Welk level ben je?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:28 schreef Murdera het volgende:
Helemaal klaar voor weer een dag diablo 3 in de tuin, servers down.
Ze voeren nu een update uitquote:Op zondag 20 mei 2012 14:28 schreef Murdera het volgende:
Helemaal klaar voor weer een dag diablo 3 in de tuin, servers down.
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:21 schreef shifto het volgende:
Hij werkt weer mannen! Allemaal terug!
Edit: Vals alarm
Yes, helaas wel. Wat een idioot, zo aseksueel blijkt ze dan toch niet te zijnquote:Op zondag 20 mei 2012 19:39 schreef thatday het volgende:
Weer een exdipje? Ik ook, hij heeft een nieuwe chick. Iemand die hij tijdens onze relatie aseksueel noemde. BAHAHA.
Wat een bitch, je bent beter af zonder hem dan als hij met iemand gaat die hij eerst af kraakte.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:50 schreef thatday het volgende:
Ja.. nja zij bood zich meteen aan toen het uit was tussen ons, dus was voor hem lekker makkelijk. Hopelijk just a rebound. Eerst iemand afkraken en er dan een relatie mee aangaan. Lekker oprecht weer. (hij was al 'vrienden' met haar toen wij samen waren, dat maakt mij noooog bozer)
Tijd voor een nieuwe vent voor ons, lang genoeg gerouwd. Onze exen zijn dat niet waard. Idealiseren is wat we aan het doen zijn.. zonde van de energie!!
Herkenbaar. Komt goedquote:Op zondag 20 mei 2012 19:39 schreef thatday het volgende:
Weer een exdipje? Ik ook, hij heeft een nieuwe chick. Iemand die hij tijdens onze relatie aseksueel noemde. BAHAHA.
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik met de dag minder met 'm te maken wil hebben.. Hij doet echt vreselijk onaardig en ik krijg geen hoogte van hem. Ik spreek 'm sowieso al niet zo vaak, maar hij maakt m'n keuze om niet met hem te praten veel makkelijker door z'n gedrag.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:07 schreef thatday het volgende:
Komt goed zeggen ze allemaal, maar voorlopig blijf ik veel te lang hierin hangen. En ik kan echt alles wel relativeren, het is beter zo blablabla maar je hebt altijd die angstige gedachtes dat je nooit meer iemand tegenkomt met wie het klikt en zo.
ovoxo, bahhh. Geen contact meer dus!! Ga ik ook niet meer doen. Wilde hem eerst nog spreken, had hier zoveel vraagtekens bijmja wil liever niet weten hoe gelukkig hij nu met haar is. Ik gaf teveel tegengas en dan flipte hij de pan uit. Zij is het lieve, verlegen meisje, dus nu ervaart hij wss een veel fijnere relatie..
maargoed dit topic is hier eigk niet voor he......
bijna maandag mensen
afleiding is indd de keyquote:Op zondag 20 mei 2012 22:17 schreef floral het volgende:
Toen het uitging tussen mij en mn ex van vier jaar, afgelopen November heb ik eerst een week op de bank gelegen in een foetushouding. Daarna heb me heel cliché een pony aangemeten en een nieuwe haarkleur en heb een grote schoonmaak gehouden in m'n huis. En daarna ben ik fanatiek gaan sporten, viel 10 kilo af en ben flink gaan stappen met vriendinnen... Vooral het sporten deed me heel erg goed, lekker veel afleiding en had ook een nieuw doel om naar te te werken (een strak lijf). Afleiding is echt de key!
En wie zie ik op mn telefoon verschijnen na een paar maanden, juist ja, die ex. Die weer gedumpt was door z'n nieuwe vriendin... maar gelukkig had ik na die maanden een nieuw zelfrespect gevonden en heb hem vriendelijk verteld dat hij het dak op kan.
Dit is hoe het hoortquote:Op zondag 20 mei 2012 22:17 schreef floral het volgende:
En wie zie ik op mn telefoon verschijnen na een paar maanden, juist ja, die ex. Die weer gedumpt was door z'n nieuwe vriendin... maar gelukkig had ik na die maanden een nieuw zelfrespect gevonden en heb hem vriendelijk verteld dat hij het dak op kan.
Dan doe je toch wat verkeerdquote:Op maandag 21 mei 2012 08:47 schreef Mystikvm het volgende:
Zoals hierboven staat, uitstekend.
Poging om leven in deze SC te brengen: mislukt
Jij geeft gewoon de verkeerde antwoordenquote:
Dan moet je daarna vragenquote:Op maandag 21 mei 2012 08:51 schreef Mystikvm het volgende:
Jij geeft gewoon de verkeerde antwoordenIn plaats van 'wel oké' kan je ook zeggen wát je hebt gedaan, natuurlijk
Ik kon verbazend goed op staan, na 5 min naar mijn mobiel hebben gekeken, me afvragend waarom hij zoveel herrie maakte.quote:Op maandag 21 mei 2012 08:08 schreef Mystikvm het volgende:
Goedemorgen!
Na een uitstekend weekend valt het me allemaal toch erg zwaar, deze maandag
Wat heb je gedaan?quote:Op maandag 21 mei 2012 08:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan moet je daarna vragen
Je vroeg hoe was het.. dus eerder gevoelsmatig enzo.
Act II nog maar aan deze kant, niets spoileren! Ik waarschuw je alvast.quote:Op maandag 21 mei 2012 08:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik kon verbazend goed op staan, na 5 min naar mijn mobiel hebben gekeken, me afvragend waarom hij zoveel herrie maakte.
Oja kut, wekker.
Maar goed opgestaan, zelfs nog even gegamed.
Ik moet nu mijn bed uit maar het lukt nietquote:Op maandag 21 mei 2012 08:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik kon verbazend goed op staan, na 5 min naar mijn mobiel hebben gekeken, me afvragend waarom hij zoveel herrie maakte.
Oja kut, wekker.
Maar goed opgestaan, zelfs nog even gegamed.
Vrijdag gezellig naar de fysio, daarna voorstelling van Lennette van Dongen. Was erg leuk.quote:
Op normal?quote:Op maandag 21 mei 2012 08:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Act II nog maar aan deze kant, niets spoileren! Ik waarschuw je alvast.
Meh.quote:Op maandag 21 mei 2012 08:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik moet nu mijn bed uit maar het lukt niet
Ja, eerste playthrough. Maar ik heb al sinds afgelopen donderdag niet meer gespeeld, andere dingen te doen. Vanavond weer verder denk ik.quote:
Moet ik je er even snel doorheen slepen?quote:Op maandag 21 mei 2012 08:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, eerste playthrough. Maar ik heb al sinds afgelopen donderdag niet meer gespeeld, andere dingen te doen. Vanavond weer verder denk ik.
Nee hoor, ik red me welquote:Op maandag 21 mei 2012 08:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Moet ik je er even snel doorheen slepen?
quote:Op maandag 21 mei 2012 08:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bitch.
Nog 12 dagen voor dit jaar aan vakantie.
Whats the plan voor maandag?quote:Op maandag 21 mei 2012 08:58 schreef SicSicSics het volgende:
Mogguh!
Vakantie!?! Nog niet misschien hier!Wel al zin in volgende week maandag!
Ik ben zwaar GGGristelijk dus ik vier de uitstorting van de heilige geest!quote:
Vertel ik m'n hele agenda wat ik gedaan heb.. hoor ik niets meer van jequote:Op maandag 21 mei 2012 09:02 schreef Mystikvm het volgende:
Ik moet nog tot eind september wachten voor ik op vakantie mag
Oh das waar ja, de gratis vrije dag in mijn vakantie, sjiek hendig!quote:Op maandag 21 mei 2012 09:02 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik ben zwaar GGGristelijk dus ik vier de uitstorting van de heilige geest!Pinksteren. Vrije dag!
Klinkt als een weekend dat wel oké wasquote:Op maandag 21 mei 2012 09:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vertel ik m'n hele agenda wat ik gedaan heb.. hoor ik niets meer van je
Lekker geintresseerd
Oj, das wel heel lang!quote:Op maandag 21 mei 2012 09:02 schreef Mystikvm het volgende:
Ik moet nog tot eind september wachten voor ik op vakantie mag
Mogguh dude!quote:
Inderdaad!quote:Op maandag 21 mei 2012 09:04 schreef MohMi het volgende:
Oh das waar ja, de gratis vrije dag in mijn vakantie, sjiek hendig!
Add me ff dan.quote:Op maandag 21 mei 2012 08:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee hoor, ik red me wel
Beetje op mijn gemakje. Als het klaar is op een moeilijker niveau voor de betere goodies. Best raar, iets opnieuw spelen alleen maar om andere digitale items te bemachtigenVoel me een fucking hamster in de treadmill.
1 Juli! Goed geplanned; de donderdag ervoor zit ik op Rockwerchter, vrijdag terug, zaterdag Rockin' Park, zaterdag uitbrakken daarvan, zondag organiseer ik een brunch omdat mijn oduers 40 jaar zijn getrouwd, en de maandag erop beginnenquote:Op maandag 21 mei 2012 09:06 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Inderdaad!
Wanneer begin je in Amersfoort?
Ik ga niet weg, shifto en ik hebben samen vakantie en de vakantie zit nu vol met dagjes weg, nachtjes weg, nog een Tenacious D optreden halverwege (FUCK yeah!!!), en natuurlijk een hoop slapen, etc. Fijnfijn!!quote:Op maandag 21 mei 2012 09:06 schreef muhahaha het volgende:
Goedemorgen allemaal
@MohMi, waar ga je heen met de vakantie?
Coolquote:Op maandag 21 mei 2012 09:09 schreef MohMi het volgende:
Ik ga niet weg, shifto en ik hebben samen vakantie en de vakantie zit nu vol met dagjes weg, nachtjes weg, nog een Tenacious D optreden halverwege (FUCK yeah!!!), en natuurlijk een hoop slapen, etc. Fijnfijn!!
quote:Op maandag 21 mei 2012 09:09 schreef MohMi het volgende:
1 Juli! Goed geplanned; de donderdag ervoor zit ik op Rockwerchter, vrijdag terug, zaterdag Rockin' Park, zaterdag uitbrakken daarvan, zondag organiseer ik een brunch omdat mijn oduers 40 jaar zijn getrouwd, en de maandag erop beginnenMoet goedkomen!
Dikke haat voor dat Tenacious D optredenquote:Op maandag 21 mei 2012 09:09 schreef MohMi het volgende:
[..]
1 Juli! Goed geplanned; de donderdag ervoor zit ik op Rockwerchter, vrijdag terug, zaterdag Rockin' Park, zaterdag uitbrakken daarvan, zondag organiseer ik een brunch omdat mijn oduers 40 jaar zijn getrouwd, en de maandag erop beginnenMoet goedkomen!
[..]
Ik ga niet weg, shifto en ik hebben samen vakantie en de vakantie zit nu vol met dagjes weg, nachtjes weg, nog een Tenacious D optreden halverwege (FUCK yeah!!!), en natuurlijk een hoop slapen, etc. Fijnfijn!!
Sta ook in de lijst van het diablo topic.quote:Op maandag 21 mei 2012 09:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Godver, nou moet ik deze post bookmarken om dit vanavond even te doen.
Kom swa, we gaan naar teknival.quote:Op maandag 21 mei 2012 09:16 schreef Mystikvm het volgende:
Dit weekend waren we net te laat om kaartjes voor Fortarock te kopenOok al geen Wacken Open Air dit jaar, dus ik ga de festivals overslaan voor een jaartje.
Auto,vleegtuugquote:
Tis 'n kwestie van geduld...quote:Op maandag 21 mei 2012 09:22 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Auto,vleegtuug
dn trein dn boet
Wat is de wereld toch groet![]()
Limburgs
Weet ik niet.quote:Op maandag 21 mei 2012 09:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wanneer? Niet helemaal mijn ding, maar ik pas me wel aan.
Zo kan ik toch geen planning maken!?quote:Op maandag 21 mei 2012 09:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Weet ik niet.Ook geen idee waar het dit jaar is.
Nope, daarna loeihard aan de bakquote:Op maandag 21 mei 2012 09:12 schreef SicSicSics het volgende:
[..]En daarna vakantie?
![]()
Maar dan ben ik lekker 2 weken op vakantie, tot de 15eKunnen we daarna bier gaan drinken!
Dat heb ik de afgelopen twee jaar gehad, ben dus super blij dat ik wat festivalsfeer kan opsnuiven dit jaarquote:Op maandag 21 mei 2012 09:16 schreef Mystikvm het volgende:
Dit weekend waren we net te laat om kaartjes voor Fortarock te kopenOok al geen Wacken Open Air dit jaar, dus ik ga de festivals overslaan voor een jaartje.
Gezellig!quote:
Ja, wordt leuk. Hongarije is sowieso fantastisch, (bijna) altijd mooi weer, goedkoop bier en eten en een date in Budapest. Ik heb er zin in!quote:
Fear Factory, damn, das lang geleden!quote:Op maandag 21 mei 2012 09:14 schreef SicSicSics het volgende:
12 juni Fear Factory Melkweg
25 juni Unearth en Hatebreed Tivoli Utrecht![]()
Geen festival dit jaar alleen, toch wel jammer.
Een date in Budapest??quote:Op maandag 21 mei 2012 10:11 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ja, wordt leuk. Hongarije is sowieso fantastisch, (bijna) altijd mooi weer, goedkoop bier en eten en een date in Budapest. Ik heb er zin in!
De pit... Ik kom er nooit meer in de buurt. Deze ouwe man staat biertjes te drinken aan de bar en van het uitzicht en de muziek te genieten.quote:Op maandag 21 mei 2012 10:11 schreef MohMi het volgende:
Fear Factory, damn, das lang geleden!Daar zou ik ook nog wel eens in de pit willen staan
2 jaar geleden een leuk meisje leren kennen. Was barvrouw daar. Altijd contact mee gehouden en nu zijn we allebei vrijgezel.quote:Op maandag 21 mei 2012 10:12 schreef MohMi het volgende:
Een date in Budapest??Hoe heb je dat nu al geregeld? Doe je goed, jonguh! Hossel die chickies bra xD
Jaloers! Ik ben te schijterig om een stage dive te doenquote:Op maandag 21 mei 2012 10:13 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
De pit... Ik kom er nooit meer in de buurt. Deze ouwe man staat biertjes te drinken aan de bar en van het uitzicht en de muziek te genieten.
Bij Suicide Silence vorig jaar nog een stage dive gedaan... Maar er zijn maar weinig mensen die iemand van 95 kilo en bijna 2 meter op willen/ kunne vangen. Heb nog wel een tijdje last van schouder gehad.Tequilla is echt slecht voor me
Ja, graaiende handenquote:Op maandag 21 mei 2012 10:14 schreef MohMi het volgende:
Jaloers! Ik ben te schijterig om een stage dive te doenEerst omdat ik een bril had, nu omdat ik niet zit te wachten op graaiende handen
Dus dan maar pitten, kan ik fijn mijn agressie kwijt
Valt best mee, maar het is heerlijk om af en toe fijn loosch te kunnen gaan! Zeker op vette stampmuziekquote:Op maandag 21 mei 2012 10:16 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ja, graaiende handenMaar ben je zo agressief dan?
quote:Op maandag 21 mei 2012 10:14 schreef MohMi het volgende:
[..]
Jaloers! Ik ben te schijterig om een stage dive te doenEerst omdat ik een bril had, nu omdat ik niet zit te wachten op graaiende handen
Dus dan maar pitten, kan ik fijn mijn agressie kwijt
Dat zijn toevallig wel de beste plekken om een lichaam te ondersteunen bij het stagediven. Lig je lekker stabiel.quote:Op maandag 21 mei 2012 10:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als een meisje stagedived zie je idd maar handen op 3 plekken.
quote:Op maandag 21 mei 2012 10:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat zijn toevallig wel de beste plekken om een lichaam te ondersteunen bij het stagediven. Lig je lekker stabiel.
Ja juist ja, wil voorkomen dat ik uiteindelijk op twee vuisten word rondgedragenquote:Op maandag 21 mei 2012 10:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat zijn toevallig wel de beste plekken om een lichaam te ondersteunen bij het stagediven. Lig je lekker stabiel.
2 nog wel, je hebt vertrouwen in je eigen kunnenquote:Op maandag 21 mei 2012 10:39 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ja juist ja, wil voorkomen dat ik uiteindelijk op twee vuisten word rondgedragen
Je kunt het natuurlijk zo gek maken als dat je zelf wilt, maar ik besloot het nu maar even op het aantal openingen te houden.quote:Op maandag 21 mei 2012 10:40 schreef shifto het volgende:
[..]
2 nog wel, je hebt vertrouwen in je eigen kunnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 mei 2012 10:41 schreef MohMi het volgende:
[..]
Je kunt het natuurlijk zo gek maken als dat je zelf wilt, maar ik besloot het nu maar even op het aantal openingen te houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Thinking about thinking of you. ♫
quote:Op maandag 21 mei 2012 10:41 schreef MohMi het volgende:
[..]
Je kunt het natuurlijk zo gek maken als dat je zelf wilt, maar ik besloot het nu maar even op het aantal openingen te houden.Can you fit your fist in your mouth!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan waren het er drie geweestquote:Op maandag 21 mei 2012 10:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Can you fit your fist in your mouth!?
Ik word toch niet op mijn gezicht rondgedragen met stage divenquote:Op maandag 21 mei 2012 10:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Can you fit your fist in your mouth!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2012 10:46:21 ]
quote:Op maandag 21 mei 2012 10:46 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik word toch niet op mijn gezicht rondgedragen met stage diven
Nee, maar nu weet ik wel dat ik latex handschoenen moet dragen als ik je opvangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wijschquote:Op maandag 21 mei 2012 10:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, maar nu weet ik wel dat ik latex handschoenen moet dragen als ik je opvang
Een helm is ook geen overbodige luxe.quote:Op maandag 21 mei 2012 10:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, maar nu weet ik wel dat ik latex handschoenen moet dragen als ik je opvang
En een veiligheidsbrilquote:
Iedereen is misselijk weg gegaan.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:08 schreef MohMi het volgende:
Het is hier rustig trouwens voor een werkdag
Loot?quote:Op maandag 21 mei 2012 12:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nog loot uit je leidingen kunnen halen?
Dat ik altijd honger krijg van vergaderen!quote:
Suuuure! xDquote:Op maandag 21 mei 2012 12:45 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat ik altijd honger krijg van vergaderen!
Ik kwam er net achter dat ik mijn lunch vergeten ben... Dus het was net een bak koffie en roken.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:45 schreef MohMi het volgende:
Suuuure! xDNou, smakelijk eten dan maar! Wat staat er op het menu; zure haring?
Zure haringquote:Op maandag 21 mei 2012 12:45 schreef MohMi het volgende:
[..]
Suuuure! xDNou, smakelijk eten dan maar! Wat staat er op het menu; zure haring?
xD Ik was wezen skeeleren, viel bijna en zei hardop: 'Gvd bijna met mijn ster op het asfalt.'quote:
Dat heeft niks te maken met sterretjes en asfalt hoop ik?quote:
lolneequote:Op maandag 21 mei 2012 13:14 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat heeft niks te maken met sterretjes en asfalt hoop ik?
Jouwwwwwwwwwwwwwwwwquote:Op maandag 21 mei 2012 13:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan zet ik de struikrover op jou grond!
RODEquote:Op maandag 21 mei 2012 14:00 schreef muhahaha het volgende:
Owja ik val jouW aan met risk en gooi met 50 rooie dobbelstenen
Maar zoveel legers heb ik niet man.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:00 schreef muhahaha het volgende:
Owja ik val jouW aan met risk en gooi met 50 rooie dobbelstenen
Godver man, ik wil Riskenquote:Op maandag 21 mei 2012 14:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan verklaar ik hierbij heerschappij over Zuid-Amerika. Yeee mij
De laatste keer dat ik dat speelde flipte 1 van de medespelers omdat hij steeds zo slechte gooidequote:
Muhahaha, ik heb jou en je rampzalige taalgebruik gemistquote:Op maandag 21 mei 2012 14:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik dat speelde flipte 1 van de medespelers omdat hij steeds zo slechte gooide. Daarna heb ik zijn vriendin nog uit ZA gegooit
.
Ik heb meestal niet door dat ik mijn opdracht al klaar heb tot ik weer een paar landjes kwijtraak en vervolgens iemand anders wint.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik dat speelde flipte 1 van de medespelers omdat hij steeds zo slechte gooide. Daarna heb ik zijn vriendin nog uit ZA gegooit
.
Klinkt bekend!quote:Op maandag 21 mei 2012 14:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb meestal niet door dat ik mijn opdracht al klaar heb tot ik weer een paar landjes kwijtraak en vervolgens iemand anders wint.
Ik doe nooit aan opdrachten. World Domination bitches!quote:Op maandag 21 mei 2012 14:08 schreef MohMi het volgende:
[..]
Klinkt bekend!Dan ben je zo druk bezig met iemand dwarsliggen of het veroveren van een continent dat je hele opdracht vergeten wordt
Oppassen jij anders ga ik ze nog bewust maken!quote:Op maandag 21 mei 2012 14:06 schreef MohMi het volgende:
[..]
Muhahaha, ik heb jou en je rampzalige taalgebruik gemist![]()
Inderdaadquote:Op maandag 21 mei 2012 14:08 schreef MohMi het volgende:
[..]
Klinkt bekend!Dan ben je zo druk bezig met iemand dwarsliggen of het veroveren van een continent dat je hele opdracht vergeten wordt
Lol. Rode leger aan de macht. HAHAHHAHAAH.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:11 schreef muhahaha het volgende:
Opdrachten zijn voor pussies, dood aan allemaal en het rode leger zal triomferen over de hele aardbol.
Murdera heeft zijn groene legers allang startklaar staan.quote:
*flips table*quote:Op maandag 21 mei 2012 14:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Murdera heeft zijn groene legers allang startklaar staan.
quote:Op maandag 21 mei 2012 14:11 schreef muhahaha het volgende:
Opdrachten zijn voor pussies, dood aan allemaal en het rode leger zal triomferen over de hele aardbol.
quote:
quote:
Hah!quote:Op maandag 21 mei 2012 14:11 schreef muhahaha het volgende:
Fffuuuu! Dan roze voor mijquote:Op maandag 21 mei 2012 14:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]Al gecalled.
http://landgrab.net/landgrab/Home
Risk online
kunenn wer met zn allen doen.
Deze dame weet.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Murdera heeft zijn groene legers allang startklaar staan.
Dat is altijd de 2e keuze.quote:
Zwart is het leger van de emo'squote:Op maandag 21 mei 2012 14:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Deze dame weet.
[..]
Dat is altijd de 2e keuze.De zwarte dood die over de wereld vaagt.
xDDD over roze!quote:Op maandag 21 mei 2012 14:13 schreef shifto het volgende:
Die ruzie in de kroeg tijdje terug ging ook om een kleur van risk legers
Is wel vet idd, maar ga ik hier niet aan beginnen, moet nog echt werken ook enzoquote:Op maandag 21 mei 2012 14:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]Al gecalled.
http://landgrab.net/landgrab/Home
Risk online
kunenn wer met zn allen doen.
Wat zij zegt!quote:Op maandag 21 mei 2012 14:14 schreef MohMi het volgende:
Is wel vet idd, maar ga ik hier niet aan beginnen, moet nog echt werken ook enzo
Shifto is een heel bijzondere jongenquote:Op maandag 21 mei 2012 14:14 schreef muhahaha het volgende:
Gvd ruzie maken over Risk, waarom niet settelen met een potje Risk
Mn kleur was al in gebruik..quote:Op maandag 21 mei 2012 14:14 schreef muhahaha het volgende:
Gvd ruzie maken over Risk, waarom niet settelen met een potje Risk
Kunnen we toch een keer 's avonds doenquote:Op maandag 21 mei 2012 14:14 schreef MohMi het volgende:
[..]
Is wel vet idd, maar ga ik hier niet aan beginnen, moet nog echt werken ook enzo
nohh.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Kunnen we toch een keer 's avonds doenIk ga het nu ook niet doen.
Net als het fijn weer wordt savondsquote:Op maandag 21 mei 2012 14:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Kunnen we toch een keer 's avonds doenIk ga het nu ook niet doen.
Diablo 3.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je kunt toch wel 1 keer het rukken overslaan
Op het terras riskenquote:Op maandag 21 mei 2012 14:16 schreef MohMi het volgende:
[..]
Net als het fijn weer wordt savondsMaar I'm in! Het is Risk
![]()
Overigens; SSS, gaan we echt bordspelletjes doen op jouw feestje? Lijkt me echt een vet plan, hoor!
Ja doh, maar roeien met de riemen die je hebt hè.quote:
Ik heb geen idee!quote:Op maandag 21 mei 2012 14:16 schreef MohMi het volgende:
Net als het fijn weer wordt savondsMaar I'm in! Het is Risk
![]()
Overigens; SSS, gaan we echt bordspelletjes doen op jouw feestje? Lijkt me echt een vet plan, hoor!
Ik heb ook geen terrasquote:
Als mijn huis van mij is zijn jullie allemaal welkom voor een potje bier om het te vieren! Jazeker!quote:
Ik kan iig het Lama-spel meenemen, en mocht ik in de vakantie nog iets aanschaffen, sjouw ik dat ook wel meequote:Op maandag 21 mei 2012 14:17 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik heb geen idee!
Ik heb geen bordspellenIk heb alleen een poker setje!
Koe-handel meenemenquote:Op maandag 21 mei 2012 14:18 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik kan iig het Lama-spel meenemen, en mocht ik in de vakantie nog iets aanschaffen, sjouw ik dat ook wel mee
Ik heb wel 'Paniek in de wei'quote:
Kan sneller, maar als je er overdag niet bent is het dus geen probleem.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:19 schreef muhahaha het volgende:
24 uur per zet met 6 spelers, dan zijn we over een jaar nog niet klaar
Lama spel? Serieus?quote:Op maandag 21 mei 2012 14:18 schreef MohMi het volgende:
Ik kan iig het Lama-spel meenemen, en mocht ik in de vakantie nog iets aanschaffen, sjouw ik dat ook wel mee
Ja, echt hetzelfde als in de studio, je werkt ook met teamsquote:Op maandag 21 mei 2012 14:23 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Lama spel? Serieus?Moet je dan ook songteksten uitbeelden, dat zou echt hilarisch zijn!
Die kan ik wel van mijn mama lenen!quote:
Doet de rest wat andersquote:Op maandag 21 mei 2012 14:25 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Die kan ik wel van mijn mama lenen!Maar... 4 spelers.
Bij Cluedo sta ik mijn plek niet afquote:
Ik ben dol op quizz en trivia. Ik wil pubquiz doen! Dat lijkt me keileukquote:
Ik zit wel op Crutch.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:30 schreef SicSicSics het volgende:
Iets kleiner dan 100 m2
De woonkamer is redelijk groot, ik heb alleen maar... 1 stoel, 2 pers. bank, 4 Hermans, 1 bureaustoel, 2 stoelen op het balkon en nog 2 extra stoelen in de schuur...
Wast maar zo'n feest!quote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 14:18 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Als mijn huis van mij is zijn jullie allemaal welkom voor een potje bier om het te vieren! Jazeker!
Teamwork!quote:Op maandag 21 mei 2012 14:33 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dan gooi ik de dobbelstenen en mag jij de vragen beantwoorden.
Shiftoquote:Op maandag 21 mei 2012 14:32 schreef shifto het volgende:
[..]
Dan val je niet om hi ha ho
[..]
Ik dacht al
Omggggggggggggg je gebruikt een PI. Sexcii.quote:
Euhw, behave.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omggggggggggggg je gebruikt een PI. Sexcii.
Lower!quote:
En anders genoeg grond om op te zitten, ik ben niet zo'n moeilijke gastquote:Op maandag 21 mei 2012 14:30 schreef SicSicSics het volgende:
Iets kleiner dan 100 m2, 2 verdiepingen, 2 slaapkamers, keuken en badkamer(tje)
De woonkamer is redelijk groot, ik heb alleen maar... 1 stoel, 2 pers. bank, 4 Hermans, 1 bureaustoel, 2 stoelen op het balkon en nog 2 extra stoelen in de schuur...
Very. baby.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:46 schreef Crutch het volgende:
[..]
Euhw, behave.
[ afbeelding ]
Yeah baby, do I make you hoooooooorny?
altooooooooquote:Op maandag 21 mei 2012 14:49 schreef MohMi het volgende:
[..]
En anders genoeg grond om op te zitten, ik ben niet zo'n moeilijke gast
Inderdaad. Mohmi and Sic de alto's kunnen gewoon een kringetje op de grond maken.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:49 schreef MohMi het volgende:
[..]
En anders genoeg grond om op te zitten, ik ben niet zo'n moeilijke gast
Drumcircle, goddam hippies!quote:Op maandag 21 mei 2012 14:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Inderdaad. Mohmi and Sic de alto's kunnen gewoon een kringetje op de grond maken.
Ja, en daar mogen jullie lekker niet bij zitten, HA! En dan denk je mss; 'Mooi, dat wil ik toch niet!' tót je ziet dat onze hippie-cirkel de leukste spelletjes en het meest bier heeft ingepikt, HA! 1-0 voor de hippies!quote:Op maandag 21 mei 2012 14:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Inderdaad. Mohmi and Sic de alto's kunnen gewoon een kringetje op de grond maken.
Nee hoor. Ik heb Cluedo en Risk bij me dus DIKKE VETTE CARE MOHMIquote:Op maandag 21 mei 2012 15:00 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ja, en daar mogen jullie lekker niet bij zitten, HA! En dan denk je mss; 'Mooi, dat wil ik toch niet!' tót je ziet dat onze hippie-cirkel de leukste spelletjes en het meest bier heeft ingepikt, HA! 1-0 voor de hippies!
DAAR KUN JE NIET VAN DRINKEN HAHAHAHA!!quote:Op maandag 21 mei 2012 15:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb Cluedo en Risk bij me dus DIKKE VETTE CARE MOHMI
quote:Op maandag 21 mei 2012 15:00 schreef MohMi het volgende:
Ja, en daar mogen jullie lekker niet bij zitten, HA! En dan denk je mss; 'Mooi, dat wil ik toch niet!' tót je ziet dat onze hippie-cirkel de leukste spelletjes en het meest bier heeft ingepikt, HA! 1-0 voor de hippies!
Dat heeft niks met luxe te maken, dat ligt aan je leeftijdquote:Op maandag 21 mei 2012 15:03 schreef SicSicSics het volgende:
[..]![]()
Ik ben alleen wel een beetje een luxe alto geworden, dus ik hou dat soort shit niet zo lang meer vol
Nee hoor, als ik ga toiletten waakt Crutch.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:03 schreef MohMi het volgende:
[..]
DAAR KUN JE NIET VAN DRINKEN HAHAHAHA!!
Ik pik je Risk als je even gaat plassen trouwens
Dat is niet waar, ik heb nog steeds last van mijn bips.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:04 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat heeft niks met luxe te maken, dat ligt aan je leeftijd![]()
![]()
Oh en hoe meer je drinkt, hoe lekkerder je zit
Jij scoort punten!quote:Op maandag 21 mei 2012 15:04 schreef MohMi het volgende:
Dat heeft niks met luxe te maken, dat ligt aan je leeftijd![]()
![]()
Volgens mij ben ik daar ook al te oud voorquote:Oh en hoe meer je drinkt, hoe lekkerder je zit
Hah! En als jullie samen gaan?quote:Op maandag 21 mei 2012 15:04 schreef Harajuku. het volgende:
Nee hoor, als ik ga toiletten waakt Crutch.
Dan zoeken jullie het maar uit met het spelletje en is het 'tot over een paar uur bitches!quote:
Er is maar 1 wc, dus dat zou best problematisch kunnen worden!quote:Op maandag 21 mei 2012 15:10 schreef Crutch het volgende:
Dan zoeken jullie het maar uit met het spelletje en is het 'tot over een paar uur bitches!'
Maar daar ben ik echt niet bang voorquote:Op maandag 21 mei 2012 15:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee hoor, als ik ga toiletten waakt Crutch.
Impliceer je nu dat jij als hippie op de grond hebt gezeten???quote:Op maandag 21 mei 2012 15:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat is niet waar, ik heb nog steeds last van mijn bips.
Piemel over het balkon slingeren..?quote:Op maandag 21 mei 2012 15:11 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Er is maar 1 wc, dus dat zou best problematisch kunnen worden!
Volgens mij was Hara vroeger ook alto.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:14 schreef MohMi het volgende:
[..]
Impliceer je nu dat jij als hippie op de grond hebt gezeten???
De buurman heeft zijn toilet uit de achtertuin gehaald...quote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 15:13 schreef MohMi het volgende:
[..]
Maar daar ben ik echt niet bang voor![]()
Voor jou wel een beetje
Ik heb best wel imponerende spiermussels.quote:
Krijgt ie niet omhoogquote:Op maandag 21 mei 2012 15:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
ne ne esst
Pas op of hij gooit zijn rollator naar je hoofd!
Must not...quote:
Klopt! Het is meer zo dat wij oude mensen het zelf verschirkkelijk merkenquote:
Niet vergeten dat mannen agen als wijn en vrouwen als melkquote:Op maandag 21 mei 2012 15:53 schreef MohMi het volgende:
[..]
Klopt! Het is meer zo dat wij oude mensen het zelf verschirkkelijk merken![]()
Wat jij, SSS?Old people UNITE!!
Maar wel rustig aan en op een Gristelijke tijd
Ik stond dus te praten met een meisje laatst, leuk meisje, mooi meisje, grappig meisje, is ze 18quote:Op maandag 21 mei 2012 15:53 schreef MohMi het volgende:
Klopt! Het is meer zo dat wij oude mensen het zelf verschirkkelijk merken![]()
quote:Wat jij, SSS?Old people UNITE!!
Maar wel rustig aan en op een Gristelijke tijd
Hoe oud ben jij?quote:Op maandag 21 mei 2012 15:56 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik stond dus te praten met een meisje laatst, leuk meisje, mooi meisje, grappig meisje, is ze 18![]()
Dat was wel even schrikken...
Toen kreeg ik spontaan last van jicht en wintertenen.
[..]
Hell yeah!
29quote:
Wie houdt er nu niet van zure, klonterige vrouwen?quote:Op maandag 21 mei 2012 15:55 schreef shifto het volgende:
[..]
Niet vergeten dat mannen agen als wijn en vrouwen als melk
Geen idee, hoe oud is Crutch?quote:
Als je het zo stelt!quote:Op maandag 21 mei 2012 16:00 schreef MohMi het volgende:
Wie houdt er nu niet van zure, klonterige vrouwen?![]()
Er bestaan geen andere vrouwen.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:00 schreef MohMi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 mei 2012 16:00 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ze heeft jou zeker afgewezen?quote:Op maandag 21 mei 2012 15:56 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik stond dus te praten met een meisje laatst, leuk meisje, mooi meisje, grappig meisje, is ze 18![]()
Dat was wel even schrikken...
Toen kreeg ik spontaan last van jicht en wintertenen.
Jawel hoor, jonge geile strakke vrouwen. Maar dat is maar tot hun 14equote:
Te oudquote:Op maandag 21 mei 2012 16:03 schreef shifto het volgende:
[..]
Jawel hoor, jonge geile strakke vrouwen. Maar dat is maar tot hun 14e
31quote:Op maandag 21 mei 2012 16:02 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Geen idee, hoe oud is Crutch?
[..]
Als je het zo stelt!
Is jouw penis ook zuur en klonterig..?quote:Op maandag 21 mei 2012 16:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Toon mij een vrouw die niet zuur en klonterig is, en ik toon je mijn penis.
Als zoenen als afwijzen telt... Ja!quote:
Hara.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Toon mij een vrouw die niet zuur en klonterig is, en ik toon je mijn penis.
Ach, daar ben ik ook al bijna!quote:
Ben jij eigenlijk al gefriendzoned door Hara? Of heb jij Hara gefriendzoned?quote:Op maandag 21 mei 2012 16:04 schreef Crutch het volgende:
[..]
Hara.![]()
En laat die penert maar waar die hoort.
Dafuq? Waar ben jij de laatste paar weken geweest?quote:Op maandag 21 mei 2012 16:05 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk al gefriendzoned door Hara? Of heb jij Hara gefriendzoned?
Heeft ie je clam gefixt?quote:Op maandag 21 mei 2012 16:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dafuq? Waar ben jij de laatste paar weken geweest?
Het lag er zo dik op dat ik niet geloof dat jullie ketsenquote:Op maandag 21 mei 2012 16:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dafuq? Waar ben jij de laatste paar weken geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |