Wat een slimme tip. Ten eerste verlaagt de aanwezigheid van kinderen al je mogelijkheid tot scoren en daarnaast word je misschien wel aangezien voor pedo.quote:
Ik weet het niet waarom.. denk dat de meesten die link leggen maar voor mij draait het niet daarrond. Voor mij gaat het om het feit dat ik vrouwen die iets ouder zijn vaak aantrekkelijker vind, en dat rapper opgewonden ben als ik daarover fantaseer.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:28 schreef Sekhmet het volgende:
Ip zou ik een jongere vent niet heel erg vinden, het gaat er meer om hoe volwassen hij is en of je dus een beetje op dezelfde golflengte zit.
Vanwaar begint iedereen eigenlijk gelijk over Milfs...moet ze perse een kind hebben, maakt dat een oudere vrouw nog aantrekkelijker?
Mijn grootste leeftijdsverschil met een bedpartner (die jonger was) was 5 jaar. Maar dat is geen relatie geworden. Wel erg fijne seksquote:Op zondag 20 mei 2012 18:30 schreef Sebbe_008 het volgende:
[..]
Ik weet het niet waarom.. denk dat de meesten die link leggen maar voor mij draait het niet daarrond. Voor mij gaat het om het feit dat ik vrouwen die iets ouder zijn vaak aantrekkelijker vind, en dat rapper opgewonden ben als ik daarover fantaseer.
Sekhmet: enige ervaring met iemand jonger?
5 jaar valt inderdaad wel nog mee.. Jammer dat je de keuze gemaakt hebt die achteraf niet de juiste was maar kan gebeuren zeker.. leeftijdsverschil schrikt vaak af.. Ik heb een keer seks gehad met iemand die ouder was en dat was super echt waar!!quote:Op zondag 20 mei 2012 18:37 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Mijn grootste leeftijdsverschil met een bedpartner (die jonger was) was 5 jaar. Maar dat is geen relatie geworden. Wel erg fijne seks
Had overigens best wat kunnen worden, want hij was erg volwassen voor zijn leeftijd...maar ik ging terug naar die oude lul van een ex van mij (spijt)
Voor mijzelf sprekende...hoe ouder je wordt hoe beter je je eigen lichaam kent en dus meer van seks kunt genieten en los kunt gaan. Ik denk dat ik nu beter in bed ben dan pak 'm weg 10 jaar geleden.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:43 schreef Sebbe_008 het volgende:
[..]
5 jaar valt inderdaad wel nog mee.. Jammer dat je de keuze gemaakt hebt die achteraf niet de juiste was maar kan gebeuren zeker.. leeftijdsverschil schrikt vaak af.. Ik heb een keer seks gehad met iemand die ouder was en dat was super echt waar!!
Dat zal waarschijnlijk wel waar zijn.. maar zie je die grens van 5jaar ook als het enkel om het seksuele gaat zonder dat er iets serieus uit groeit?quote:Op zondag 20 mei 2012 18:45 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Voor mijzelf sprekende...hoe ouder je wordt hoe beter je je eigen lichaam kent en dus meer van seks kunt genieten en los kunt gaan. Ik denk dat ik nu beter in bed ben dan pak 'm weg 10 jaar geleden.
En 5 jaar valt idd wel mee, maar veel jonger worden het al snel een beetje jongetjes in mijn ogen...
Ja dat is natuurlijk zo, jonger of ouder staat nooit garant van goed/beter.. hangt af van persoon tot persoon..quote:Op zondag 20 mei 2012 18:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik neig tegenwoordig ook naar jonger omdat in mijn hoofd het idee "ouder = doodsaai" is genesteld
Maar dan een jaar of 2/3/4 jonger en alle andere wensen blijven ook overeind. Het is dus niet dat jonger automatisch goed i.
Voor alleen seks is lichamelijke aantrekkingskracht het belangrijkst. Voor mij geld dan vooral dat iemand de bouw van een man moet hebben, dan maakt leeftijd niet veel uit (mits 20+, jonger ga ik echt niet)quote:Op zondag 20 mei 2012 18:50 schreef Sebbe_008 het volgende:
[..]
Dat zal waarschijnlijk wel waar zijn.. maar zie je die grens van 5jaar ook als het enkel om het seksuele gaat zonder dat er iets serieus uit groeit?
En nat he?quote:Op zondag 20 mei 2012 19:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ik hou er ook wel van. Grootse verschil was 14 jaar ouder. Was een geile donder zeg.
Mensen die een hekel hebben aan milfs snappen niet wat een milf is of vinden neuken een zelf-gedwongen onprettige aangelegenheid.quote:
Leg me dan maar uit wat een milf is.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:01 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Mensen die een hekel hebben aan milfs snappen niet wat een milf is of vinden neuken een zelf-gedwongen onprettige aangelegenheid.
Wat ben je toch een pientere knaapquote:Op zondag 20 mei 2012 20:04 schreef SpecialK het volgende:
Een "Mother I'd Like to Fuck".
Dus als jij iets aanwijst als zijnde een MILF dan kan het niet zo zijn dat je het niet wilt neuken omdat de term expliciet voorkeur aanduid.
You and me bitch.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:06 schreef SpecialK het volgende:
Konden we maar hetzelfde over jou melden. Daar droom ik nog wel eens van. Die dag dat we dat kunnen.
Samen gaan we het waar maken.
Ik ben toch altijd wat terughoudender als het om flirten gaat met iemand die ouder is dan ik. Weet niet goed hoe ik dat moet aanpakken terwijl dat met meisjes van mijn leeftijd toch vlotter gaat...quote:Op maandag 21 mei 2012 10:38 schreef Luttepetutje het volgende:
Als bijna 31 jarige MILF zijnde (en ja, ik heb die titel al van iemand gekregen) kan ik zeggen dat er niets mis is met jongere mannen. Stamina is toch vaak wel beter. Misschien niet langer, maar wel vaker opEn ik denk dat oudere vrouwen zelfverzekerder zijn. We weten inmiddels wel wat we lekker vinden en zijn niet bang om het te krijgen. Hier overigens geen ervaring nog met een jongere vent (denk iig niet dat 1 jaar jonger telt
). Maar ik persoonlijk zou er echt geen problemen mee hebben
En hoe pik je ons op? Ja, in de kroeg, de supermarkt, op straat, in de bus, in de trein, in de file... Gewoon flirten en je weet het snel genoeg of we ervoor in zijn![]()
Ip gaat het hetzelfde natuurlijk. Alleen bepaalde gespreksonderwerpen zullen wat andere zijn denk ik.Zelfverzekerdheid (maar niet te) doet het bij elke vrouw goed volgens mij...quote:Op maandag 21 mei 2012 13:24 schreef Sebbe_008 het volgende:
[..]
Ik ben toch altijd wat terughoudender als het om flirten gaat met iemand die ouder is dan ik. Weet niet goed hoe ik dat moet aanpakken terwijl dat met meisjes van mijn leeftijd toch vlotter gaat...
Is zeker ook alleen een mening en geen oproep?quote:Op maandag 21 mei 2012 14:08 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik (vrouw zijnde) hou van rijpe mannen, nouja, vooral eigenlijk van mannen die denk ik in andermans ogen juist al lang over de datum heen zijn.LOL.
O, en for-the-record: yuch.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:44 schreef lipper het volgende:
http://www.kinky.nl/sex-a(...)zellig-/default.aspx
Slotje
Ik heb eens een gehad die 35 bleek te zijn wat veertien jaar ouder is dan ik. Ik moet er wel bij zeggen dat ik haar jonger had ingeschat, 27 à 28 jaar of toch daar in de buurt. Wat een geile spetter was dat zeg, en ook nog eens echte MILF.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:55 schreef Sebbe_008 het volgende:
Ik ben een student van 22 jaar en fantaseer vaak (meestal) over vrouwen die ouder zijn dan ik (25-45j). Ik heb 1 keer een one night stand gehad met een vrouw van 34jaar en dat was super. Nu heb ik toch bijna altijd seks met meisjes van mijn leeftijd, toch heb ik het gevoel dat ik me meer aangetrokken voel tot vrouwen die ouder zijn. Jammer genoeg is het niet gemakkelijk vrouwen tegen te komen die ouder zijn dan ik en het zien zitten om met een jonger iemand het bed in te duiken...
Nog jonge mensen die zich ook aangetrokken voelen tot vrouwen die ouder zijn? Of vrouwen die het graag met iemand jonger doen?
Zo ja hoe leggen jullie contact?
Precies, dat is exact hoe ik over mezelf denk. Nu ik 30 ben, ben ik veel en veel bewuster van mezelf. Ik weet hoe ik moet geven en hoe ik moet nemen. En in bed is het zoveel beter dan 10 jaar terug!!! Ik weet nu wat ik wel en hoe ik het moet krijgenquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:43 schreef Hristo het volgende:
Mijn ervaring is dat het leuker is om met vrouwen te seksen die iets ouder zijn. Die zijn vaak bewuster van zichzelf, weten beter wat ze willen en wat niet, en hebben uiteraard meer ervaring. Toen ik een jaar of 21/22 was heb ik een tijdje met een vrouw van 31 gedate, en dat was in sekstechnisch opzicht echt heavenBeter dan meisjes die toen 22 waren en met een attitude rondliepen in de kroeg of over de campus maar in bed ongeveer net zo buigzaam waren als een eikenhouten tafelblad. Ik snap je fantasie dus wel
Is dat niet al overrijp??quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:10 schreef Catch22- het volgende:
rijpere vrouwen zegt die gek, komtie met 25-45 jaar aan. Rijper is toch 50+
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |