hij stuurde mij een DM dat ik mocht openen jaquote:Op zondag 20 mei 2012 15:06 schreef Zamorak het volgende:
Rez had de lapo, want hij is modje en mag valsspelen
Dat deed ik inderdaad.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:07 schreef Dhaha het volgende:
[..]
hij stuurde mij een DM dat ik mocht openen ja
nee toch?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:06 schreef SummerSunshine het volgende:
Vraag Ö
Wiskunde A, 2011-2, vraag 7
Waarom wordt er gebruik gemaakt van nCr? Bij nCr maakt de volgorde toch niet uit? En bij deze opgave toch juist wel?
Ze kunnen in verschillende volgorden rijdenquote:Op zondag 20 mei 2012 15:06 schreef SummerSunshine het volgende:
Vraag Ö
Waarom wordt er gebruik gemaakt van nCr? Bij nCr maakt de volgorde toch niet uit? En bij deze opgave toch juist wel?
Het gaat toch om rondes? Lijkt me niet dat de volgorde dan uit maakt.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:06 schreef SummerSunshine het volgende:
Vraag Ö
Mij leek van wel =\ 'Ze willen hun trainingsritten elke dag in een andere volgorde rijden.'quote:Op zondag 20 mei 2012 15:08 schreef Zamorak het volgende:
[..]
nee toch?volgens mij is de volgorde niet van belang hier.. er worden gewoon alle mogelijkheden gevraagd
ja maar bij nCr was toch juist dat de volgorde nit van belang is. rood wit blauw of blauw wit rood is dan hetzelfde bij nCr (als ik het goed heb)quote:Op zondag 20 mei 2012 15:09 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Ze kunnen in verschillende volgorden rijden
uhuh, maar dan moet je dus alle mogelijke volgorden berekenen en dat is een combinatie (nCr).quote:Op zondag 20 mei 2012 15:09 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Mij leek van wel =\ 'Ze willen hun trainingsritten elke dag in een andere volgorde rijden.'
staat in de opgave dan
*gaat boek er maar even bij pakkenquote:Op zondag 20 mei 2012 15:10 schreef Zamorak het volgende:
[..]
uhuh, maar dan moet je dus alle mogelijke volgorden berekenen en dat is een combinatie (nCr).
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:10 schreef Rezania het volgende:
Wat is kansbereking eigenlijk toch kansloos.
dit.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:10 schreef Rezania het volgende:
Wat is kansberekening eigenlijk toch kansloos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |