er was eens een oerbeer en rezania, zij begonnen met een topic en niemand wilde ervan afweten, maar mk en ik waren echt slechte users aangezien wij van iedere topic een sc maakten dus met onder andere beloftes van ons dat we niet meer zouden slowchatten in andere topic en behulp van andere users enzo enzo enzo mochten we het proberen, maar er waren natuurlijk van die snitches die eerst ertegen waren en alles maar later wel kwamen postenquote:
Alleen als de users waar ik mij aan irriteer hier komen. Max. 3.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bij hoeveel users van 49 naar hier ben je weg dan? Want het zijn er heel veel nu al he dat weet je.
Omdat er al te veel SC's warenquote:
49.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bij hoeveel users van 49 naar hier ben je weg dan? Want het zijn er heel veel nu al he dat weet je.
Eentje meer of minder had niet uitgemaakt, hoorquote:Op zondag 20 mei 2012 16:09 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee joh, anders liggen erzoveel handoeken bij jou om schoon te maken
Aha. Nou ja, de SC heb je nog.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:10 schreef coban het volgende:
[..]
er was eens een oerbeer en rezania, zij begonnen met een topic en niemand wilde ervan afweten, maar mk en ik waren echt slechte users aangezien wij van iedere topic een sc maakten dus met onder andere beloftes van ons dat we niet meer zouden slowchatten in andere topic en behulp van andere users enzo enzo enzo mochten we het proberen, maar er waren natuurlijk van die snitches die eerst ertegen waren en alles maar later wel kwamen posten
vreemd genoeg zijn oerbeer en rez nu allebei mod, ik had ook iets moeten regelen man
Dealquote:
Oh, streng zegquote:Op zondag 20 mei 2012 16:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Alleen als de users waar ik mij aan irriteer hier komen. Max. 3.
Zoveel zijn er nietquote:
Kippensoep SC.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:11 schreef wietparkiet het volgende:
Fernandes is helemaal dom![]()
zo kan ik het ook
even een nieuwe sc maken hoe zullen we hem gaan noemen....... Cola light
ik ken jou van nbquote:Op zondag 20 mei 2012 16:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ken udowu niet, behalven van wat andere zeggen en ja dat is ja je weet wel
Waarom kregen Isreal en Palestina ruzie?quote:
ER geen nieuwe SC's meer mochten komen maar dat toch gebeurdequote:
nee ik zat met laptop op wc maar internet is zo slecht dat het niet lukte reactie te plaatsenquote:Op zondag 20 mei 2012 16:04 schreef coban het volgende:
dames en heren boterbartje heeft een half uur op de wc gezeten einde informatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |