SUPERLIJER KOM HIER IK SLA JE DOOD MET MIJN MUFASA.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik ook niet, hekel aan bruine dingen :S
Oooooooooooohhhhhhhhhhh.......?!?!?!?!quote:Op maandag 21 mei 2012 20:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik ook niet, hekel aan bruine dingen :S
Ik heb het allang geproefd mallequote:Op maandag 21 mei 2012 20:12 schreef Ron.Jeremy het volgende:
@ Vas: is heerlijk hoor, moet je zeker een keertje proberen
Waar is junami gebleven?
Je kent koetjesrepen niet? wat.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:13 schreef Chocolatebear het volgende:
Oh en ik ken die koetjesrepen niet. Ik doelde op de perenijsjes.
Zal jou eens zuigen. :$ :$quote:Op maandag 21 mei 2012 20:13 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Toffee van de Aldi is ook wel goed te zuigen enzo
Gebrek aan jeugd, hij heeft het. Alhoewel, het is beter als je die smeerboel hebt gemist welquote:
Ja ik twijfelde al tussen Pride, proud of prayquote:Op maandag 21 mei 2012 20:13 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Verkeerde grammatica jij niets lustende kiwiTiet
Ricko heeft gelijk, het moet prize zijn.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:13 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Verkeerde grammatica jij niets lustende kiwiTiet
Pray?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ik twijfelde al tussen Pride, proud of pray
quote:
Zelfs ik heb mijn gebreken ja.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gebrek aan jeugd, hij heeft het. Alhoewel, het is beter als je die smeerboel hebt gemist wel.
Prince be high on nubian weed.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gast, je opende een KLB-topic over Fernandes. Dat is nieteens een gebrek meer te noemen.
Means to an end nigger, means to an end.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gast, je opende een KLB-topic over Fernandes. Dat is nieteens een gebrek meer te noemen.
Shenkie in de koelkastquote:Op maandag 21 mei 2012 20:21 schreef jna het volgende:
Koetjesrepen in mn huis,
Koetjerepen in mn vacht,
Koetjesrepen in mn buik,
Koetjesrepen komen hard.
Doet me op één of andere manier denken aan die Yogho Yogho reclames van vroegâhquote:Op maandag 21 mei 2012 20:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Shenkie in de koelkast
K*kr je bent een fool gast
blablabla faffie faffie oeh ah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |