c1000, die hebben wequote:Op zondag 20 mei 2012 14:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
C1000 en Aldi. Volgensmij zijn het ook dezelfde ijsjes, alleen in een andere verpakking.
Is heeeeeel lekker!
Ijs met drop eromheen en binnen in ook nog eens dropquote:Op zondag 20 mei 2012 14:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Is het ijs met dropsmaak of is het ijs met drop eromheen?
quote:Op zondag 20 mei 2012 14:07 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ijs met drop eromheen en binnen in ook nog eens drop
Ik vind het echt helemaal geweldig. Er zitten 6 ijsjes in zo'n doos, ik heb er nog 2 over ofzo en kwam gisteren pas thuis.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
c1000, die hebben we![]()
![]()
Ik hou van drop en ik hou van ijs, dus dit moet ik geprobeerd hebben!
quote:
Maar ik heb het net in de TT gezet dat we dat allemaal gingen etenquote:
Hmmm, ja!quote:Op zondag 20 mei 2012 14:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben heel benieuwd![]()
Het is dat ik zo gaar ben, anders zou ik ze gelijk gaan halen
Dit soort vind ik ook zo lekker, die gaan ook heul snel op als het warm is
[ afbeelding ]
Was dat?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben heel benieuwd![]()
Het is dat ik zo gaar ben, anders zou ik ze gelijk gaan halen
Dit soort vind ik ook zo lekker, die gaan ook heul snel op als het warm is
[ afbeelding ]
Die tekst op dat blogquote:Op zondag 20 mei 2012 14:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
http://nederdropje.blogspot.com/2011/06/dropsticks.html
Hier! Dit zijn dus die van de Aldi, maar volgens mij zijn die van de C1000 precies hetzelfde. Alleen dan van het eigen merk en dus met een andere verpakking.
Disco-ijsjes. Ik weet dat Plus en c1000 ze van eigen merk hebben. lekkor!quote:
Nooit gehadquote:Op zondag 20 mei 2012 14:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Disco-ijsjes. Ik weet dat Plus en c1000 ze van eigen merk hebben. lekkor!
quote:Zeer tegen de gewoonte in, wordt er over een dropje geblogd waar werkelijk niks, NIKS van bekend is. Het matzwarte vliegtuigje van reliëfdrop lag als restant tussen twee felgele fruitgums (in de vorm van vrachtwagens met ook weer de letters 'DHL' erop) in een bakje voor klanten op de toonbank van een copyshop. Daardoor bestaat het vermoeden dat het promotiemateriaal betreft, maar de mede- werker van de winkel kon (wilde?) niets vertellen over het snoep. Ze waren in ieder geval niet te koop. Dus bij deze de oproep: "Wie, oh, wie, kan er meer vertellen over dit DHL dropvliegtuig?"
Ja sorryquote:Op zondag 20 mei 2012 14:10 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Maar ik heb het net in de TT gezet dat we dat allemaal gingen eten
quote:De smaak is niet overdonderend lekker. Een beetje bloemig met een klein zoetje en een net niet vervelend bittertje. In de nasmaak zit een hint van salmiak die helaas niet echt opvalt. Als speelgoed zéér geslaagd, als dropper geen topper.
quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 14:19 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Mijn opa vind mijn tattoo niet mooi
Dan zou ik hem weg laten laseren!quote:Op zondag 20 mei 2012 14:19 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Mijn opa vind mijn tattoo niet mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |