sturen ook te tekenen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |