SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #150Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deathlift or Die.
Ik ben nu ook echt al 5 minuten dat filmpje aan het kijken, ga altijd stukquote:
Die perfect smoothe bokoe-motoriek ookquote:Op zondag 20 mei 2012 23:27 schreef jna het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik die zag heb ik echt hardop gelachen
http://www.documentairene(...)d-%E2%80%98n-strong/quote:Op zondag 20 mei 2012 23:28 schreef junamii het volgende:
Wie had laatst hier een docu geplaatst over die criminelen in den haag? Was jij dat jna? Ik wil hem gaan bekijken namelijk
Die over de crips?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:28 schreef junamii het volgende:
Wie had laatst hier een docu geplaatst over die criminelen in den haag? Was jij dat jna? Ik wil hem gaan bekijken namelijk
Ja, dank je!!!quote:Op zondag 20 mei 2012 23:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
http://www.documentairene(...)d-%E2%80%98n-strong/
Ik wilde hem toentertijd al zien, maar was het helemaal vergeten. Morgen maar even kijkenquote:
SOG zeker?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:33 schreef junamii het volgende:
[..]
Ja, dank je!!!
[..]
Ik wilde hem toentertijd al zien, maar was het helemaal vergeten. Morgen maar even kijken
Nee, alleen Mila Kunis en niemand anders.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:39 schreef ThaTim het volgende:
Ondanks dat ze dicht tegen anorexia aanzat in Black Swan was ze me daar wel bloedje geil.
Allebei.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, alleen Mila Kunis en niemand anders.
Daar is ze zo leukquote:
Iddquote:Op zondag 20 mei 2012 23:43 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Pillow humping, doen wel meer vrouwtjes als ze masturberen
Ik zocht gewoon een lotgenootquote:Op zondag 20 mei 2012 23:43 schreef junamii het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor confronterende vragen
Zou haar trouwenquote:
ka....quote:Op zondag 20 mei 2012 23:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zou haar trouwenjammer dat ze niet zo een mooi lichaam heeft als d'r snoetje.
Dacht even dat Jumi/juna dit zei, door die zwart-witte UIquote:Op zondag 20 mei 2012 23:43 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Pillow humping, doen wel meer vrouwtjes als ze masturberen
Ik weet dat je het graag wilt, maar topless mag niet. (de mijne was er ook uitgehaald)quote:
Inderdaadquote:Op zondag 20 mei 2012 23:45 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Daar is ze zo leukDie film vond ik sowieso wel vermakelijk.
quote:
Heb wel een vette warrior pic, even blikjes plakken.quote:
kutquote:Op zondag 20 mei 2012 23:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik weet dat je het graag wilt, maar topless mag niet. (de mijne was er ook uitgehaald)
Me so sorry Jumi. So so sorry.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:56 schreef Juminelle het volgende:
Etha, we waren net zo lekker bezig. Niet verpesten nu.
Wáág het niet over "dat ene" te beginnen. Ik waarschuw jequote:Op zondag 20 mei 2012 23:58 schreef Juminelle het volgende:
M'n buurvrouw kwam me zojuist m'n derde zwangerschapsbox brengen. Die persoon die mij heeft opgegeven
Ieuwquote:Op zondag 20 mei 2012 23:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Misschien kan je het goedmaken met een Chippendale-act bij Yvonne thuis.
Doe ik ook niet, no worriesquote:Op zondag 20 mei 2012 23:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wáág het niet over "dat ene" te beginnen. Ik waarschuw je.
gratis app of wat?quote:
Yes. Ik ben er nog niet uit of ik m'n username tactisch moet kiezen of nietquote:
à la whatsapp?quote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 00:04 schreef junamii het volgende:
Kan iemand dWc even uitleggen dat verschillende kleuren paprika ook verschillend smaken?
Ik heb m'n naam en achternaam. Nu al spijt. Nu nog mensen overhalen om het te downloadenquote:Op maandag 21 mei 2012 00:04 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Yes. Ik ben er nog niet uit of ik m'n username tactisch moet kiezen of niet![]()
Jammer dat ik hier geen semi naakt meer mag posten, heb nog een pic in Chippendale-outfit.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Misschien kan je het goedmaken met een Chippendale-act bij Yvonne thuis.
dm/pm graagquote:Op maandag 21 mei 2012 00:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Jammer dat ik hier geen semi naakt meer mag posten, heb nog een pic in Chippendale-outfit.
Mensen weten.
Daarom dusquote:Op maandag 21 mei 2012 00:07 schreef junamii het volgende:
[..]
Ik heb m'n naam en achternaam. Nu al spijt. Nu nog mensen overhalen om het te downloaden
Hoe kan je dit niet proeven!?quote:
Een soort Whatsapp waar niet iedereen die toevallig jouw nr. heeft je kan toevoegen zodat je niet telkens mensen hoeft te blokkeren.quote:
Is de ene dan ook meer geschikt ergens voor dan een ander ofzo? Ik neem wel altijd rood voor pasta, dunno whyquote:Op maandag 21 mei 2012 00:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Rood is het bitterst en groen is zoet
Ja, voor de leuk gewoon als je in de AH staatquote:Op maandag 21 mei 2012 00:09 schreef jna het volgende:
[..]
Jij dacht dat die kleuren gewoon random gekozen konden worden?
Zeg nooit meer, ik herhaal: Nooit meer dat ik ignorant ben.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is de ene dan ook meer geschikt ergens voor dan een ander ofzo? Ik neem wel altijd rood voor pasta, dunno why.
Rood en groen kunnen overal wel bij, die zijn wat 'pittiger' en kruidiger. Geel is zoet en fris en kan je het best gebruiken voor salades.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is de ene dan ook meer geschikt ergens voor dan een ander ofzo? Ik neem wel altijd rood voor pasta, dunno why.
Zo maar eens downloaden danquote:Op maandag 21 mei 2012 00:09 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Een soort Whatsapp waar niet iedereen die toevallig jouw nr. heeft je kan toevoegen zodat je niet telkens mensen hoeft te blokkeren.
zeker weten manquote:
Hold ya horses, het staat nu pas 1298-1 ofzo voor mijquote:Op maandag 21 mei 2012 00:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zeg nooit meer, ik herhaal: Nooit meer dat ik ignorant ben.
En oranje?quote:Op maandag 21 mei 2012 00:11 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Rood en groen kunnen overal wel bij, die zijn wat 'pittiger' en kruidiger. Geel is zoet en fris en kan je het best gebruiken voor salades.
Alleen als Robben een penalty gaat nemen en je wilt iets kapot gooienquote:Op maandag 21 mei 2012 00:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hold ya horses, het staat nu pas 1298-1 ofzo voor mij.
[..]
En oranje?
Nooit op.quote:
Credits naar Ado hoor.quote:
Op die twee 'poppetjes' klikken en de username van diegene invoeren.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:17 schreef junamii het volgende:
dWc gewoon luisteren de volgende keer
En ik snap die kik niet. Hoe moet ik nou iemand toevoegen ofzo
quote:Op maandag 21 mei 2012 00:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik wist heul niet dat je in Sranan zat?
Ik ook nietquote:Op maandag 21 mei 2012 00:19 schreef o.us het volgende:
Maar ik ken helemaal niemand die Kik heeft. Vriendloos leven dat ik heb.
Nee, niet doen! Gemillimeterd haarquote:Op maandag 21 mei 2012 00:23 schreef Chocolatebear het volgende:
Zal ik mijn lokken weer laten groeien?
Wil je van van God los naar brave borst?quote:Op maandag 21 mei 2012 00:23 schreef Chocolatebear het volgende:
Neen. Ti's goed zoquote:Op maandag 21 mei 2012 00:23 schreef Chocolatebear het volgende:
Het is niet gemilimeterd he. Het is nu echt standje 0 met den tondeuse.quote:
Dat komt wel op mijn 38e.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wil je van van God los naar brave borst?
Ook niets mis mee.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Het is niet gemilimeterd he. Het is nu echt standje 0 met den tondeuse.
Ik ben in een experimentele fase van mijn leven.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Waarom zou je het weer willen laten groeien dan?
Doe het dan meteen goed.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik ben in een experimentele fase van mijn leven.
Wat een keizer.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Doe het dan meteen goed.
[ afbeelding ]
Ik ga sowieso niet meer voor lang haar.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:28 schreef JackieBrown het volgende:
Wel doen ChocoLijkt echt zo'n latin lover met langer haar
Neen, een meikeverquote:Op zondag 20 mei 2012 23:03 schreef Panzermaus het volgende:
nou junamii jij mag hem hebben, jij moet er nog van groeien.
* Panzermaus gaat een glas halen om hem uit te zetten
Is dus een kakkerlak, wat een monster dit.
quote:Op maandag 21 mei 2012 00:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Doe het dan meteen goed.
[ afbeelding ]
Hm, kan ook tof zijn. Ligt er een beetje aan welk kapsel.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik ga sowieso niet meer voor lang haar.Ik bedoelde gewoon wat meer dan stoppeltjes.
quote:Op maandag 21 mei 2012 00:30 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hm, kan ook tof zijn. Ligt er een beetje aan welk kapsel.
Oh...quote:Op maandag 21 mei 2012 00:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik ga sowieso niet meer voor lang haar.Ik bedoelde gewoon wat meer dan stoppeltjes.
Zie je niet die drie blokjes rechtsbovenin? Settings, invite en chat o.i.d.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:33 schreef jna het volgende:
Juna, hoe voeg je mensen toe op dat kik bij een iPhone? Die poppetjes waar jumi het over heeft zie ik nergens.
Je moet ff dat standaardgesprek of zo met kik zelf verwijderen, en dan zie je rechtsboven iets waar je op moet klikken en dan zie je vanzelf die 2 poppetjes.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:33 schreef jna het volgende:
Juna, hoe voeg je mensen toe op dat kik bij een iPhone? Die poppetjes waar jumi het over heeft zie ik nergens.
Niet luisteren CB, hij wilt je game verpesten.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
CB moet gewoon zo'n mooiboy kapsel zetten, zoals Drake bijv. Heb ik je al eens verteld.
[ afbeelding ]
Volgens mij is hij dan juist smooth as fuck.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:35 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Niet luisteren CB, hij wilt je game verpesten.
Oh het is gewoon dat ding met dat vergrootglas. Lekker duidelijkquote:Op maandag 21 mei 2012 00:35 schreef junamii het volgende:
[..]
Je moet ff dat standaardgesprek of zo met kik zelf verwijderen, en dan zie je rechtsboven iets waar je op moet klikken en dan zie je vanzelf die 2 poppetjes.
Zoiets
Nigger ik laat het groeien en verf het wit.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
CB moet gewoon zo'n mooiboy kapsel zetten, zoals Drake bijv. Heb ik je al eens verteld.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Chocolatebear op 21-05-2012 00:46:49 ]The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Mike houd je mondquote:Op maandag 21 mei 2012 00:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ikquote:Op maandag 21 mei 2012 00:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Nieuwe aflevering Mag ik u kussen? staat online. Bázenprogramma + humor, kijkt iemand dit ook?
Drie cabaretiers strijden om de kus van een prachtige bekende vrouw. Met spitsvondige grappen, romantische gedichten en tedere liedjes proberen de mannen het hart van de schone dame te raken.
quote:Op maandag 21 mei 2012 00:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nigger ik laat het groeien en verf het wit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Feyenoord Rotterdam
Dat is echt one ugly nigger.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Ff kijken danquote:Op maandag 21 mei 2012 00:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Laatste aflevering is Miss Nederland, prachtvrouw, slechts 22 lentes jong.
Je moet sketchee downloaden, en dan krijg je opeens de mogelijkheid om behalve een foto te maken/ sturen ook te tekenen.quote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 12:54 schreef RickoKun het volgende:
Heeft een vd dames wat maandverband voor me?
Dan plak ik die op mijn rug zodat ik niet achteruit de bus uit glij als een makaaks naaktslakje.
Aparte keus voor een bijvoegelijk naamwoordquote:Op maandag 21 mei 2012 12:54 schreef RickoKun het volgende:
Dan plak ik die op mijn rug zodat ik niet achteruit de bus uit glij als een makaaks naaktslakje.
die harde levuhquote:Op maandag 21 mei 2012 15:05 schreef Sala-adin het volgende:
Lange rit in de trein en ben mijn ipod vergeten
Zelf Afghaanse liederen zingen.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:05 schreef Sala-adin het volgende:
Lange rit in de trein en ben mijn ipod vergeten
Het is zo kaolo warm inderdaadquote:Op maandag 21 mei 2012 12:54 schreef RickoKun het volgende:
Ah oke, laat maar zitten danquote:Op maandag 21 mei 2012 01:16 schreef jna het volgende:
[..]
Je moet sketchee downloaden, en dan krijg je opeens de mogelijkheid om behalve een foto te maken/ sturen ook te tekenen.
Toch wel ja? Die dingen zijn echt ziek lekkerquote:Op maandag 21 mei 2012 10:00 schreef 2NutZ het volgende:
Jumi, zag ergens dat je die noten zo lekker vond in B&J. Je zal het al wel weten nu maar zijn macadamia noten
Het is gewoon benauwd dat is niet chillquote:Op maandag 21 mei 2012 17:34 schreef Juminelle het volgende:
Mensen die nu gaan klagen over het weerFuck off please.
Dit idd, Jumi vindt een plakkut chillquote:Op maandag 21 mei 2012 17:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het is gewoon benauwd dat is niet chill
fixed.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dit idd, Jumi vindt een plakkut chill![]()
. Enige wat mist is een (ver)fris(send) biertje, dan was het perfect
!
Een ijskoude Bavaria, to be exact. Alhoewel, ijskoude Heineken gaat er op een zomerse dag ook prima inquote:
Geen last van.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dit idd, Jumi vindt een plakkut chill![]()
.
quote:Op maandag 21 mei 2012 17:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een ijskoude Bavaria, to be exact. Alhoewel, ijskoude Heineken gaat er op een zomerse dag ook prima in.
Dit dus. En buiten uitwaaien aan het water.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:47 schreef Chocolatebear het volgende:
Y'all niggers moeten je gewoon wat luchtiger kleden.
True. Black on black ain't no match 2dayquote:Op maandag 21 mei 2012 17:47 schreef Chocolatebear het volgende:
Y'all niggers moeten je gewoon wat luchtiger kleden.
Kon ik je ook wel vertellen. Shenkie.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
True. Black on black ain't no match 2day.
Ik wist niet dat het zo gloeiend heet zou worden man, trok gewoon wat aan. Heb om 12u nog een vrachtwagen lopen laden en lossen ook, ik dacht dat ik smoltquote:Op maandag 21 mei 2012 17:50 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kon ik je ook wel vertellen. Shenkie.
Same here, ook echt al anderhalve week gewoon nu. Hoe danquote:
Whehequote:Waarschuwing:
onweer en hagel
Later vanmiddag ontstaan in het oosten en zuidoosten een aantal stevige regen- en onweersbuien. Daarbij is ook kans op hagel.
Vanavond trekken de buien verder het land in. In het noorden blijft het droog, maar in het midden en zuiden is er dus kans op enkele (onweers)buien. Vannacht wordt het op een enkele bui na droog.
Tijd van uitgifte: 15:55 uur.
jij ook al ja? Mijn neus is één watervalquote:Op maandag 21 mei 2012 17:51 schreef Juminelle het volgende:
Over een klein halfuurtje genieten van m'n vrijheidMet m'n loopneus en hese stem.
Verkouden zijn met 26 graden
Mag ook wel ter compensatie van gisteren.quote:
Ja, sinds vandaag ook gewoon. Fucking gaar.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
jij ook al ja? Mijn neus is één watervalvrijheid is hier reeds binnen. nu nog in de metro proppen en Festini knallen.
Door deze post werd ik eraan herinnerd dat ik zaterdag veel te vroeg uit bed moet om te gaan werken. Dankjewel Mike, echt bedanktquote:Op maandag 21 mei 2012 18:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
FERNANDES BTW IN DE AANBIEDING @ AH. ¤0,99 voor een literfles
.
Genietingsquote:Op maandag 21 mei 2012 18:14 schreef RickoKun het volgende:
Ik hoef alleen nog dinsdag te werken(4 uurtjes whehehe) en daarna vrijdag, zaterdag, zondag én maandag feesten met minstens elke dag 4 liter in de pens en misschien wat alternatieven om de boel draaiende te houden jullie weten
Ik dacht in eerste instantie aan BTW als in Belasting Toegevoegde Waarde.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
.
huh, jij deed toch iets met kantoorshit?quote:Op maandag 21 mei 2012 18:10 schreef junamii het volgende:
[..]
Door deze post werd ik eraan herinnerd dat ik zaterdag veel te vroeg uit bed moet om te gaan werken. Dankjewel Mike, echt bedankt
Ik zie er nu al tegenop om zaterdag in de AH te staan, na een maand niet gewerkt te hebben
En het is pas maandag.
Hoe kan je nou niet van perenijsjes houden?!quote:Op maandag 21 mei 2012 18:46 schreef Vaseline_ het volgende:
Perenijsjes, ik gruwelde ervan net zoals Koetjesrepen
[..]
huh, jij deed toch iets met kantoorshit?![]()
Üntermenschquote:Op maandag 21 mei 2012 18:48 schreef jna het volgende:
[..]
Hoe kan je nou niet van perenijsjes houden?!
Heheh, had toen ook al twee banen. Eentje bij Intrum Justitia en daarnaast teamleider verkoopafhandeling bij de AH. Inmiddels gestopt bij Intrum, maar in plaats daarvan wel een baantje in de horeca gefixtquote:Op maandag 21 mei 2012 18:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
huh, jij deed toch iets met kantoorshit?![]()
En dit. Perenijsjesquote:Op maandag 21 mei 2012 18:48 schreef jna het volgende:
[..]
Hoe kan je nou niet van perenijsjes houden?!
Boh, dat gedoe bij mij dat ik nog een keer bij appie had gesolliciteerd om maar iets in de tussentijd te hebben is volledig uit de hand gelopenquote:Op maandag 21 mei 2012 18:51 schreef junamii het volgende:
[..]
Heheh, had toen ook al twee banen. Eentje bij Intrum Justitia en daarnaast teamleider verkoopafhandeling bij de AH. Inmiddels gestopt bij Intrum, maar in plaats daarvan wel een baantje in de horeca gefixt
Ik wil er ook weg, maar ik moet wel blijven werken want heb geld nodig. Ik wil veel te veel en geef veel te veel geld uit aan dingen die ik niet nodig heb maar wel wil hebbenquote:Op maandag 21 mei 2012 18:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Boh, dat gedoe bij mij dat ik nog een keer bij appie had gesolliciteerd om maar iets in de tussentijd te hebben is volledig uit de hand gelopenEcht klotezooi weer. Maar heb donderdag wel sollicitatie bij Strand Zuid dus duimen maar weer
Hmmm misschien wel interessant voor in de vakantie. Wat moet je dan precies doen? Ik weet alleen nog van je verhalen dat het echt een kutbaan was. Wat betaalt het eigenlijk?quote:Op maandag 21 mei 2012 19:01 schreef junamii het volgende:
Jna! Als je Intrum kan hendelen, moet je daar echt gaan werken. Ze zoeken altijd studenten en ze betalen wel echt goed
Maar geen leuke baan. Leuk voor 2 maandjes hard werken voor veel geld.
Je wist het vast al: Top Notch is een jong, dynamisch (quote:Op maandag 21 mei 2012 18:55 schreef jna het volgende:
Bij topnotch zoeken ze trouwens nog een stagiair vanaf september, mocht 1 van jullie interesse hebben.
Als afstudeerstage mag je vaak bij zo'n bedrijf een apart project doen, dus je moet gewoon wat verzinnen wat je school goedkeurt en waar topnotch ook wat aan heeft.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je wist het vast al: Top Notch is een jong, dynamisch () platenlabel met een sterke focus op Hiphop van Nederlandse bodem maar met regelmatige uitstapjes buiten dit speelveld. Een klein bedrijf, resultaatgericht en met de vinger constant op de kloppende pols van musicerend Nederland.
De werkzaamheden zijn zeer gevarieerd, denk o.a. aan:
- Onderhouden van de verschillende Top Notch websites (incl. top-notch.nl, Facebook en Twitter).
- Schrijven en reviseren van nieuwtjes, persberichten en prijsvragen.
- Assistentie bij uiteenlopende promotionele werkzaamheden.
- Ontwerpen van banners, flyers en posters (aan de hand van bestaand artwork) alsmede deze in productie zetten.
Hiervoor voldoe je idealiter aan zoveel mogelijk van de volgende eisen:
- Affiniteit met en redelijke kennis van de muziekindustrie en de Nederlandse Hiphop scene.
- Goede mondelinge en schriftelijke beheersing van Nederlands en Engels,
- Kennis van Microsoft Office (met name Word en Excel), Adobe Photoshop en affiniteit met internet.
- Zelfstandig en assertief. Resultaatgericht denken is een must.
- Representatief, sociaal en positief ingesteld.
---
Lijkt me wel ziek chill als afstudeerstage! Denk alleen niet dat school dit goedkeurt
.
Ja, de nadruk ligt op een onderzoeksstage inderdaad, mag eigenlijk nieteens meelopen. Die stage was in de 3e. Heb mezelf wel gerustgesteld hiermee, wou bijna serieus ervoor gaanquote:Op maandag 21 mei 2012 19:10 schreef jna het volgende:
[..]
Als afstudeerstage mag je vaak bij zo'n bedrijf een apart project doen, dus je moet gewoon wat verzinnen wat je school goedkeurt en waar topnotch ook wat aan heeft.
Als ik die werkzaamheden zo lees dan lijkt het mij geen bal aan. Als je nou een beetje dichtbij de core business zit dan lijkt het mij wel vet.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je wist het vast al: Top Notch is een jong, dynamisch () platenlabel met een sterke focus op Hiphop van Nederlandse bodem maar met regelmatige uitstapjes buiten dit speelveld. Een klein bedrijf, resultaatgericht en met de vinger constant op de kloppende pols van musicerend Nederland.
De werkzaamheden zijn zeer gevarieerd, denk o.a. aan:
- Onderhouden van de verschillende Top Notch websites (incl. top-notch.nl, Facebook en Twitter).
- Schrijven en reviseren van nieuwtjes, persberichten en prijsvragen.
- Assistentie bij uiteenlopende promotionele werkzaamheden.
- Ontwerpen van banners, flyers en posters (aan de hand van bestaand artwork) alsmede deze in productie zetten.
Hiervoor voldoe je idealiter aan zoveel mogelijk van de volgende eisen:
- Affiniteit met en redelijke kennis van de muziekindustrie en de Nederlandse Hiphop scene.
- Goede mondelinge en schriftelijke beheersing van Nederlands en Engels,
- Kennis van Microsoft Office (met name Word en Excel), Adobe Photoshop en affiniteit met internet.
- Zelfstandig en assertief. Resultaatgericht denken is een must.
- Representatief, sociaal en positief ingesteld.
---
Lijkt me wel ziek chill als afstudeerstage! Denk alleen niet dat school dit goedkeurt
.
Daarnaast ga ik echt niet elke dag reizen naar Baarn.
Watquote:Op maandag 21 mei 2012 19:12 schreef Sala-adin het volgende:
Kom er net achter dat Theophilus optreed in Paradiso eff snel snel trein klemmen en kijken of ik nog binnen kan komen
Hebben ze daar ook Pineapple en Ginger enzo?quote:Op maandag 21 mei 2012 18:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
.
Kom mijn huiswerk maken in je vrije dagen.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:24 schreef RickoKun het volgende:
Heb mn perenijsjes al binnen.
Uiteraard werkt iedereen om mij heen dus mag ik mij de ziekte gaan vervelen de komende 3 dagen (ik dacht donderdag een bruiloft te hebben, maar die is er volgende week)
Welke opleiding?quote:Op maandag 21 mei 2012 19:30 schreef junamii het volgende:
[..]
Kom mijn huiswerk maken in je vrije dagen.
Bij mijn AH heb je alle 5 de smaken in flessen en maar 4 smaken (geen gingerquote:Op maandag 21 mei 2012 19:24 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook Pineapple en Ginger enzo?
Kom daar nooit, ben vaste Lidl+Aldi klant
Nee, dankje.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:30 schreef junamii het volgende:
[..]
Kom mijn huiswerk maken in je vrije dagen.
Morgen dus richting AH, heb hier aantal cadeaubonnen liggenquote:Op maandag 21 mei 2012 19:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Bij mijn AH heb je alle 5 de smaken in flessen en maar 4 smaken (geen ginger) in blik.
Dubbele bachelor dus? Bijna afgestudeerd?quote:Op maandag 21 mei 2012 19:31 schreef junamii het volgende:
[..]
Economie en Bedrijfseconomie + Fiscaal recht.
Cadeaubonnen van de AH? Wie de fuck geeft dat nou weerquote:Op maandag 21 mei 2012 19:33 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Morgen dus richting AH, heb hier aantal cadeaubonnen liggen
De AH zelf, had ooit een telefoon besteld op de website, konden ze niet meer leveren, dus geld terug + een hoop van die bonnenquote:Op maandag 21 mei 2012 19:34 schreef Juminelle het volgende:
Panzer, jij hebt Kik toch?
Weet je toevallig of mensen in hun contactpersonenlijst kunnen zien of jij Kik hebt als je hebt uitgeschakeld dat jij dit van anderen kan zien?
[..]
Cadeaubonnen van de AH? Wie de fuck geeft dat nou weer
Egoïst. Hart gebroken.quote:
Yes, alleen nog lang niet klaar. Ben pas eerstejaars.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:34 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Dubbele bachelor dus? Bijna afgestudeerd?
Geen idee mami, ik wist niet eens dat die setting er was. Waar kun je dat uitschakelen dan?quote:Op maandag 21 mei 2012 19:34 schreef Juminelle het volgende:
Panzer, jij hebt Kik toch?
Weet je toevallig of mensen in hun contactpersonenlijst kunnen zien of jij Kik hebt als je hebt uitgeschakeld dat jij dit van anderen kan zien?
[..]
right back at y00quote:
Is het gratis? :$quote:Op maandag 21 mei 2012 19:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vraag aan die aardige kassamevrouwtjes bij de counter
Goed bezig, succes!quote:Op maandag 21 mei 2012 19:38 schreef junamii het volgende:
[..]
Egoïst. Hart gebroken.
[..]
Yes, alleen nog lang niet klaar. Ben pas eerstejaars.
Het kwam in beeld tijdens het downloaden, maar volgens mij staat het ook gewoon bij settings. Zal zo even checken.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Geen idee mami, ik wist niet eens dat die setting er was. Waar kun je dat uitschakelen dan?
Ja.quote:
Genoeg Surinamers in dit topic, moet goed komen.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:44 schreef jna het volgende:
Heeft iemand van jullie nog een gouden tip hoe je een kokosnoot openkrijgt? Altijd als ik het doe ligt dat hele ding verspreidt over de keuken
Met een kapmes erop rammenquote:Op maandag 21 mei 2012 19:44 schreef jna het volgende:
Heeft iemand van jullie nog een gouden tip hoe je een kokosnoot openkrijgt? Altijd als ik het doe ligt dat hele ding verspreidt over de keuken
Amateurquote:Op maandag 21 mei 2012 19:44 schreef jna het volgende:
quote:
Vas' onwetendheid slaat wederom toequote:Op maandag 21 mei 2012 19:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat is javaans ofzo, ga weg. Roti it is
Maak er een videoverslag van!quote:Op maandag 21 mei 2012 19:55 schreef jna het volgende:
Bedankt voor de tips. Ik ga het zo proberen. Zal jullie op de hoogte houden
Wát. Eentje popt gewoon fowru meti. Hoe danquote:Op maandag 21 mei 2012 20:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik eet geen schaap+lamdoe mij maar lekker fowru roti.
Taki sa i wani , ik ben huttenkäse vriendquote:Op maandag 21 mei 2012 20:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wát. Eentje popt gewoon fowru meti. Hoe dan.
#tochnietzoverkäsed
quote:Op maandag 21 mei 2012 20:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Taki sa i wani , ik ben huttenkäse vriend
Ik wil dat ook wel eens proberen, kokosnoot is volgens mij kensergeil! Echter denk ik dat ik ook zal falen. Moet je dan het mes daar aan die zijde plaatsen en met je hand druk uitoefenen? Of moet je als een ware psychopaat je arm een meter de lucht in hijsen om het dan te doen neerdalen met de kracht van een duizend zonnen om er instantly doorheen te hakken?quote:Op maandag 21 mei 2012 19:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Amateur.
[ afbeelding ]
Rode lijntje moet je kappen, kan je netjes die juice uitschenken of opslurpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Duivenvlees dan?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik eet geen schaap+lamdoe mij maar lekker roti fowru.
Kokosnoot is vies johquote:Op maandag 21 mei 2012 20:08 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik wil dat ook wel eens proberen, kokosnoot is volgens mij kensergeil! Echter denk ik dat ik ook zal falen. Moet je dan het mes daar aan die zijde plaatsen en met je hand druk uitoefenen? Of moet je als een ware psychopaat je arm een meter de lucht in hijsen om het dan te doen neerdalen met de kracht van een duizend zonnen om er instantly doorheen te hakken?
Smerig, zal wel naar kip smaken?quote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 20:08 schreef Juminelle het volgende:
dWc, wssup met die hagel-, regen- en onweersbuien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier ook voluit zon de hele dag (al is t nu ietsje minder zonniek)
Jij bent echt het raarste figuur ooit.quote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 20:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kokosnoot is vies joh![]()
Ik zeg wel erg vaak dat ik iets vies vind merk ik
Ik ook niet, hekel aan bruine dingen :Squote:Op maandag 21 mei 2012 20:10 schreef Juminelle het volgende:
Koetjesrepen vind ik ook niet echt lekker. Smaakloze dingen.
And I pride myself on that.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:10 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Jij bent echt het raarste figuur ooit.
Kjenk'Rquote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 20:08 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik wil dat ook wel eens proberen, kokosnoot is volgens mij kensergeil! Echter denk ik dat ik ook zal falen. Moet je dan het mes daar aan die zijde plaatsen en met je hand druk uitoefenen? Of moet je als een ware psychopaat je arm een meter de lucht in hijsen om het dan te doen neerdalen met de kracht van een duizend zonnen om er instantly doorheen te hakken?
quote:Op maandag 21 mei 2012 20:08 schreef Juminelle het volgende:
dWc, wssup met die hagel-, regen- en onweersbuien?Ik las het ook maar op weeronlineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Zoals ik al zei, ik ben geen Quincy Dwight Nikandro Paulusma
.
Koetjesrepen zijn wel echt smerig man. Ranzige cacaofantasie, want die troep mag nieteens chocolade hetenquote:Op maandag 21 mei 2012 20:10 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Jij bent echt het raarste figuur ooit..
SUPERLIJER KOM HIER IK SLA JE DOOD MET MIJN MUFASA.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik ook niet, hekel aan bruine dingen :S
Oooooooooooohhhhhhhhhhh.......?!?!?!?!quote:Op maandag 21 mei 2012 20:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik ook niet, hekel aan bruine dingen :S
Ik heb het allang geproefd mallequote:Op maandag 21 mei 2012 20:12 schreef Ron.Jeremy het volgende:
@ Vas: is heerlijk hoor, moet je zeker een keertje proberen
Waar is junami gebleven?
Je kent koetjesrepen niet? wat.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:13 schreef Chocolatebear het volgende:
Oh en ik ken die koetjesrepen niet. Ik doelde op de perenijsjes.
Zal jou eens zuigen. :$ :$quote:Op maandag 21 mei 2012 20:13 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Toffee van de Aldi is ook wel goed te zuigen enzo
Gebrek aan jeugd, hij heeft het. Alhoewel, het is beter als je die smeerboel hebt gemist welquote:
Ja ik twijfelde al tussen Pride, proud of prayquote:Op maandag 21 mei 2012 20:13 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Verkeerde grammatica jij niets lustende kiwiTiet
Ricko heeft gelijk, het moet prize zijn.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:13 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Verkeerde grammatica jij niets lustende kiwiTiet
Pray?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ik twijfelde al tussen Pride, proud of pray
quote:
Zelfs ik heb mijn gebreken ja.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gebrek aan jeugd, hij heeft het. Alhoewel, het is beter als je die smeerboel hebt gemist wel.
Prince be high on nubian weed.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gast, je opende een KLB-topic over Fernandes. Dat is nieteens een gebrek meer te noemen.
Means to an end nigger, means to an end.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gast, je opende een KLB-topic over Fernandes. Dat is nieteens een gebrek meer te noemen.
Shenkie in de koelkastquote:Op maandag 21 mei 2012 20:21 schreef jna het volgende:
Koetjesrepen in mn huis,
Koetjerepen in mn vacht,
Koetjesrepen in mn buik,
Koetjesrepen komen hard.
Doet me op één of andere manier denken aan die Yogho Yogho reclames van vroegâhquote:Op maandag 21 mei 2012 20:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Shenkie in de koelkast
K*kr je bent een fool gast
blablabla faffie faffie oeh ah.
De jeugdquote:Op maandag 21 mei 2012 20:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Shenkie in de koelkast
K*kr je bent een fool gast
blablabla faffie faffie oeh ah.
Wow, flashbacks naar m'n jeugdquote:Op maandag 21 mei 2012 20:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Doet me op één of andere manier denken aan die Yogho Yogho reclames van vroegâh![]()
.
Begin jaren 90 was ik nog een spermatje en een eitje.quote:
Stop je barbies in mijn urethrea bby plzquote:Op maandag 21 mei 2012 20:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik speelde (lees: vermoordde) met mn barbies
Oh in dat geval.... Hmmm ok iets later begon ik met lekker mijzelf laten genieten.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Begin jaren 90 was ik nog een spermatje en een eitje.
sgoedquote:Op maandag 21 mei 2012 20:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Stop je barbies in mijn urethrea bby plz
Kek. Ik las net pas ergens dat ie vandaag in NL was.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:12 schreef Sala-adin het volgende:
Kwam hem tegen toen ik naar paradiso liep helemaal solo en shit
Het was keihard
Tof!quote:Op maandag 21 mei 2012 22:43 schreef Sala-adin het volgende:
http://tinypic.com/player.php?v=szu4k4&s=6
Het was 19:05 toen ik zijn status op zijn fb zag, ging toen gelijk trein pakken en had ik het gehaald. Fucking cheap ook nog 13 fakking 50
gvd nee he wat doet dzee vent hier is zkr ook zon kaasquote:Op maandag 21 mei 2012 22:45 schreef ikjijallebei het volgende:
haha wat een bazentopic met alleen maar 'coole' users
sowieso dat ik mezelf uitnodig, ik ben de shit.
nou welkom ikjijallebei bij deze vip-club
bedankt!
nog even de credits naar ThaTim die dit mogelijk heeft gemaakt, held.
Thnx for sharing old news.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:45 schreef ikjijallebei het volgende:
"nou welkom ikjijallebei bij deze vip-club"
bedankt!
Daarom AMSTERDAM!!!quote:Op maandag 21 mei 2012 22:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Tof!Dat is het grote nadeel van hier wonen, moet dat soort dingen echt vantevoren plannen. En dan kom ik alsnog te laat, maar goed.
rijke tatta alles mi mang w0lla w0llaquote:Op maandag 21 mei 2012 22:52 schreef RickoKun het volgende:
[..]
gvd nee he wat doet dzee vent hier is zkr ook zon kaas
haha ok lan allez goet dn welkom mang!!!!!!!quote:Op maandag 21 mei 2012 22:57 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
rijke tatta alles mi mang w0lla w0lla
Jaloersquote:Op maandag 21 mei 2012 22:43 schreef Sala-adin het volgende:
http://tinypic.com/player.php?v=szu4k4&s=6
Het was 19:05 toen ik zijn status op zijn fb zag, ging toen gelijk trein pakken en had ik het gehaald. Fucking cheap ook nog 13 fakking 50
quote:Op maandag 21 mei 2012 22:45 schreef ikjijallebei het volgende:
"nou welkom ikjijallebei bij deze vip-club"
bedankt!
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:57 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ga maar eens in het fernandes topic en LIV topics kijken...gewoon bovengemiddeld mooie mensen met humor..dat vage beeld van zolderautisten is zo 2010..
Gewoon naakt slapenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:40 schreef Juminelle het volgende:
Met het raam open slapen terwijl je verkouden bent, geen goed plan
Terecht.quote:
Echte mannen hebben daar geen last van, mietje!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:50 schreef Chocolatebear het volgende:
Denken dat je verkouden bent en dan blijkt het hooikoorts te zijn. Heb ik al jaren geen last meer van gehad.![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:00 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Echte mannen hebben daar geen last van, mietje!
Dezen man.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:00 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Echte mannen hebben daar geen last van, mietje!
Geschiedenis was echt een kut examen, geen vragen over de stof die we gehad hadden. Alleen maar bronnen en vanuit die bronnen 'bedenken' wat de mening van de maker van dat schilderij was ofzo of wat die bronnen uitbeelddenquote:
Thanksquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:06 schreef Ron.Jeremy het volgende:
@ Vas: wist niet dat je examens had, suc6 iig.
Er naast liggen en nog niet van ze winnenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:37 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Whiteboys die hun dag wijden aan tannen
Rood worden en dan jezelf bruin noemenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:39 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Er naast liggen en nog niet van ze winnen
Bewijsmateriaal genomen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:42 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Rood worden en dan jezelf bruin noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |