quote:Op maandag 21 mei 2012 00:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Magnetron. Steeksleutel. Oude kaas. Speklap. Joekel.
Wel? Er komt toch niet zoveel onzin uit?quote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 00:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wel? Er komt toch niet zoveel onzin uit?
Niet non-stop natuurlijk.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wel? Er komt toch niet zoveel onzin uit?
Jij kan beter beerquote:Op maandag 21 mei 2012 00:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Magnetron. Steeksleutel. Oude kaas. Speklap. Joekel.
Af en toe, maakt het fris en fruitig hequote:
Ja dit gejank kennen we nu wel bezemquote:
Ja lekker gekquote:Op maandag 21 mei 2012 00:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Af en toe, maakt het fris en fruitig he
[..]
Nick is chagi want komt buiten sinds 2008.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Af en toe, maakt het fris en fruitig he
[..]
Ja dit gejank kennen we nu wel bezem
Hahahahahahahaahaquote:Op maandag 21 mei 2012 00:48 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nick is chagi want komt buiten sinds 2008.
Ja maar nu kan ik niet verder met de NS spoorwegen in MCquote:
Saaaaaaaaanggg.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:48 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nick is chagi want komt buiten sinds 2008.
Haha hij ging het jou ook vragen, heeft ie dat al gedaan dan?quote:Op maandag 21 mei 2012 00:53 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Maak snel een account aan voor je deejay.
Gelukkig niet.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha hij ging het jou ook vragen, heeft ie dat al gedaan dan?
Zal het eens gaan zeggen danquote:
Je bent zelf een piemelquote:Op maandag 21 mei 2012 01:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Morgen de EK stadions in Minecraft bouwen he sold. Maar Nick mag niet op onze server want dan maakt hij super veel piem0ls en dat vind ik niet leuwk
Ja is ook niet grappich, altyd die nicky die zo stom doet als ik hele mooien huisje heb gemaakt met ramen en deurenn dan gaat nicky die altyd stuk maken enzow.quote:Op maandag 21 mei 2012 01:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Morgen de EK stadions in Minecraft bouwen he sold. Maar Nick mag niet op onze server want dan maakt hij super veel piem0ls en dat vind ik niet leuwk
Hihi doe Tank de groeten hij bezorgd me altijd mega veel plezier als ik hem laat draven :$.quote:Op maandag 21 mei 2012 01:03 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja is ook niet grappich, altyd die nicky die zo stom doet als ik hele mooien huisje heb gemaakt met ramen en deurenn dan gaat nicky die altyd stuk maken enzow.
Ik moet morgenn nog wel eerst naar paardrijles maar daarnna kan ik wel meedoen med minekraft.
Doeii.
Ik moest ook gewoon lachen hèquote:Op maandag 21 mei 2012 01:03 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja is ook niet grappich, altyd die nicky die zo stom doet als ik hele mooien huisje heb gemaakt met ramen en deurenn dan gaat nicky die altyd stuk maken enzow.
Ik moet morgenn nog wel eerst naar paardrijles maar daarnna kan ik wel meedoen med minekraft.
Doeii.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |