Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OP Chickquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
hahah kale hosselaartjequote:Op zondag 20 mei 2012 19:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja
[..]
Hey schattieee ik heb je gemist
Wij moesten altijd zo'n schoolshirt aan, die dingen waren echt kutquote:
Ja, wie sport er nu in een poloquote:Op zondag 20 mei 2012 19:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wij moesten altijd zo'n schoolshirt aan, die dingen waren echt kut
quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 19:43 schreef StijnDa het volgende:
Ik kom er net achter dat ik familie ben van mijn vriendinAangetrouwd wel gelukkig
De zus van mijn oma is getrouwd met de broer van haar opa.
WTF. In 1945 zeker?quote:Op zondag 20 mei 2012 19:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wij moesten altijd zo'n schoolshirt aan, die dingen waren echt kut
Die van dit jaar?quote:Op zondag 20 mei 2012 19:44 schreef laucas het volgende:
Ik heb het allerlelijkste NL-shirt ooit, ra-ra.
Men vindt 88 het lelijkste. Ik vind het het mooiste NL shirt everquote:Op zondag 20 mei 2012 19:44 schreef laucas het volgende:
Ik kom er net achter dat ik familie ben van mijn vriendinAangetrouwd wel gelukkig
Maar ook het succesvolste NL-shirtquote:Op zondag 20 mei 2012 19:44 schreef laucas het volgende:
Dat had ik dus ook . Niet dat het mijn vriendin was maar ik ging wel vaka met dr praten. Maar dan is ze eigenlijk geen familie van je.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:43 schreef StijnDa het volgende:
Zeker mooi shirt ja.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Men vindt 88 het lelijkste. Ik vind het het mooiste NL shirt ever
Bij ons niet, maar Ajax shirtje stond gelijk aan blauwe plekken, zeker als er gevoetbald werd.quote:
...quote:Op zondag 20 mei 2012 19:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik gym gewoon zonder shirt, die meisjes vinden mijn sixpack altijd zo mooi
quote:Op zondag 20 mei 2012 19:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik gym gewoon zonder shirt, die meisjes vinden mijn sixpack altijd zo mooi
Tja ligt eraan hoe precies je kijkt inderdaad.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook . Niet dat het mijn vriendin was maar ik ging wel vaka met dr praten. Maar dan is ze eigenlijk geen familie van je.
Neequote:
posten.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:50 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb hier serieus een foto van GJE in gymkleding.Dus stop maar met wauwelen.
Hij doelt op een Nike petje gok ikquote:
Nee, bij scholen buiten de achterstandswijken was dat vrij gebruikelijk.quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 19:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als die 14 jarige kneusjes het dragen ziet het er echt belachelijk uit
Wie is er nou niet benieuwd hoe GJE eruit zietquote:Op zondag 20 mei 2012 19:53 schreef Lindgren. het volgende:
Lijst met bietsers:
- vandermar
- StijnDa
- Rijst
Waarom willen jullie een foto zien van een jongetje van 14?
quote:Op zondag 20 mei 2012 19:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, bij scholen buiten de achterstandswijken was dat vrij gebruikelijk.
Ik weet ook niet hoe 'ie eruitziet. Heb een foto van z'n achterkant. Daarop kun je wel zien dat 'ie dikke brede schouders heeft jwt.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:54 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wie is er nou niet benieuwd hoe GJE eruit ziet
Weet ik of ik sterk genoeg ben om hem te rape.... uuuh stompen!quote:Op zondag 20 mei 2012 19:53 schreef Lindgren. het volgende:
Lijst met bietsers:
- vandermar
- StijnDa
- Rijst
Waarom willen jullie een foto zien van een jongetje van 14?
IF Arfaquote:Op zondag 20 mei 2012 19:55 schreef GekkeZuiden het volgende:
On: http://www.futhead.com/12/squad/813233
Iemand die nog ideeën heeft om dit te verbeteren?
Nee, dat deden we alleen als we op jodenjacht gingen.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:54 schreef Rijst het volgende:
[..]Je droeg tijdens de lessen zeker ook een uniform.
Een kruiwagen met hardcore muziekquote:Op zondag 20 mei 2012 19:57 schreef Rijst het volgende:
Ik schrik me de tering. Komt er opeens zo'n gabber met een kruiwagen met daarin van die subwoofers. kk harde hardcoremuziek komt eruit. Dat ding valt om. Bijna tegen mijn auto.
Pyjamabroek?quote:Op zondag 20 mei 2012 19:58 schreef vandermar het volgende:
Als ik thuis ben draag ik altijd dit soort broeken
[ afbeelding ]
Badstof jwz, lekker makkelijk aan en uit te doen mocht je even snel willen afberen
quote:Op zondag 20 mei 2012 19:58 schreef vandermar het volgende:
Als ik thuis ben draag ik altijd dit soort broeken
[ afbeelding ]
Badstof jwz, lekker makkelijk aan en uit te doen mocht je even snel willen afberen
Door die ene dode link? Ah, dan worden het er twee natuurlijk.quote:
Jaquote:
TOTY Vertonghenquote:Op zondag 20 mei 2012 19:55 schreef GekkeZuiden het volgende:
On: http://www.futhead.com/12/squad/813233
Iemand die nog ideeën heeft om dit te verbeteren?
Kut als je in die broeken loopt en een b0n3r krijgt.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jazodra ik een stap buiten zet draag ik een spijkerbroek maar thuis bijna altijd een pyjama broek
zit ziek lekker. O en naar fitness en terug van fitness een trainingsbroek.
Hahaha inderdaadquote:Op zondag 20 mei 2012 19:55 schreef laucas het volgende:
[..]![]()
Doet me een beetje denken aan wat ik een tijd terug meemaakte. Kameraad die toendertijd 200 km verder woonde had de laatste trein gemist en zocht dus onderdak. De volgende ochtend werden we wakker en gingen we naar beneden waar de vriend van mijn moeder en mijn moeder zelf de krant aan het lezen waren. Kameraad stelde zich voor aan de vriend en niet veel later gingen ze boodschappen doen.
Gelijk vroeg hij of de vriend van mijn moeder toevallig twee dochters had die spreken op elkaar leken.
Ik zei "Ja, hoezo?"
Hij: "Volgens mij is hij de ex van mijn moeder"
En dat bleek dus zo te zijn. Pretty awkward en ze herkende elkaar ook niet meer
Kloptquote:Op zondag 20 mei 2012 20:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kut als je in die broeken loopt en een b0n3r krijgt.
Klopt, maar ga hem niet halen SIF Vertonghen speelt al geweldig, moet alleen iets veranderd worden aan Distinquote:
Ik heb ook Heitinga ernaast, maar bij een counter hield Krul de bal gewoon nooit tegen.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja he?SIF Heitinga er naast. Daarom heb ik nog geen klagen over TOTY Krul denk ik
quote:Op zondag 20 mei 2012 20:10 schreef Dudeweiser het volgende:
Torino terug in de Serie A volgend jaar. OGBONNA TIME
quote:
AZquote:Op zondag 20 mei 2012 20:17 schreef marcie216 het volgende:
Wat vinden jullie het mooiste nieuwe tenue van komend seizoen?
Ik ga voor Real Madrid uit!
Ajaxquote:Op zondag 20 mei 2012 20:17 schreef marcie216 het volgende:
Wat vinden jullie het mooiste nieuwe tenue van komend seizoen?
Ik ga voor Real Madrid uit!
quote:
Ga je eigen reactie bedenkenquote:
Ik vind die niet zo mooi, met die bijna nederlandse vlag op de mouwen..quote:
ik vind die van Real niet zo mooi. Verschrikkelijk lelijk zelfs.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:23 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik vind die niet zo mooi, met die bijna nederlandse vlag op de mouwen..
Heeft wel wat weg van ajax shirt.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik vind die van Real niet zo mooi. Verschrikkelijk lelijk zelfs.
Ieder zijn mening hequote:Op zondag 20 mei 2012 20:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik vind die van Real niet zo mooi. Verschrikkelijk lelijk zelfs.
Je zei verschrikkelijk lelijk, niet verschrikkelijk mooi.quote:
klopt, vandaar dat ik het feyenoord shirt noemde.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je zei verschrikkelijk lelijk, niet verschrikkelijk mooi.
That doesn't compute.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
klopt, vandaar dat ik het feyenoord shirt noemde.
quote:
Nayquote:
Doe je snel.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:23 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik vind die niet zo mooi, met die bijna nederlandse vlag op de mouwen..
link pleasequote:Op zondag 20 mei 2012 20:36 schreef Reemi het volgende:
Mijn nieuwe versie van mijn België-Nederland team.Jammer van de formatie alleen.
[..]
idd, maarja heb ik wel vaker, dan luister ik een lied 1x en vind ik het niks, na 5x vind ik hem pas leukquote:
Prima toch, 75 is verre van ideaalquote:Op zondag 20 mei 2012 20:39 schreef DutchSL het volgende:
Ogbonna gaat volgend jaar ook niet meer 75 rated zijn.
Inderdaad, hij zit ook bij de Italiaanse EK-selectie, dus in het echt zal hij ook wel goed zijn. Zal wel op 75 gehouden zijn omdat hij in een lage league speelt.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:39 schreef DutchSL het volgende:
Ogbonna gaat volgend jaar ook niet meer 75 rated zijn.
Nee, dat niet.quote:
Misschien was hij niet zo goed vorig jaar?quote:Op zondag 20 mei 2012 20:40 schreef Reemi het volgende:
[..]
Inderdaad, hij zit ook bij de Italiaanse EK-selectie, dus in het echt zal hij ook wel goed zijn. Zal wel op 75 gehouden zijn omdat hij in een lage league speelt.
[..]
Nee, dat niet.
352?quote:Op zondag 20 mei 2012 20:40 schreef Reemi het volgende:
[..]
Inderdaad, hij zit ook bij de Italiaanse EK-selectie, dus in het echt zal hij ook wel goed zijn. Zal wel op 75 gehouden zijn omdat hij in een lage league speelt.
[..]
Nee, dat niet.
Beetje het Twente shirt van vorig jaar, maar dan met een veel erger patroonquote:
5-2-2-1quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 20:47 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik heb ook nog UP Beerens met een +10 kaart op de bank. [ afbeelding ]
quote:
IF Lens met + 10 kaart danquote:Op zondag 20 mei 2012 20:49 schreef Reemi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar met een +10 kaart is UP Beerens nog steeds behoorlijk slecht, is mijn excuus.
quote:Op zondag 20 mei 2012 20:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik dacht dat ik in het verkeerde topic was beland, maar blijkbaar toch niet. Maar goed, Bianchi en Pasquato dus volgend jaar ook in de Serie A als ze blijven.
Nee, weet alleen dat IF Lens 100x beter is dan Beerens, dus dat zal met een +10 kaart ook wel zo zijnquote:
Ik wil wel met mijn Brazilianenquote:Op zondag 20 mei 2012 20:33 schreef Lindgren. het volgende:
Wil er op PS3 iemand een potje tegen mijn Brazilianen?
Ik ragequit regelmatig en heb 5 TOTY Consistent spelers gehadquote:Op zondag 20 mei 2012 20:52 schreef vandermar het volgende:
Ahahahaha, hij is echt slecht met fifa LOL als ik zelfs nog positief record heb
Zijn theorie ookik ragequit nooit maar krijg ook dikke schurft in pakjes.
Doe ik nu.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:53 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Nope, voeg me toe als je wil Pieter115
quote:Op zondag 20 mei 2012 20:53 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik ragequit regelmatig en heb 5 TOTY Consistent spelers gehad
EAquote:Op zondag 20 mei 2012 20:53 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Toeval.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:53 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik geloof alleen in de theorie dat de speler die je op het pack krijgt invloed heeft op wat je erin krijgt. Ik ragequit ook nooit en ik heb best wel veel goede spelers gehad dit jaar.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:52 schreef vandermar het volgende:
Ahahahaha, hij is echt slecht met fifa LOL als ik zelfs nog positief record heb
Zijn theorie ookik ragequit nooit maar krijg ook dikke schurft in pakjes.
Het is ook een theorie he, klopt volgens mij ook niks vanquote:Op zondag 20 mei 2012 20:53 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Napoli ook. Maar zijn eigenlijk allemaal verkapte 5 atbsquote:Op zondag 20 mei 2012 20:58 schreef Reemi het volgende:
Best veel 3atb ploegen in de Serie A. Juve speelt 3-5-2
Walcott, Lennon, Walker, Bale?quote:Op zondag 20 mei 2012 20:57 schreef Lindgren. het volgende:
* Lindgren. ziet het team van wieisboos. Mompelt daarbij iets met "pace".
zijn brazilianen... nilmar etcquote:
Lindgren heeft me nachtmerries bezorgd met die manquote:
Lindgren. is een skiller, en door hem doe ik het nu ook iets meer, bijvoorbeeld met Hulkquote:Op zondag 20 mei 2012 21:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lindgren heeft me nachtmerries bezorgd met die man
Nee. Hij won 8-1 en stonk als een otter door het zweetquote:Op zondag 20 mei 2012 21:02 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Lindgren. is een skiller, en door hem doe ik het nu ook iets meer, bijvoorbeeld met Hulk
Dat valt nou toch ook wel weer meequote:Op zondag 20 mei 2012 20:57 schreef Lindgren. het volgende:
* Lindgren. ziet het team van wieisboos. Mompelt daarbij iets met "pace".
Ja viel wel mee met IF Neymar erachter.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:13 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dat valt nou toch ook wel weer meeHeb alleen Eninho omdat hij op elk punt beter is dan Wallyson (die ik daar normaal heb) en maar liefst +9 shooting
Lolquote:Op zondag 20 mei 2012 21:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja viel wel mee met IF Neymar erachter.
Goed gespeeld, je bent wel echt een pure [ afbeelding ], maar dat is logisch tegen Braskillianen. Wel wat mazzel met je corner ook, maar verder een redelijk potje.
Ja ik speel eigenlijk gewoon vals met drie 80+ pace cb's, marcio op LM en dan nog twee cm's die goed kunnen verdedigenquote:Op zondag 20 mei 2012 21:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja viel wel mee met IF Neymar erachter.
Goed gespeeld, je bent wel echt een pure [ afbeelding ], maar dat is logisch tegen Braskillianen. Wel wat mazzel met je corner ook, maar verder een redelijk potje.
l2p n00b.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee. Hij won 8-1 en stonk als een otter door het zweet
quote:
Een verkapte 6-0-3.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:19 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja ik speel eigenlijk gewoon vals met drie 80+ pace cb's, marcio op LM en dan nog twee cm's die goed kunnen verdedigen
Marcio..?quote:Op zondag 20 mei 2012 21:19 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja ik speel eigenlijk gewoon vals met drie 80+ pace cb's, marcio op LM en dan nog twee cm's die goed kunnen verdedigen
Pace en 5* skills. That's all. Cicinho is pas een beul.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:21 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Marcio..?Marcio Azevedo?!
Wat een koning is dat
![]()
Rage?quote:
hoe kan je er nou uitgepaced worden als je zelf met pacerussen speeltquote:Op zondag 20 mei 2012 21:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij pacede me er echt uit.. Toen had ik m'n Russians nog
Ja ik heb hem op LM met 7 chem omdat ik 3atb speel, hij houdt TIF Nene er uitquote:Op zondag 20 mei 2012 21:21 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Marcio..?Marcio Azevedo?!
Wat een koning is dat
![]()
Achterhoede:quote:Op zondag 20 mei 2012 21:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoe kan je er nou uitgepaced worden als je zelf met pacerussen speelt
Echt russen, geen Russische competitie. Had 66 pace CB's e.dquote:Op zondag 20 mei 2012 21:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoe kan je er nou uitgepaced worden als je zelf met pacerussen speelt
Ik had hem ook, maar gewoon als LB.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:22 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja ik heb hem op LM met 7 chem omdat ik 3atb speel, hij houdt TIF Nene er uit
ja dat is vragen om problemen hequote:Op zondag 20 mei 2012 21:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Echt russen, geen Russische competitie. Had 66 pace CB's e.d
Tegen Nilmar wel jaquote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 21:22 schreef vandermar het volgende:
Ik vind Marcio Azevedo helemaal niet fijn
Als zijn workrate nog steeds Hi Lo is dan is het nog steeds anusquote:Op zondag 20 mei 2012 21:24 schreef Lindgren. het volgende:
Volgend jaar heeft Marcelo ook 4* skills denk ik.
Welnee. Ik heb 'm ook in mijn team. Held is 't.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als zijn workrate nog steeds Hi Lo is dan is het nog steeds anus
Ik moet lekker in de party blijven als jij je frustraties op mij probeert bot te vieren? Nee was lekker gezellig hoorquote:
Steek er nog 1 op. Junkquote:Op zondag 20 mei 2012 21:30 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik moet lekker in de party blijven als jij je frustraties op mij probeert bot te vieren? Nee was lekker gezellig hoor.
? Weer ziet er hier fucked up uit nuquote:
TIF Hazard?quote:Op zondag 20 mei 2012 21:45 schreef Thorb het volgende:
Hazard al 3 goals in de eerste helft. Is Juve-Napoli nog leuk?
Hij zal ook sowieso in TOTY zitten.. dilemma..quote:
Jullie kunnen sowieso clubs spelen. Alleen dan zonder mij.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:48 schreef BDIL het volgende:
Lol wie heeft clubs vanaf verpestEr is iets mis met jullie
Lamme batterij denk ik?quote:Op zondag 20 mei 2012 21:49 schreef vandermar het volgende:
Lol, ik heb mijn telefoon 10 minuten van het infuus af en al 19% batterij eraf
99% stond die op en moest schijten dus wilde wat te doen hebbenquote:
Nu pas Transformers 3 kijkenquote:Op zondag 20 mei 2012 21:55 schreef vandermar het volgende:
Haha, wie ik tegen kom in transformers 3
[ afbeelding ]
Wanneer had ik het dan moeten doen, vanmiddag?quote:
Ja.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wanneer had ik het dan moeten doen, vanmiddag?
Kon niet, ik moest taalportfolio verbeterenquote:
Heb ik ook vaker gehad ja, sommige mensenquote:Op zondag 20 mei 2012 22:01 schreef Dudeweiser het volgende:
nieuw ragequitrecord:
wedstrijd was nog niet eens begonnen en hij had al gequit
Dan heb je geluk want er zijn vandaag al 2x Wieltjes voor mijn neus weggekaapt die er echt net 5 seconden op stonden.quote:
Telefonen tijdens het schijtenquote:Op zondag 20 mei 2012 21:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
99% stond die op en moest schijten dus wilde wat te doen hebben
Omdat Megan Fox triest liep te doen. Ze vond dat ze in de Transformers films alleen gebruikt werd voor haar looks en niet haar acteertalent en dus wilde ze niet meer mee doen.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:08 schreef vandermar het volgende:
Hoezo heeft Sam ineens met Carly in TF3? Waarom is Mikaele ineens weggehaald, stakkers!
Dan nog hebben ze het personage zomaar weggemoffeldquote:Op zondag 20 mei 2012 22:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Omdat Megan Fox triest liep te doen. Ze vond dat ze in de Transformers films alleen gebruikt werd voor haar looks en niet haar acteertalent en dus wilde ze niet meer mee doen.
Weinig zelfkennis
Voor welk bedrag stonden die erop?quote:Op zondag 20 mei 2012 22:05 schreef laucas het volgende:
[..]
Dan heb je geluk want er zijn vandaag al 2x Wieltjes voor mijn neus weggekaapt die er echt net 5 seconden op stonden.
Niets mis mee neequote:Op zondag 20 mei 2012 22:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan nog hebben ze het personage zomaar weggemoffeld
Die in 3 zit is ook niet lelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Al klaar met seizoen 1 van Cali?quote:
heyquote:Op zondag 20 mei 2012 22:35 schreef stoereboii het volgende:
Rijst jij zou TOTY Hunter hebben? Fijne speler?
Nee.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:35 schreef stoereboii het volgende:
Je wilde toch niet meer posten hier?quote:Op zondag 20 mei 2012 22:35 schreef stoereboii het volgende:
Goeie tip is om het rustig te doen, vaak gaat het fout doordat je te snel gaatquote:Op zondag 20 mei 2012 22:42 schreef wieisboos het volgende:
In de arena lukt advanced rainbow 99 van de 100 keer maar ingame gaat het drie van de vier keer fout
Nee maar ok niet minder......quote:Op zondag 20 mei 2012 22:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je wilde toch niet meer posten hier?
Nog lang niet. Vanmiddag de Pilot gekeken. Vond em wel grappig. Zometeen voor het slapen gaan nog een paar afleveringen kijken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 mei 2012 23:12 schreef laucas het volgende:
Trek ik een bronze jumbo open voor wat fitness kaartjes...Netjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trek ik een bronze jumbo open voor wat fitness kaartjes...Lekker hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
Montpellier.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:14 schreef GekkeZuiden het volgende:
1-2 voor Monteplier, goal Utaka![]()
![]()
Monteplier kampioen
Welkom bij de clubquote:Op zondag 20 mei 2012 23:15 schreef Geluidssysteem het volgende:
Godverdomme, ik heb echt al 50 bronze packs geopend,variërend van 400c-750c- en jumbo, allemaal minstens 15 van gekocht NOOIT een IF of een snelle/waardevolle (Pogba bijv.) Speler.
Kut spel.
Heb trouwens nooit eens iemand in packs gehad.
Beste was Valencia in begin van het spel...
Trek ik een bronze jumbo open voor wat fitness kaartjes...Ik had hem gisteren ook eindelijk, dat heeft te lang geduurd. Maar je hebt zo wel makkelijk 10k verdiendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
50 is niks manquote:Op zondag 20 mei 2012 23:15 schreef Geluidssysteem het volgende:
Godverdomme, ik heb echt al 50 bronze packs geopend,variërend van 400c-750c- en jumbo, allemaal minstens 15 van gekocht NOOIT een IF of een snelle/waardevolle (Pogba bijv.) Speler.
Kut spel.
Heb dit ook al heel lang gehad totdat de eerste TOTY'S kwamen, kreeg toen gelijk 2 silver TOTY'S in een pakje.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:15 schreef Geluidssysteem het volgende:
Kut spel.
Het kostte me honderden, misschien wel meer dan 1000 bronze packs om Pogba te krijgen.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:15 schreef Geluidssysteem het volgende:
Kut spel.
Villareal zat dit seizoen nog in de CLquote:Op zondag 20 mei 2012 23:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het kostte me honderden, misschien wel meer dan 1000 bronze packs om Pogba te krijgen.
Trouwens wel opmerkelijk dat Auxerre gedegradeerd is. Auxerre zat vorig seizoen nog in de CL.
Het zelfde geld voor Bordeaux dat een paar jaar terug nog kampioen werd en nu al 2 a 3 jaar in de middenmoot speelt.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het kostte me honderden, misschien wel meer dan 1000 bronze packs om Pogba te krijgen.
Trouwens wel opmerkelijk dat Auxerre gedegradeerd is. Auxerre zat vorig seizoen nog in de CL.
Dit. Alleen die pack limit is irritantquote:Op zondag 20 mei 2012 23:44 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik koop alleen bronze pakjes, IFs krijg ik toch niet, laat staan goede spelers die wat waard zijn.
ik speelde vandaag tegen iemand met SIF Vaz Te, TOTY Lambert, IF Sparrow en IF Majewski. Ik ownde hem met Liedsonquote:Op zondag 20 mei 2012 23:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit. Alleen die pack limit is irritant
IF Hunt kost nu minder dan 40k, ik speelde gisteren tegen iemand die hem had, hij ging 1x in de fout waardoor ik kon scoren.
quote:
quote:
Oldskoolquote:Op maandag 21 mei 2012 01:22 schreef DutchSL het volgende:
Ik speelde tegen iemand met dit team:
IF Julio Cesar
IF Maicon - Lucio - IF Chiellini - IF Nagatomo
Sneijder - Cambiasso - IF Vidal
IF Del Piero
Crespo - Inzaghi
Bazentrio voorin
2-0 gewonnen, hij was best goed, maar ja met die spitsen.
Soms zijn die ook beter (voor mij dan) Ik had Yaya Toure in een 5k pack, ook een paar dagen nadat hij geen TOTY meer was.quote:Op maandag 21 mei 2012 01:15 schreef Maver24 het volgende:
zojuist een stuk of 5 van die 5k pakjes geopend. Ik dacht nou, misschien zijn die wel beter, 3e pakje, Bale. Net een paar dagen te laat in een pakkie
serieus, dus bronze pakjes zijn nu echt goed om winst mee te maken ?quote:Op maandag 21 mei 2012 01:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Soms zijn die ook beter (voor mij dan) Ik had Yaya Toure in een 5k pack, ook een paar dagen nadat hij TOTY was.
Het heeft lang geduurd maar eindelijk is het dan zover: ik kan bronze player fitnesses best snel voor 200c BIN verkopen
In de tijd die je nodig hebt om alles op de trade pile te gooien heb je 9 van de 10 keer ook al een gouden speler gevonden waar je makkelijk die 400c winst op kan maken.quote:Op maandag 21 mei 2012 01:24 schreef Maver24 het volgende:
[..]
serieus, dus bronze pakjes zijn nu echt goed om winst mee te maken ?
Dat was altijd al zo maar door die pack limit worden player fitnesses sneller gekocht en squad fitnesses kosten nu 1.5k.quote:Op maandag 21 mei 2012 01:24 schreef Maver24 het volgende:
[..]
serieus, dus bronze pakjes zijn nu echt goed om winst mee te maken ?
Damn die krengen verkopen nog snel ookquote:Op maandag 21 mei 2012 01:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat was altijd al zo maar door die pack limit worden player fitnesses sneller gekocht en squad fitnesses kosten nu 1.5k.
Ja, ik!quote:Op maandag 21 mei 2012 01:24 schreef IsaacCuenca het volgende:
Heeft iemand hier een SIF Heitinga te koop (ps3)
Zo ziet elk weekend er uit bij mijquote:Op maandag 21 mei 2012 10:23 schreef Lindgren. het volgende:
Sliep om 3:00, 6:15 stond Lindje weer naast z'n bed.Mijn ogen.
Feest der herkenningquote:Op maandag 21 mei 2012 10:23 schreef Lindgren. het volgende:
Sliep om 3:00, 6:15 stond Lindje weer naast z'n bed.Mijn ogen.
blijven zeggen, misschien ga je het dan gelovenquote:Op maandag 21 mei 2012 11:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Feest der herkenningVanavond ga ik echt echt echt vroeg naar bed
Haha wat een slecht team.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:31 schreef Roypsv het volgende:
[..]
bring it on
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#hOJMrXaDbdzvV
Haha ja echt. Elke ochtend vervloek ik mezelf weer.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:27 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
blijven zeggen, misschien ga je het dan geloven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |