abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 augustus 2004 @ 21:33:37 #201
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_21164181
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 21:07 schreef turnpike het volgende:

[..]

En lillike vadsige mannen met borsthaar dan ?

Zouden die erbij gebaat zijn mochten ze als "smoothy" door het leven gaan ?
eerst afvallen, daarna zien we wel verder.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_21164665
Gelukkig heb ik geen borst- en rughaar.
(__/)
(O.o )
(> < )
This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
pi_21170608
ondezoek heeft aangetoond dat mannen met borsthaar over het algemeen een hoger I.Q hebben dan mannen zonder.

dat zegt de wetenschap er over.

ik denk wel dat als je je borsthaar afscheert/lasered je I.Q. op het zelfde niveau blijft.

dus wat je ook doet, je wordt er niet slimmer of dommer van
je hebt het recht om te zwijgen, alles wat je zegt kan en zal niet gebruikt worden.
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 01:22:04 #204
99899 turnpike
have spacesuit, will travel
pi_21170773
Bron ?

En is er ook wat te zeggen voor rughaar ? Ik ontleen toch een weldadig gevoel van superioriteit aan deze informatie moet ik bekennen.
We blijven ons verzetten! En weten doen we niks...
  Moderator dinsdag 10 augustus 2004 @ 01:28:57 #205
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_21170890
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 01:12 schreef stheven het volgende:
ondezoek heeft aangetoond dat mannen met borsthaar over het algemeen een hoger I.Q hebben dan mannen zonder.
Volgens mij ging het onderzoek wat anders: bij mannen met een hoog IQ komt gemiddeld wat vaker borsthaar voor. De relatie kun je niet de andere kant op leggen...het wil dus niet zeggen dat als je borsthaar hebt, je dan gemiddeld genomen slimmer bent.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_21171146
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 01:28 schreef Mike het volgende:

[..]

Volgens mij ging het onderzoek wat anders: bij mannen met een hoog IQ komt gemiddeld wat vaker borsthaar voor. De relatie kun je niet de andere kant op leggen...het wil dus niet zeggen dat als je borsthaar hebt, je dan gemiddeld genomen slimmer bent.
Uit onderzoek bij leden van de Mensa ( vereniging van mensen met een IQ boven de 140 ) bleek dat die meer behaard waren dan de gemiddelde begaafde mens. Men denkt dat de band tussen behaardheid en intellect het gevolg kan zijn van de chemische stof DHT, een variant van het mannelijk geslachtshormoon testosteron. Deze stof bepaald niet alleen sekse-specifieke eigenschappen als lichaamsbeharing, maar speelt vermoedelijk ook een rol in de mentale ontwikkeling. Voor mensen met minder haar is er toch nog enige hoop : Albert Einstein had een gladde borst.

dus ja, je hebt gelijk ik wist niet precies meer hoe dat onderzoek was gehouden.
en daarom heb ik het maar even opgezocht.

de gladde borsten onder ons kunnen ook een genie zijn!!
je hebt het recht om te zwijgen, alles wat je zegt kan en zal niet gebruikt worden.
pi_21171270
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 01:12 schreef stheven het volgende:
dat zegt de wetenschap er over.
Die wetenschap ook altijd.
Ik ken anders jongens met borsthaar die behoorlijk dom zijn.
Sowieso hebben Aziatische mensen etc minder lichaamshaar.. zijn zij dan per definitie minder begaafd? Bullshit, als je het mij vraagt.

En over het algemeen hoeft borsthaar niet per se van mij het misstaat bij sommigen ook niet.. maar zo'n super behaarde jongen/aapmens.. soort tapijt, zeg maar, hoeft ook weer niet
Delivered without an information leaflet
pi_21171292
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 01:48 schreef stheven het volgende:
Kortom, het onderzoek ging weer eens nergens over.
Delivered without an information leaflet
pi_21171476
quote:
Op donderdag 1 augustus 2002 12:13 schreef Claudia_x het volgende:
...

Wat wel erg geil is, is dat streepje inderdaad! Laten staan!
Komt in orde
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.
The long term benefits of sunscreen have been proved by scientists.
Deviantart
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 09:19:35 #210
43276 Scighera
Ironman: Anything is possibl
pi_21173789
hmm; oksels scheer ik 1x per week, bij mijn kruis knip ik het 2x per maand bij maar verder.

de enige manier om borsthaar weg te halen zonder dat het erg snel terugkom ten daarnaast nog i nde vorm va ndonkere stoppels is een epilady; maar je borst daarmeeo ntharen schijnt zwaar pijnlijk te zijn;

en wat verder dan? benen, armen?

mag been- en armbeharing weer wel dan?
In training for a 3.8k swim, 180k bike and a 42.195k run
- The marathon is 20 miles of hope, and 6.2 miles of reality - Cameron Brown
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 09:33:14 #211
5673 heijx
Qui que boue
pi_21173930
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 19:12 schreef Fastcruiser het volgende:
Ben beetje voorzien van borsthaar... niet overmatig.

Denk er wel aan om het eens te laten harsen om te kijken hoe het staat. Bovendien kan ik dan wat makkelijker openstaande shirts aan zonder dat het ordy staat.
Borsthaar is niet ordi... Borsthaar icm een zware gouden cq doublé ketting is ordi. :')

En ontopic als reactie op de kick over borsthaar en t-shirts:
Borsthaar is een natuurlijk fenomeen. Een beetje trimmen kan geen kwaad, maar je moet je absoluut niet gaan lopen opwinden over wat blijkbaar niet strookt met het geldende schoonheidsideaal.
Security isn't a dirty word, Blackadder!
Crevice is... but security isn't.
  donderdag 12 augustus 2004 @ 20:12:19 #212
22273 Dizer
Save the beard!
pi_21241115
Ik snap 1 ding niet. Kijk, er zijn mensen in deze topic die doen alsof Borsthaar een ziekte is. Het is niet zo alsof je er voor kiest om borsthaar te hebben of niet? Je hebt het of je hebt het niet. Heb je het en je wilt het niet om wat voor reden dan ook, haal het weg. Heb je borsthaar en ben je er trots op maar met bepaalde kleding is het te zichtbaar, werk het bij. Alleen vergeet niet bij het wegscheren, het komt weer harder terug!!!

Ik zelf heb borsthaar en mijn exvriendin was er gek op. Kijk, het is niet superveel of zo, het is eerder...hoe zal ik het zeggen, het is ongeveer (lees iets meer) Hugh Jackman hoeveelheid. En ik schaam me er niet voor. Ik vind dat je als man er niet mag voor schamen, tenzij je rughaar hebt of eruit ziet als een aap.

Tjah, en wat sommige vrouwen wel of niet prettig vinden, dus hun eigen smaak. Zoals een man een vrouw "kaal" wil, kan ik het begrijpen dat een vrouw dat ook bij een man wil. Maar aan beide kanten vind ik dat de beslissing bij de haar eigenaar hoort.
Friends don't let friends remain beardless...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')