Nogmaals, welkom!quote:Op zondag 20 mei 2012 22:20 schreef rosakai het volgende:
na dit halve topic gelezen te hebben,
wil ik alleen maar even melden dat het niet m'n bedoeling was om arrogant of attituderig of wat er allemaal nog meer is geschreven over te komen.
ik wilde gewoon graag mijn voorliefde voor nagellak komen delen.
en was daar misschien iets te enthousiast in was.
soms misschien beter anders kunnen reageren maar we zijn niet allemaal perfect.
Mwhehehequote:Op zondag 20 mei 2012 22:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
Heb ik een kamer in Utrecht, moet ik steeds voor van alles in Amersfoort zijn dus slaap ik alsnog steeds hier.
Geen idee.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:44 schreef RenRen- het volgende:
In welke drugstores in Amerika wordt ORLY verkocht?
thnx!quote:Op zondag 20 mei 2012 22:38 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nogmaals, welkom!Ik vind het stoer dat je dit toch post. Leuk dat je heel enthousiast over nagels bent hoor. Hier mag je overigens ook enthousiast zijn over alle andere dingen in je leven
Ik zag trouwens dat je in het 'reguliere' topic vroeg of iemand je aankopen wou zien. Niet vragen, gewoon posten! Hartstikke leuk.
100!quote:Op zondag 20 mei 2012 22:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Geen idee.
Oh, nu zijn er meer mensen online! Enig idee wat GOSH Rainbow nu waard is? Hij staat heel niet op eBay.
Die van Nubar is niet discontinued toch? En die van Sally is nog zeldzamer en meer gewild denk ik, maar zal idd even kijken daarnaar.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
100!
Geen idee. Wat is die Treasure dinges van Sally waard? En die flakie van Nubar? Ik denk ongeveer die richting op qua prijs
Nou ja, voor de indicatie. Anders heb ik namelijk echt geen ideequote:Op zondag 20 mei 2012 22:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Die van Nubar is niet discontinued toch? En die van Sally is nog zeldzamer en meer gewild denk ik, maar zal idd even kijken daarnaar.
OH DIE WIL IK OOK. Even aan een vriendin doorgevenquote:Op zondag 20 mei 2012 22:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ga hem swappen voor Nubar Polka Dot White en China Glaze neons.En krijg er gratis nog OPI Metallic 4 Life bij.
Oh haha, die is blijkbaar minder zeldzaam dan Rainbow. Want deze staat op eBay.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nou ja, voor de indicatie. Anders heb ik namelijk echt geen idee
Welke?quote:Op zondag 20 mei 2012 22:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
OH DIE WIL IK OOK. Even aan een vriendin doorgeven
Oh, toch een andere, ik wil Save me, maar door Metallic 4 life bracht je me op dat ideequote:Op zondag 20 mei 2012 22:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh haha, die is blijkbaar minder zeldzaam dan Rainbow. Want deze staat op eBay.Vind dit zo moeilijk!
[..]
Welke?
quote:Op zondag 20 mei 2012 22:53 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh, toch een andere, ik wil Save me, maar door Metallic 4 life bracht je me op dat idee
Waarom niet, je kunt ook 30 dollar proberen. Er hoeft maar net een idioot te zijn die het ervoor geeftquote:Op zondag 20 mei 2012 22:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hidden Treasure staat nog een aantal keer op eBay, voor rond de $15. Is het dan realistisch om Rainbow, die daar helemaal niet op staat, rond de $20 te rekenen?
Ik normaal ook, maar toen ik hem in de Sephora zag werd ik toch een beetje verliefd.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Hihi, ik vind harige glitters lelijk. Maar fijn dat ik je op het idee bracht!
Neeee, ik ga hem swappen. Maar we moeten dus de waarde uitvogelen, zodat ik weet hoeveel lakjes ik uit kan kiezen. Maar ik wil het wel eerlijk houden, vandaar de twijfel. Wil niet dat blijkt dat hij veel minder waard is.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Waarom niet, je kunt ook 30 dollar proberen. Er hoeft maar net een idioot te zijn die het ervoor geeftProbeer je het een week en gooi je hem een stukje omlaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |