Ik lach alleen om die tokkies, ik zou zelf nooit met vuurwerk naar anderen gaan gooienquote:Op zondag 20 mei 2012 14:35 schreef Michhas het volgende:
Kijk al die 'echte' voetbalfans hier dan. Ongelooflijk dat mensen zoveel van een sport kunnen houden.
tokkies nu ook op het veld, valt mee dat ze er geen van DB neer tikkenquote:Op zondag 20 mei 2012 14:36 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik lach alleen om die tokkies, ik zou zelf nooit met vuurwerk naar anderen gaan gooien
Stiekem wel, maar dit soort mensen, ik kan er gewoon niet mee omgaanquote:
Ik steek het liefste zijn volledige 8 m2 kamer met aanwezigen nu in de fik eerlijk gezegdquote:Op zondag 20 mei 2012 15:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nee geintje Pierrie! Maar vind je het zo erg dat alleen het vermelden al erg is? Is toch beter dat ie het zegt dat er mensen over de vloer komen?
Verder is het wel een achterlijk jong
Dat is tegen de wet.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik steek het liefste zijn volledige 8 m2 kamer met aanwezigen nu in de fik eerlijk gezegd
Die hele familie woont bij jou om de hoek in Weert, ga je alsjeblieft je gang als je een keer dronken bentquote:Op zondag 20 mei 2012 15:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik wil er wel bij zijn als Pierre los gaat met zijn knuppel
Ongeveer 4 tot 4,5.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:07 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Wat boeit een papiertje met wat woorden erop nou?
Ik ga Jou dirty work niet doen tenzij er geld bij komt kijkenquote:Op zondag 20 mei 2012 15:07 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die hele familie woont bij jou om de hoek in Weert, ga je alsjeblieft je gang als je een keer dronken bent
Ik zal je rijkelijk belonen, je gewicht in souvlakiquote:Op zondag 20 mei 2012 15:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ga Jou dirty work niet doen tenzij er geld bij komt kijken
Oh mijn god.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:15 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik zal je rijkelijk belonen, je gewicht in souvlaki
Naar Tilburg, ze zitten nu hierquote:Op zondag 20 mei 2012 15:17 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Oh mijn god.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik pak dalijk de trein naar Weert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |