Welke vraag?quote:Op zondag 20 mei 2012 19:21 schreef Renn het volgende:
Trouwens, natuurkunde-examenmakers zijn dom.
Ze geven een formule met een constante c. Vervolgens moet je de verhouding uitrekenen tussen 2 uitkomsten van die formule. Die constante is dus niet relevant voor de verhouding, je kan hem wegdelen. Vervolgens geven ze in het correctievoorschirft een punt voor het uitrekenen van die constante, wat dus totaal niet relevant is.
Slim.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:21 schreef Renn het volgende:
Ze geven een formule met een constante c. Vervolgens moet je de verhouding uitrekenen tussen 2 uitkomsten van die formule. Die constante is dus niet relevant voor de verhouding, je kan hem wegdelen. Vervolgens geven ze in het correctievoorschirft een punt voor het uitrekenen van die constante, wat dus totaal niet relevant is.
Ja het is echt bizar haha, kut namenquote:Op zondag 20 mei 2012 19:23 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
1641: Huwelijk van Willem II met Maria Stuart
1677: Huwelijk van Willem III met Maria Stuart
...
quote:Op zondag 20 mei 2012 19:22 schreef Etsu het volgende:
Ik heb besloten dat ik Renn niet aardig vind, ik wilde ook lapo-en en TT maar was 1 sec te laat.
quote:Op zondag 20 mei 2012 19:23 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
De havisten zijn jointjes aan 't roken
Mary Stuart I en IIquote:Op zondag 20 mei 2012 19:23 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
1641: Huwelijk van Willem II met Maria Stuart
1677: Huwelijk van Willem III met Maria Stuart
...
Echt wel.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:23 schreef Thezeurminator het volgende:
Ja mensen die Mavo of lager doen zitten niet op een examenforum.
bwhahaquote:Op zondag 20 mei 2012 19:23 schreef Rummikub het volgende:
Onze leraar heeft ons door het jaar heen blijkbaar stiekem nog best veel examens gevoerd :|
Omdat?quote:Op zondag 20 mei 2012 19:23 schreef Thezeurminator het volgende:
Ja mensen die Mavo of lager doen zitten niet op een examenforum.
Ik weet dat er 2 rondlopen in EXA.quote:
Ja, de ene Mary Stuart is dochter van Karel I, de andere Mary Stuart is dochter van Jacobus II.quote:
Welke vraag?quote:Op zondag 20 mei 2012 19:21 schreef Renn het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |