Ik ben ook heel engquote:Op zondag 20 mei 2012 13:58 schreef twi het volgende:
[..]
Maar ik ken jou ook niet zo, ik vind nieuwe mensen eng om te meeten.
ik wordt niet geditcht Assen stijl toch?quote:Op zondag 20 mei 2012 13:56 schreef twi het volgende:
Ohja, knurftjes, over die meet. Als er nou in de komende 24 uur niet nog wat aanmeldingen zijn, dan heeft het niet zoveel zin en wachten we wel tot we de boel bij Faxie op z'n kop mogen komen zetten.
Dat wil ik voorkomen, vandaar de aankondiging. Dan ben je voorbereid. Met vier mensen meeten is wel een beetje treurig namelijkquote:Op zondag 20 mei 2012 13:58 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik wordt niet geditcht Assen stijl toch?
Dan leest hij iets wat hij al weet?quote:Op zondag 20 mei 2012 13:58 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
En als je zoon dit nu meeleest op fok .... ?
ik wordtquote:Op zondag 20 mei 2012 13:58 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik wordt niet geditcht Assen stijl toch?
Ik hou ook van jouquote:
wat een verhaal zeg.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan leest hij iets wat hij al weet?
Hij heeft heus wel eens gevraagd hoe dat nou was hoor om op je 18de een kind te krijgen en daar heeft hij gewoon een eerlijk antwoord op gekregen. Dat ik heel blij ben met hem, dat ik heel veel van hem houd maar dat het niet het meest ideale moment is om een kind te krijgen en dat ik hem dat ook niet aanraad en dat ik het anders had aangepakt als ik het eerder had geweten.
DG altijd goed voor de kritische noot in menig SCquote:Op zondag 20 mei 2012 13:58 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
En als je zoon dit nu meeleest op fok .... ?
18+14quote:Op zondag 20 mei 2012 14:01 schreef kree het volgende:
[..]
wat een verhaal zeg.
Hoe oud ben je nu eigenlijk?
wanneer is dat danquote:Op zondag 20 mei 2012 13:56 schreef twi het volgende:
Ohja, knurftjes, over die meet. Als er nou in de komende 24 uur niet nog wat aanmeldingen zijn, dan heeft het niet zoveel zin en wachten we wel tot we de boel bij Faxie op z'n kop mogen komen zetten.
18+14..quote:Op zondag 20 mei 2012 14:01 schreef kree het volgende:
[..]
wat een verhaal zeg.
quote:
Ja las niet mee twi.quote:
nee die faxieonderstebovenkegelquote:Op zondag 20 mei 2012 14:02 schreef twi het volgende:
[..]
Zaterdag, 26 mei, PinksterenUtrecht, zie OP
Mjah jij loopt echt over van zelfvertrouwen!!quote:Op zondag 20 mei 2012 14:03 schreef kree het volgende:
[..]
Ja las niet mee twi.
Was er weer even klaar mee.
Maargoed.
Hmm
Meet..Als ik nou kom komt er dan nog iemand anders?
ze is 32,kreequote:Op zondag 20 mei 2012 14:01 schreef kree het volgende:
[..]
wat een verhaal zeg.
Het gaat niet om de kwantiteit twi maar om de kwaliteit.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:59 schreef twi het volgende:
[..]
Dat wil ik voorkomen, vandaar de aankondiging. Dan ben je voorbereid. Met vier mensen meeten is wel een beetje treurig namelijk
Ik wel!quote:Op zondag 20 mei 2012 14:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah jij loopt echt over van zelfvertrouwen!!
Jij hebt maar weinig nodig om over te lopenquote:
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Kom je ook dan? Om de kwaliteit te waarborgen?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:05 schreef DigitalGirl het volgende:
Het gaat niet om de kwantiteit twi maar om de kwaliteit.
Met Myraela erbij heb je sowieso al vreugde voor 30!quote:Op zondag 20 mei 2012 14:07 schreef twi het volgende:
[..]
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Kom je ook dan? Om de kwaliteit te waarborgen?
Mooi getal wel. Maar de anderen dan?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met Myraela erbij heb je sowieso al vreugde voor 30!
Die verbleken sowieso naast Myra!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |