Je zegt het eigenlijk zelf al. Ik noem het altijd 'gelukkige toevalligheden'.quote:Op donderdag 24 mei 2012 08:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, 'pas' boven de 52k ga je het echt voelen
[..]
Je bedoelt de instelling 'wat is het beste voor mijn portomonnee en hoe krijg ik andermans geld in bezit?' Goh, ik dacht dat dat vooral bij SP & PvdA het geval was.
[..]
Ik verkies dan een klimaat waarin je niet wordt opgespoord en behandeld wordt als een crimineel omdat je toevalligerwijs succesvol bent geworden in het leven, if you don`t mind.
Ik vond eigenlijk alles aan het debat matig (toevallig 5 min geleden hier afgelopen); onderwerpen die in de eerste helft van hak op de tak gingen (gelukkig ging het in de tweede helft wel langer dan 3 min over 1 onderwerp), Pechtold die de eerste helft alleen maar bezig was Roemer dingen te verwijten en dan ook nog eens die Tweebeeke (die ik normaal hoog heb zitten) die constant de twee onderbrak omdat ze per se weer een ander punt wou aansnijden, net wanneer ze eindelijk op stoom kwamen.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:48 schreef marcodej het volgende:
Roemer ging behoorlijk nat bij Nieuwsuur vanavond. Niet zijn sterkste optreden.
Misschien moet je het debat terugkijken. Alleen zonder een rode bril op.quote:Op zondag 27 mei 2012 13:01 schreef GeileSoeplepel het volgende:
Roemer die kwam om Pechtold aan te vallen? Volgens mij hebben wij een ander debat gekeken.
Roemer leverde kritiek op het akkoord op zich, maar liet ook meerdere malen merken dat hij de D66 en Pechtold nog steeds hoog heeft zitten. Het was juist Pechtold die de eerste 20 minuten niets beters wist te doen dan Roemer aan te vallen.
Roemer is net zo sterk als zijn partijprogramma.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:48 schreef marcodej het volgende:
Roemer ging behoorlijk nat bij Nieuwsuur vanavond. Niet zijn sterkste optreden.
Ik zeg helemaal niet dat Roemer het niet slecht deed gisteren, lees mijn eerdere post anders terug. Ik stel juist dat jij het debat keek met een groene bril. Roemer was gisteren slecht. Pechtold ook.quote:Op zondag 27 mei 2012 13:35 schreef nikk het volgende:
[..]
Misschien moet je het debat terugkijken. Alleen zonder een rode bril op.
En nog meer als je emigreert.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:22 schreef Gewas het volgende:
Volgens mij hou je nog een kapitaal over als je in Nederland rijk bent.
Oh vast, maar dan geef je schijnbaar meer om je kapitaal dan om je vrienden, familie en kennissen, en om Nederland.quote:
We moeten dan ook niet emigreren. We moeten de pro-Europese partijen wegstemmen. Opzouten met de opstellers van het Kunduz akkoord. Stem SP of op de piratenpartij.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Oh vast, maar dan geef je schijnbaar meer om je kapitaal dan om je vrienden, familie en kennissen, en om Nederland.
Bovendien moet je dan weer helemaal opnieuw beginnen in een ander land. Een ander huis kopen en een nieuwe baan vinden ook.
Dat wordt altijd zo makkelijk gezegd, maar ik denk dat dat emigreren nog weleens vies kan tegenvallen voor mensen die emigreren vanwege financiele redenen.
Denk jij dat de VVD of de andere rechtse partijen opkomen voor de werkenden? Waarom wordt de reiskostenvergoeding van de harde werkers afgepakt? Vergeet het maar. Ze zijn er alleen voor zichzelf en voor hun rijke vriendjes. Het liefst spelen ze de harde werkers tegen elkaar uit om hun nog minder te beralen.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:30 schreef truthortruth het volgende:
Het blijft voor mij toch moeilijk te verteren dat mensen die de juiste keuzes maken en presteren afgestraft moeten worden en mensen die de verkeerde keuzes maken en geen inzet tonen worden geholpen.
En laat duidelijk zijn dat dit statement in algemene zin is, er blijven altijd uitzonderingen. Mensen die het meezit zonder te presteren en mensen die het tegenzit terwijl ze wel hun best doen. Maar het is een illusie dat je die uitzonderingen kan ondervangen.
Goedzo, lekker mensen chanterenquote:Op zondag 27 mei 2012 16:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Oh vast, maar dan geef je schijnbaar meer om je kapitaal dan om je vrienden, familie en kennissen, en om Nederland.
Bovendien moet je dan weer helemaal opnieuw beginnen in een ander land. Een ander huis kopen en een nieuwe baan vinden ook.
Dat wordt altijd zo makkelijk gezegd, maar ik denk dat dat emigreren nog weleens vies kan tegenvallen voor mensen die emigreren vanwege financiele redenen.
Bovendien is een emigratie net over de grens natuurlijk geen belemmering om familie te blijven zien, of de weledele heer Tomaat gaat ervan uit dat iedere vermogende Nederlander meteen het Antarctisch poolgebied wil gaan bezetten.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
Goedzo, lekker mensen chanterenBlijft natuurlijk een rechtvaardiging van niets.
in het oorspronkelijke catshuisakkoord stond volgens mij geen afschaffing van de onbelaste reiskostenquote:Op zondag 27 mei 2012 17:39 schreef polderturk het volgende:
[..]
Denk jij dat de VVD of de andere rechtse partijen opkomen voor de werkenden? Waarom wordt de reiskostenvergoeding van de harde werkers afgepakt? Vergeet het maar. Ze zijn er alleen voor zichzelf en voor hun rijke vriendjes. Het liefst spelen ze de harde werkers tegen elkaar uit om hun nog minder te beralen.
Dat mag je (gezien de gevolgen) waarschijnlijk geheel op het conto van GroenLinks toeschrijven.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:49 schreef Yreal het volgende:
[..]
in het oorspronkelijke catshuisakkoord stond volgens mij geen afschaffing van de onbelaste reiskosten
Versoepeling ontslagrecht.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:56 schreef Yreal het volgende:
vind dat er sowieso maar weinig vvd in het kunduz akkoord zit
Ik bedoel, topbelasting, de hra eraan, groen en kunst vrij van de btw verhoging...
Maar zelfs als dat zo is, waarbij ik denk dat het iets genuanceerder ligt, is het nog geen antwoord op mijn vraag;quote:Op zondag 27 mei 2012 17:39 schreef polderturk het volgende:
[..]
Denk jij dat de VVD of de andere rechtse partijen opkomen voor de werkenden? Waarom wordt de reiskostenvergoeding van de harde werkers afgepakt? Vergeet het maar. Ze zijn er alleen voor zichzelf en voor hun rijke vriendjes. Het liefst spelen ze de harde werkers tegen elkaar uit om hun nog minder te beralen.
Dat mag je voorschrijven aan GroenLinks. Het zijn echter die gluiperds van VVD en CDA die akkoord zijn gegaan. Zolang hun rijke vriendjes maar uit de wind worden gehouden.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat mag je (gezien de gevolgen) waarschijnlijk geheel op het conto van GroenLinks toeschrijven.
Als je een beetje politiek inzicht had dan was je al wel duidelijk geweest dat de rijken ook aangepakt worden, natuurlijk is de gedachte dat vermogenden ook autorijden wellicht vreemd, maar ze doen het wel.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:22 schreef polderturk het volgende:
[..]
Dat mag je voorschrijven aan GroenLinks. Het zijn echter die gluiperds van VVD en CDA die akkoord zijn gegaan. Zolang hun rijke vriendjes maar uit de wind worden gehouden.
De HRA eraan? De huidige HRA ontvangers hebben niks te vrezen. Bij nieuwe gevallen ontvang je geen HRA wanneer je niets aflost. Een zeer mager besluit.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:56 schreef Yreal het volgende:
vind dat er sowieso maar weinig vvd in het kunduz akkoord zit
Ik bedoel, topbelasting, de hra eraan, groen en kunst vrij van de btw verhoging...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |