abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111777492
Hoi allemaal!

Mijn naam is Meike en ik ben eerste jaars stundente Toegepaste Psychologie aan de HvA. Om mijn eerste jaar goed af te sluiten zijn vijf anderen studenten en ik bezig met een onderzoek naar mensen die belemmerd worden door hun eetstoornis en hierdoor niet goed meer kunnen participeren in de maatschappij. Dit onderzoek bestaat uit een survey onderzoek en literatuur onderzoek. Ik ben dus opzoek naar mensen met een eetstoornis en door belemmeringen onder vinden in de samenleving. Hierbij kun je denken aan niet of weinig sociale contacten, erg moe zijn daardoor belemmerd worden, etc. Met alle informatie wordt strikt persoonlijk omgegaan. De vragenlijsten worden afgenomen via de email en blijven anoniem, persoonlijke gegevens hebben wij dus niet nodig.

Het doel van ons onderzoek is advies uitbrengen om beter om te kunnen gaan met een eetstoornis. Als je een vragenlijst wilt invullen krijg je het uiteindelijke onderzoeksverslag met het advies ook te zien. Uiteindelijk heb je er dus zelf ook wat aan!

Als je mee wilt doen aan dit onderzoek stuur dan even een mailtje naar: tpadam [a] live.nl

Ik hoop dat er veel mensen zijn die willen mee werken aan dit onderzoek, tips/informatie bronnen die bij dit onderzoek passen zijn altijd welkom!

Bedankt voor het lezen!

Met vriendelijke groet,

Meike
pi_111778059
Vragenlijst via email en dan anoniem :? Post die vragenlijst hier!
wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
pi_111778284
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 13:12 schreef Gravedigger het volgende:
Vragenlijst via email en dan anoniem :? Post die vragenlijst hier!
Sowieso niet erg betrouwbaar, iedereen kan die lijst dan invullen. Eetstoornis of niet.
  zondag 20 mei 2012 @ 14:02:45 #4
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_111779873
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 13:18 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Sowieso niet erg betrouwbaar, iedereen kan die lijst dan invullen. Eetstoornis of niet.
Voor een eerstejaarsopdrachtje is dat niet zo'n grote ramp :)
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_111780759
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 14:02 schreef eleusis het volgende:

[..]

Voor een eerstejaarsopdrachtje is dat niet zo'n grote ramp :)
True.
pi_111784184
Als je ze een PM/DM laat sturen blijft het wat anoniemer dan zo'n e-mailtje.
It's not too late to change your hikikomori ways!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')