quote:Op maandag 21 mei 2012 00:04 schreef junamii het volgende:
Kan iemand dWc even uitleggen dat verschillende kleuren paprika ook verschillend smaken?
Ik heb m'n naam en achternaam. Nu al spijt. Nu nog mensen overhalen om het te downloadenquote:Op maandag 21 mei 2012 00:04 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Yes. Ik ben er nog niet uit of ik m'n username tactisch moet kiezen of niet![]()
Jammer dat ik hier geen semi naakt meer mag posten, heb nog een pic in Chippendale-outfit.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Misschien kan je het goedmaken met een Chippendale-act bij Yvonne thuis.
dm/pm graagquote:Op maandag 21 mei 2012 00:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Jammer dat ik hier geen semi naakt meer mag posten, heb nog een pic in Chippendale-outfit.
Mensen weten.
Daarom dusquote:Op maandag 21 mei 2012 00:07 schreef junamii het volgende:
[..]
Ik heb m'n naam en achternaam. Nu al spijt. Nu nog mensen overhalen om het te downloaden
Hoe kan je dit niet proeven!?quote:
Een soort Whatsapp waar niet iedereen die toevallig jouw nr. heeft je kan toevoegen zodat je niet telkens mensen hoeft te blokkeren.quote:
Is de ene dan ook meer geschikt ergens voor dan een ander ofzo? Ik neem wel altijd rood voor pasta, dunno whyquote:Op maandag 21 mei 2012 00:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Rood is het bitterst en groen is zoet
Ja, voor de leuk gewoon als je in de AH staatquote:Op maandag 21 mei 2012 00:09 schreef jna het volgende:
[..]
Jij dacht dat die kleuren gewoon random gekozen konden worden?
Zeg nooit meer, ik herhaal: Nooit meer dat ik ignorant ben.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is de ene dan ook meer geschikt ergens voor dan een ander ofzo? Ik neem wel altijd rood voor pasta, dunno why.
Rood en groen kunnen overal wel bij, die zijn wat 'pittiger' en kruidiger. Geel is zoet en fris en kan je het best gebruiken voor salades.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is de ene dan ook meer geschikt ergens voor dan een ander ofzo? Ik neem wel altijd rood voor pasta, dunno why.
Zo maar eens downloaden danquote:Op maandag 21 mei 2012 00:09 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Een soort Whatsapp waar niet iedereen die toevallig jouw nr. heeft je kan toevoegen zodat je niet telkens mensen hoeft te blokkeren.
zeker weten manquote:
Hold ya horses, het staat nu pas 1298-1 ofzo voor mijquote:Op maandag 21 mei 2012 00:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zeg nooit meer, ik herhaal: Nooit meer dat ik ignorant ben.
En oranje?quote:Op maandag 21 mei 2012 00:11 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Rood en groen kunnen overal wel bij, die zijn wat 'pittiger' en kruidiger. Geel is zoet en fris en kan je het best gebruiken voor salades.
Alleen als Robben een penalty gaat nemen en je wilt iets kapot gooienquote:Op maandag 21 mei 2012 00:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hold ya horses, het staat nu pas 1298-1 ofzo voor mij.
[..]
En oranje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |