Welke vraag?quote:Op zondag 20 mei 2012 19:21 schreef Renn het volgende:
Trouwens, natuurkunde-examenmakers zijn dom.
Ze geven een formule met een constante c. Vervolgens moet je de verhouding uitrekenen tussen 2 uitkomsten van die formule. Die constante is dus niet relevant voor de verhouding, je kan hem wegdelen. Vervolgens geven ze in het correctievoorschirft een punt voor het uitrekenen van die constante, wat dus totaal niet relevant is.
Slim.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:21 schreef Renn het volgende:
Ze geven een formule met een constante c. Vervolgens moet je de verhouding uitrekenen tussen 2 uitkomsten van die formule. Die constante is dus niet relevant voor de verhouding, je kan hem wegdelen. Vervolgens geven ze in het correctievoorschirft een punt voor het uitrekenen van die constante, wat dus totaal niet relevant is.
Ja het is echt bizar haha, kut namenquote:Op zondag 20 mei 2012 19:23 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
1641: Huwelijk van Willem II met Maria Stuart
1677: Huwelijk van Willem III met Maria Stuart
...
quote:Op zondag 20 mei 2012 19:22 schreef Etsu het volgende:
Ik heb besloten dat ik Renn niet aardig vind, ik wilde ook lapo-en en TT maar was 1 sec te laat.
quote:Op zondag 20 mei 2012 19:23 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
De havisten zijn jointjes aan 't roken
Mary Stuart I en IIquote:Op zondag 20 mei 2012 19:23 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
1641: Huwelijk van Willem II met Maria Stuart
1677: Huwelijk van Willem III met Maria Stuart
...
Echt wel.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:23 schreef Thezeurminator het volgende:
Ja mensen die Mavo of lager doen zitten niet op een examenforum.
bwhahaquote:Op zondag 20 mei 2012 19:23 schreef Rummikub het volgende:
Onze leraar heeft ons door het jaar heen blijkbaar stiekem nog best veel examens gevoerd :|
Omdat?quote:Op zondag 20 mei 2012 19:23 schreef Thezeurminator het volgende:
Ja mensen die Mavo of lager doen zitten niet op een examenforum.
Ik weet dat er 2 rondlopen in EXA.quote:
Ja, de ene Mary Stuart is dochter van Karel I, de andere Mary Stuart is dochter van Jacobus II.quote:
Welke vraag?quote:Op zondag 20 mei 2012 19:21 schreef Renn het volgende:
Jointjesquote:Op zondag 20 mei 2012 19:23 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Rummquote:
nee.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:26 schreef Thezeurminator het volgende:
Hebben jullie trouwens na deze 4-5 dagen break van examens ook het gevoel alsof er 3 weken tussen zit?
neequote:Op zondag 20 mei 2012 19:26 schreef Thezeurminator het volgende:
Hebben jullie trouwens na deze 4-5 dagen break van examens ook het gevoel alsof er 3 weken tussen zit?
jaquote:Op zondag 20 mei 2012 19:26 schreef Thezeurminator het volgende:
cijfer neit uitgerekend Ö wordt ik wss alleen maar nerveus vanquote:Op zondag 20 mei 2012 19:26 schreef Etsu het volgende:
wat hadden jullie voor het examen wisA van vorig jaar, tijdvak 1?
Nee deze is echt nieuwquote:Op zondag 20 mei 2012 19:26 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Rummcheck eerst even of je die niet ook heb gemaakt xD
Ik heb het gevoel dat er 3 uur tussen zitquote:Op zondag 20 mei 2012 19:26 schreef Thezeurminator het volgende:
Misschien maar eens naar de dokter?quote:Op zondag 20 mei 2012 19:27 schreef Zamorak het volgende:
Ik weet niet eens meer wanneer ik wiskunde B had?
okee Ik maar aan Latijn en GS D:quote:Op zondag 20 mei 2012 19:27 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Nee deze is echt nieuw
Je hoeft niet mee te doen hoor
quote:Op zondag 20 mei 2012 19:27 schreef Zamorak het volgende:
Ik weet niet eens meer wanneer ik wiskunde B had?
nee, in de vakantie weet ik ook nooit welke dag het is. geeft verder niet..quote:Op zondag 20 mei 2012 19:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien maar eens naar de dokter?
Alzheimer misschien.
Idd, zeg ik kijk nu naar de syllabus. Is me wel een printje waard!quote:Op zondag 20 mei 2012 19:23 schreef jopiede het volgende:
Nog meer mensen die de syllabus van Geschiedenis hebben gebruikt? Vind hem veel handiger dan dat boek en elke andere samenvatting dan ook...
[..]
Ja het is echt bizar haha, kut namen
Ik ook nietquote:Op zondag 20 mei 2012 19:28 schreef Zamorak het volgende:
[..]
nee, in de vakantie weet ik ook nooit welke dag het is. geeft verder niet..
Haha sorry.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:28 schreef Zamorak het volgende:
[..]
3e keer: bij welke vraag was dat met die constante c?
Ja, in mijn boek hebben ze heel veel extra dingen uitgelegd om de stof te "verduidelijken" maar mij irriteert het alleen maar. Vietnam is nog maar 12 pagina's, en republiek 6.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:28 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Idd, zeg ik kijk nu naar de syllabus. Is me wel een printje waard!
wtf zijn datquote:Op zondag 20 mei 2012 19:30 schreef SummerSunshine het volgende:
jongens moeten we voor GS ook iets met wederdopers weten? =\
ook 100x gedaan bij Ned, blijft zelfdequote:Op zondag 20 mei 2012 19:32 schreef Thezeurminator het volgende:
Dat van wederdopers staat helemaal niet in mijn boek alleen dat het een stroming is. Ik kijk opnieuw mijn M&O examen na om in het goede gevoel te komen
geen ideequote:
ookkee dus niet belangrijkquote:Op zondag 20 mei 2012 19:32 schreef Thezeurminator het volgende:
Dat van wederdopers staat helemaal niet in mijn boek alleen dat het een stroming is. Ik kijk opnieuw mijn M&O examen na om in het goede gevoel te komen
Vooral de republiek ga ik goed doornemen. Vietnam beheers ik denk ik wel (alhoewel ik bijna geen jaartallen ken. Niet zo'n hele ramp toch?quote:Op zondag 20 mei 2012 19:30 schreef jopiede het volgende:
[..]
Ja, in mijn boek hebben ze heel veel extra dingen uitgelegd om de stof te "verduidelijken" maar mij irriteert het alleen maar. Vietnam is nog maar 12 pagina's, en republiek 6.
GS Havo hier: ik heb het woord nog nooit gehoord. Zal wel iets voor VWO zijn, of niet?quote:Op zondag 20 mei 2012 19:30 schreef SummerSunshine het volgende:
jongens moeten we voor GS ook iets met wederdopers weten? =\
Ik denk dat we alleen luther en calvijn moeten weten. Wederdopers zijn nooit besproken bij ons en 't staat ook niet in het boek.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:32 schreef Kabaam het volgende:
Wederdopers is een andere stroming naast Lutheranen en Calvinisten. Ze geloofden dat Jezus opnieuw op aarde zou komen in Münster, die stad namen ze over onder leiding van Jan van Leiden, maar werden al snel afgestraft
mwah ik heb er ook nog nooit van gehoordquote:Op zondag 20 mei 2012 19:33 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
GS Havo hier: ik heb het woord nog nooit gehoord. Zal wel iets voor VWO zijn, of niet?
ookee nja zal vast niet op het CE komenquote:Op zondag 20 mei 2012 19:32 schreef Kabaam het volgende:
Wederdopers is een andere stroming naast Lutheranen en Calvinisten. Ze geloofden dat Jezus opnieuw op aarde zou komen in Münster, die stad namen ze over onder leiding van Jan van Leiden, maar werden al snel afgestraft
moet je dat ehhhh wat was hetquote:Op zondag 20 mei 2012 19:34 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ik denk dat we alleen luther en calvijn moeten weten. Wederdopers zijn nooit besproken bij ons en 't staat ook niet in het boek.
Ik ook niet en ik heb vorig jaar in volgens mij dezelfde onderwerpen examen gedaan.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:33 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
GS Havo hier: ik heb het woord nog nooit gehoord. Zal wel iets voor VWO zijn, of niet?
ik ook niet hoorquote:Op zondag 20 mei 2012 19:35 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik ook niet en ik heb vorig jaar in volgens mij dezelfde onderwerpen examen gedaan.
Ik moet zeggen dat ik heel veel niet herkengoed geheugen!
Alles is verdwenen in de lange vakantie na de examensquote:Op zondag 20 mei 2012 19:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ook niet hoor
ook bij m&o oud examen doorgekeken, toen had ik bij veel iets van; wtf
Arminius en Gomarus. Rekkelijken tegen preciezen. Voorkennis tegen voorbestemming.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:34 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
moet je dat ehhhh wat was het
almeriaans ofzo. ook weten? waar maurits en van oldenbarnevelt aanhangers vn waren?
Ik kan men boek nergens vinden dus kan het niet opzoeken xD
Heulegaar niet.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:23 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Johan de Witt werd gelyncht. Oldenbarnevelt werd opgehangen, door een rechtbank gestuurd door de SG.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:39 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
En v Oldenbarnevelt heeft de Scherpe Resolutie aan laten nemen, wat in het verkeerde keelgat schoot bij Maurits. Die heeft 'm laten arresteren en werd hij (volgens mij) door een staatse rechtbank ter dood veroordeeld. Volgens mij werd ie gelyncht.
Johan de Witt werd gelyncht bij de Haagse Gevangenenpoort, van Oldenbarnevelt ter dood gebracht op het Binnenhofquote:Op zondag 20 mei 2012 19:39 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
En v Oldenbarnevelt heeft de Scherpe Resolutie aan laten nemen, wat in het verkeerde keelgat schoot bij Maurits. Die heeft 'm laten arresteren en werd hij (volgens mij) door een staatse rechtbank ter dood veroordeeld. Volgens mij werd ie gelyncht.
Uiteraardquote:Op zondag 20 mei 2012 19:39 schreef revolution69 het volgende:
Weten jullie de jaartallen uit jullie hoofd?
Amper, alleen 1672, 1648 en 1568 eigenlijkquote:Op zondag 20 mei 2012 19:39 schreef revolution69 het volgende:
Weten jullie de jaartallen uit jullie hoofd?
Moet zeggen dat ik jaartallen van Vietnam wel beter beheers dan Republiek.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:40 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Amper, alleen 1672, 1648 en 1568 eigenlijk
Als je de volgorde van de gebeurtenissen maar globaal kent.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:40 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Amper, alleen 1672, 1648 en 1568 eigenlijk
quote:Op zondag 20 mei 2012 19:40 schreef WJE11 het volgende:
[..]
Johan de Witt werd gelyncht. Oldenbarnevelt werd opgehangen, door een rechtbank gestuurd door de SG.
Ahh thanks.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:40 schreef Kabaam het volgende:
[..]
Johan de Witt werd gelyncht bij de Haagse Gevangenenpoort, van Oldenbarnevelt ter dood gebracht op het Binnenhof
Ja inderdaad, die ken ik ook beter.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:41 schreef WJE11 het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik jaartallen van Vietnam wel beter beheers dan Republiek.
Ja dat kun je meestal ook wel beredeneren als je weet hoe dingen gegaan zijn.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:41 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Als je de volgorde van de gebeurtenissen maar globaal kent.
Barnevelt was voor handel en voortzetting Twaalf-Jarig bestand. Hij was zoals eerder gezegd ook een rekkelijke. Maurits precies tegenovergestelde en wilde als stadhouder zijn macht behouden/uitbreiden.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:41 schreef Thezeurminator het volgende:
Ook logica een meningsverschil met iemand hebben Maurits tegen van oldenbarnevaeldt bijvoorbeeld. En degene die de discussie verliest moet maar dood.
Ik maak me ook geen zorgen, moet z eker goed komen. Beste cijfer van allemaal denk ikquote:Op zondag 20 mei 2012 19:42 schreef Dennisweb het volgende:
Ik weet er best veel jaartallen. Voor de Republiek lijken mij die belangrijker dan voor Vietnam. Daar volgen gebeurtenissen zich logisch op.
Ben ik eigenlijk de enige die zich niet zo druk maakt om geschiedenis?
Natuurlijk niet :'Dquote:Op zondag 20 mei 2012 19:42 schreef Gezicht het volgende:
Jezus kennen jullie die jaartellen echt allemaal? Ik ken enkele belangrijke, maar verder dan ook helemaal geen. Ik betwijfel dan ook of die dan ook echt getoetst gaan worden.
Spannend.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:44 schreef WJE11 het volgende:
[..]
Prins Maurits, zoon van Willem van Oranje
onafgerondquote:Op zondag 20 mei 2012 19:44 schreef SummerSunshine het volgende:
was die 5,5 gemiddeld nou met onafgeronde of afgeronde cijfers? =\
ohja?quote:Op zondag 20 mei 2012 19:44 schreef Etsu het volgende:
Blij toe dat ik vorig jaar iets anders hoefde te leren.
Ik weet niet waar jij 1485 ziet staan?quote:Op zondag 20 mei 2012 19:44 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
Mauritis is inderdaad een stadhouder, alleen zit WJE er zo'n 100 jaar naast.
Dynamiek en stagnatie in de Republiek komt toch qua hoofdlijnen op hetzelfde neer?quote:Op zondag 20 mei 2012 19:44 schreef Etsu het volgende:
Blij toe dat ik vorig jaar iets anders hoefde te leren.
ja maar ik heb gehoord dat het dit jaar meer over religie gaat, en vorig jaar meer economisch.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:45 schreef reinbertio het volgende:
[..]
Dynamiek en stagnatie in de Republiek komt toch qua hoofdlijnen op hetzelfde neer?
Oh wist ik niet. Bedankt voor de update.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vietnam zelfde, maar ze hebben dit jaar geen D&S.
Graag gedaan.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:45 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Oh wist ik niet. Bedankt voor de update.
Ik heb de eerste paar vragen van het examen van vorig jaar gemaakt waar ik me geen wijs uitkwam. Kwam na vraag 15 pas erachter dat de stof vorig jaar anders was.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:43 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Natuurlijk niet :'D
Stel je voor: in welk jaar was lutjebroek geboren. In hoeverre heeft dat in vredesnaam relevantie als het beter is om te weten dat hij allemaal gedaan heeft.
Als je oefenexamens hebt gemaakt weet je dat dit niet gevraagd wordt
havovwo.nlquote:Op zondag 20 mei 2012 19:46 schreef SummerSunshine het volgende:
Weet iemand waar je trwns die tabel kan vinden voor cijfers, van M&O, waar je kan zien tussen wat je cijfer ligt?
Examenblad.nl van de vorige jaren dan, nu weet je dat natuurlijk nog niet.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:46 schreef SummerSunshine het volgende:
Weet iemand waar je trwns die tabel kan vinden voor cijfers, van M&O, waar je kan zien tussen wat je cijfer ligt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op examenklacht kun je een aantal punten invullen en dan krijg je ook een schatting van je punt.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:46 schreef SummerSunshine het volgende:
kom je daar nu pas achter?quote:Op zondag 20 mei 2012 19:47 schreef TheDutchguy het volgende:
Heb ook eindelijk door hoe dat binair tellen werkt, eigenlijk best simpel
Het is je vergeven, ik dacht al. Dit kan ik niet fout hebben haha.quote:
Ik had eerder al een keer geleerd hoe het werkte, maar was het vergeten. Daarna nooit meer naar gekeken en nu dus weer herontdektquote:
Denk dat ges wel goed moet komen maar verdomme zeg heb echt geen zin om weer 3 dagen te focussen op AK. Dan wel klaaar gelukkigquote:Op zondag 20 mei 2012 19:48 schreef WJE11 het volgende:
Meer mensen die een beetje klaar zijn met leren?
Aandachtshoer.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:49 schreef Etsu het volgende:
ik wil mijn frustraties wat fb betreft met jullie delen. komt ie:
waarom the fuck post iemand hele tijd 'boehoe ik lig in het ziekenhuis auw pijn boeeeeh papa en mama komen ff langs en alles en blabla nog paar weekjes blijven hihhihihiauwww
' en vraagt iedereen wat er is, antwoordt die gewoon niet.
stik er dan ook in.
misschien doodquote:Op zondag 20 mei 2012 19:49 schreef Etsu het volgende:
waarom the fuck post iemand hele tijd 'boehoe ik lig in het ziekenhuis auw pijn boeeeeh papa en mama komen ff langs en alles en blabla nog paar weekjes blijven hihhihihiauwww
stik er dan ook in.
hij postte net dat morgen een vriendinnetje langs komt, en toen vroegen 2 mensen waarom ie in het ziekenhuis ligt, reageert hij er niet op.quote:
Daarom heb ik geen FB.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:49 schreef Etsu het volgende:
stik er dan ook in.
klysmaquote:Op zondag 20 mei 2012 19:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
hij postte net dat morgen een vriendinnetje langs komt, en toen vroegen 2 mensen waarom ie in het ziekenhuis ligt, reageert hij er niet op.
Ik niet. Ik heb nu bijna een jaar fb, ik heb nog nooit mijn status geupdate.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:52 schreef Etsu het volgende:
ik durf te wedden dat het een FOK!ker is. alle FOK!kers zijn ook zo.
Fokkers! hebben een fake-fb van lekkere wijven en voegen dan allemaal mannen toe om te trollen.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:52 schreef Etsu het volgende:
ik durf te wedden dat het een FOK!ker is. alle FOK!kers zijn ook zo.
waarom heb je dan fbquote:Op zondag 20 mei 2012 19:53 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik niet. Ik heb nu bijna een jaar fb, ik heb nog nooit mijn status geupdate.
Lurken, anderen in de gaten houden. op de hoogte blijven. geen uitnodigingen voor feestjes mislopen etc.quote:
ditquote:Op zondag 20 mei 2012 19:54 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Lurken, anderen in de gaten houden. op de hoogte blijven. geen uitnodigingen voor feestjes mislopen etc.
Ik update status ook bijna nooit hoor, ik vind gewoon wel leuk om foto´s te kijken en om met mensen te praten via facebook chat omdat niemand meer msn.quote:
boooyaaa, gelijk.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:54 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Lurken, anderen in de gaten houden. op de hoogte blijven. geen uitnodigingen voor feestjes mislopen etc.
Etsu heb je de film: extremely loud and incredibly close gezien?quote:Op zondag 20 mei 2012 19:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
doe ik ook nu namelijk (wel op mijn eigen fb). ik deel mijn genot graag met jou.
Nee. En waarom?quote:Op zondag 20 mei 2012 19:57 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Etsu heb je de film: extremely loud and incredibly close gezien?
Dat kind deed me heel erg aan jou denken.
oke. leukquote:Op zondag 20 mei 2012 19:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
doe ik ook nu namelijk (wel op mijn eigen fb). ik deel mijn genot graag met jou.
Dat is geen complimentquote:Op zondag 20 mei 2012 19:57 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Etsu heb je de film: extremely loud and incredibly close gezien?
Dat kind deed me heel erg aan jou denken.
2 uur is wel een hele korte tijdsspanne om te lerenquote:Op zondag 20 mei 2012 19:59 schreef Thezeurminator het volgende:
Ik heb expres mn Xbox live niet verlengd toen het 10 mei afliep en nu speel ik offline tochTerwijl ik dat anders nooit doe ik kan echt niet langer dan 2 uur op een dag effectief leren.
Pff die van mij is 5 minuten ofzoquote:Op zondag 20 mei 2012 20:00 schreef WJE11 het volgende:
[..]
2 uur is wel een hele korte tijdsspanne om te leren
Kijk de film, misschien herken je jezelfquote:Op zondag 20 mei 2012 20:00 schreef Etsu het volgende:
emma, ff serieus, daar lijk ik helemaal niet op.
Zam kan dat bevestigen.
Dit dus.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:00 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Pff die van mij is 5 minuten ofzoen dan ga ik even Fok checken en dan weer 5 minuten.
Ja maar verschilt met totaal op een dag hequote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 20:02 schreef Zamorak het volgende:
Natuurkunde is gewoon best makkelijk omdat ik alles wel ken aldaarom kan ik niet zo lang leren.
quote:Op zondag 20 mei 2012 19:32 schreef meneer_valk het volgende:
Is iemand interferentie (zowel bij licht als geluid) al tegengekomen in een oud examen?
Ah oke. Ik vind interferentie echt om te janken. Ik begrijp het principe wel, maar als je er aan moet gaan rekenen gaat het me te furrrquote:
Wat is je nummer?quote:Op zondag 20 mei 2012 20:09 schreef SummerSunshine het volgende:
hey i just met you and this is crazy so here's my number so call me, maybe
vervelingmensen nog hier die gs aan het doen zijn?
Soort van half-half. Ik weet niet wat ik moet doen, volgens mij denk ik alles te kennen*...quote:Op zondag 20 mei 2012 20:09 schreef SummerSunshine het volgende:
hey i just met you and this is crazy so here's my number so call me, maybe
vervelingmensen nog hier die gs aan het doen zijn?
quote:
Als je je nummer hier post word je wel gebeld denk ik hoor.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:10 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]Dat zou wel grappig zijn bwhaha. als iemand ook echt nog belt
Ik heb juist het gevoel niet echt voorbereid te zijn maar weet niet meer wat ik moet doenquote:Op zondag 20 mei 2012 20:09 schreef WJE11 het volgende:
[..]
Soort van half-half. Ik weet niet wat ik moet doen, volgens mij denk ik alles te kennen*...
bwhahaha ja maar door viezerikken D:quote:Op zondag 20 mei 2012 20:10 schreef JApieman het volgende:
[..]
Als je je nummer hier post word je wel gebeld denk ik hoor.
Misschien basisvragen handig? Omvatten de hele stof.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:11 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ik heb juist het gevoel niet echt voorbereid te zijn maar weet niet meer wat ik moet doenBen nu maar vragen die ik gekregen heb aan het lezen
nee, ik ben geen viezerikquote:Op zondag 20 mei 2012 20:11 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
bwhahaha ja maar door viezerikken D:
Ik hou de lijn wel bezet dan.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:11 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
bwhahaha ja maar door viezerikken D:
mjaa idd ghehequote:Op zondag 20 mei 2012 20:11 schreef WJE11 het volgende:
[..]
Misschien basisvragen handig? Omvatten de hele stof.
quote:
zo dik multitaskenquote:Op zondag 20 mei 2012 20:11 schreef Kabaam het volgende:
Ben de Republiek aan het doorlezen terwijl ik naar filmpje over Vietnam van Jelmerevers luister
hahahahaaaaaquote:
bwhahaaa Emz, hoe weet je mijn nummer Öquote:
Ik ben je moeder!quote:Op zondag 20 mei 2012 20:14 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
bwhahaaa Emz, hoe weet je mijn nummer Ö
quote:Op zondag 20 mei 2012 20:11 schreef Kabaam het volgende:
Ben de Republiek aan het doorlezen terwijl ik naar filmpje over Vietnam van Jelmerevers luister
Ja, beetje hijgen enzo.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:12 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
mjaa idd ghehe
[..]
[..]
zo dik multitasken
[..]
hahahahaaaaawant jij gaat dan bellen?
Ö Mam eten was lekker vandaagquote:
sexy, manquote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 20:14 schreef laucas het volgende:
[..]
Ik leer Vietnam met dit nummer op repeat
Dat dacht ik.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:15 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ö Mam eten was lekker vandaag
[..]
sexy, man
Spruitjesquote:Op zondag 20 mei 2012 20:15 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ö Mam eten was lekker vandaag
[..]
sexy, man
Ze vindt het sexy, niet haten.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:16 schreef Zamorak het volgende:
[..]
kijk dit is een viezerik.die moet je dus niet hebben.
paëllaquote:
Wat zou jij doen dan?quote:Op zondag 20 mei 2012 20:16 schreef Zamorak het volgende:
[..]
kijk dit is een viezerik.die moet je dus niet hebben.
Praten over shoppenquote:Op zondag 20 mei 2012 20:16 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
paëlla
[..]
Wat zou jij doen dan?
quote:
echt een ladiesman ben je hequote:
Ben ik het zeker met je eens, ze zijn wel wat minder!quote:Op zondag 20 mei 2012 20:16 schreef Thezeurminator het volgende:
Die jelmerevers filmpjes over republiek zijn geniaal. Over Vietnam niet hij vertelt het niet bondig en geeft allemaal extra kut info die je niet nodig hebt.
Ja, beetje meisjes bellen en dan hijgen, werkt altijd.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:18 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]morgen en zaterdag (H)
[..]
echt een ladiesman ben je he
Heb ik wel eens gehad...quote:Op zondag 20 mei 2012 20:18 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, beetje meisjes bellen en dan hijgen, werkt altijd.
Ik ook wel, toen ik klein was.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:18 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Heb ik wel eens gehad...Gebeld worden dan
Zam en Japie willen SS's telefoonnummer om te hijgen.quote:
Ik vorig jaar nog xD Ik weet niet hoe maar iedereen heeft mijn nummerquote:
Geil verhaal wel.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:19 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Zam en Japie willen SS's telefoonnummer om te hijgen.
En het gaat om wraps die lekker zijn met hete saus.
Toen je op je eigen fb pagina aan het fappen was belde je mij ja.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:19 schreef Etsu het volgende:
ik was net even aan t hijgen toen ik emzor belde
quote:Op zondag 20 mei 2012 20:20 schreef Amoeba het volgende:
Ik wil SS haar MSN en telefoonnummer. Oja, en pics.
klopt, toen ik op het hoogtepunt kwam. mijn fb is daarvoor niet goed genoeg.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:20 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Toen je op je eigen fb pagina aan het fappen was belde je mij ja.
Een meisje die jou haat heeft hem ergens op de muur in een steegje geschreven.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:20 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ik vorig jaar nog xD Ik weet niet hoe maar iedereen heeft mijn nummerze wisselen em gewoon uit man
Ik voel me vereerdquote:Op zondag 20 mei 2012 20:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
klopt, toen ik op het hoogtepunt kwam. mijn fb is daarvoor niet goed genoeg.
Tering, dat moest geheim blijven!quote:Op zondag 20 mei 2012 20:21 schreef JApieman het volgende:
[..]
Een meisje die jou haat heeft hem ergens op de muur in een steegje geschreven.
ook ooit eens gedaanquote:Op zondag 20 mei 2012 20:21 schreef JApieman het volgende:
[..]
hahahaha of in de bus op een stoelquote:Op zondag 20 mei 2012 20:21 schreef JApieman het volgende:
[..]
tja, verdiend vond ik.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:22 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Als je dat op een drukke plaats doet is dat echt een kutstreek of niet?
quote:
Of in de wc.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:22 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
hahahaha of in de bus op een stoelmaar ik wist wie het was xD
bwhahaquote:Op zondag 20 mei 2012 20:23 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje nieuwsgierig naar je.Maar dit blijft internet.
Ja dat heb jij ook toch?quote:Op zondag 20 mei 2012 20:23 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje nieuwsgierig naar je.Maar dit blijft internet.
Wat heb ik ook?quote:Op zondag 20 mei 2012 20:23 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Ja dat heb jij ook toch?daarom meeten.
Alle jong0ns van FOK! zijn van mij.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:24 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Jij houdt het bij jongens op FOK! hosselen hè
Ik heb altijd een foto van mij waar ik wegkijk.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:23 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
bwhahamsn heb je niks aan bij mij
zit er wel op maar er is geen foto ofzo van me
'quote:Op zondag 20 mei 2012 20:25 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb altijd een foto van mij waar ik wegkijk.
dit.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:27 schreef JApieman het volgende:
Als je vmbo gedaan hebt en nu vwo examen doet en het ook nog een keer niet gehaald hebt is 19 toch helemaal niet zo oud?
Nou vraag ik me af hoe jij eruit zietquote:
Ik moest glimlachen.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:28 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Nou vraag ik me af hoe jij eruit ziet
eenschquote:Op zondag 20 mei 2012 20:27 schreef JApieman het volgende:
Als je vmbo gedaan hebt en nu vwo examen doet en het ook nog een keer niet gehaald hebt is 19 toch helemaal niet zo oud?
hahaha dats best coolquote:Op zondag 20 mei 2012 20:28 schreef emzor1994 het volgende:
Vorig jaar zijn we met half EXA gaan cammen
We vragen ons beiden af hoe de ander eruit ziet.quote:
op het internet? hahaha mooi niet dat ik een foto hier neer ga pleuren XDquote:Op zondag 20 mei 2012 20:30 schreef Amoeba het volgende:
[..]
We vragen ons beiden af hoe de ander eruit ziet.
Ik zal straks hier eens die foto neerpleuren waar ik wegkijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |