Welk level ben je?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:28 schreef Murdera het volgende:
Helemaal klaar voor weer een dag diablo 3 in de tuin, servers down.
Ze voeren nu een update uitquote:Op zondag 20 mei 2012 14:28 schreef Murdera het volgende:
Helemaal klaar voor weer een dag diablo 3 in de tuin, servers down.
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:21 schreef shifto het volgende:
Hij werkt weer mannen! Allemaal terug!
Edit: Vals alarm
Yes, helaas wel. Wat een idioot, zo aseksueel blijkt ze dan toch niet te zijnquote:Op zondag 20 mei 2012 19:39 schreef thatday het volgende:
Weer een exdipje? Ik ook, hij heeft een nieuwe chick. Iemand die hij tijdens onze relatie aseksueel noemde. BAHAHA.
Wat een bitch, je bent beter af zonder hem dan als hij met iemand gaat die hij eerst af kraakte.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:50 schreef thatday het volgende:
Ja.. nja zij bood zich meteen aan toen het uit was tussen ons, dus was voor hem lekker makkelijk. Hopelijk just a rebound. Eerst iemand afkraken en er dan een relatie mee aangaan. Lekker oprecht weer. (hij was al 'vrienden' met haar toen wij samen waren, dat maakt mij noooog bozer)
Tijd voor een nieuwe vent voor ons, lang genoeg gerouwd. Onze exen zijn dat niet waard. Idealiseren is wat we aan het doen zijn.. zonde van de energie!!
Herkenbaar. Komt goedquote:Op zondag 20 mei 2012 19:39 schreef thatday het volgende:
Weer een exdipje? Ik ook, hij heeft een nieuwe chick. Iemand die hij tijdens onze relatie aseksueel noemde. BAHAHA.
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik met de dag minder met 'm te maken wil hebben.. Hij doet echt vreselijk onaardig en ik krijg geen hoogte van hem. Ik spreek 'm sowieso al niet zo vaak, maar hij maakt m'n keuze om niet met hem te praten veel makkelijker door z'n gedrag.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:07 schreef thatday het volgende:
Komt goed zeggen ze allemaal, maar voorlopig blijf ik veel te lang hierin hangen. En ik kan echt alles wel relativeren, het is beter zo blablabla maar je hebt altijd die angstige gedachtes dat je nooit meer iemand tegenkomt met wie het klikt en zo.
ovoxo, bahhh. Geen contact meer dus!! Ga ik ook niet meer doen. Wilde hem eerst nog spreken, had hier zoveel vraagtekens bijmja wil liever niet weten hoe gelukkig hij nu met haar is. Ik gaf teveel tegengas en dan flipte hij de pan uit. Zij is het lieve, verlegen meisje, dus nu ervaart hij wss een veel fijnere relatie..
maargoed dit topic is hier eigk niet voor he......
bijna maandag mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |