abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21159091
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 17:44 schreef Levensgenieter het volgende:
Normale mannen doen daar toch niet aan.

En vrouwen die moeten zich maar aanpassen. Nu ineens willen ze dat mannen zonder borsthaar lopen. 10 jaar geleden zeurden vrouwen niet zo.
'Normale mannen'?? Borstharen zijn iets primitiefs, dus ik vind het niet zo vreemd dat mannen met de evolutie willen meegaan...
En als jij een vrouw wil die altijd gehoorzaam is, dan moet je maar naar het middenoosten gaan
pi_21159132
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 17:58 schreef gelly het volgende:
Nederland verwijft.
Dat heet evolutie. Als jij je niet wil evolueren, dan is dat jouw probleem.
pi_21159168
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 18:05 schreef Levensgenieter het volgende:
Wat betreft het accepteren van vrouwen die borsthaar niet mooi vinden. Ik vind dat ze de man maar moeten nemen zoals de man van oorsprong is. Met borsthaar dus. De enkeling die geen borsthaar krijgt, okey....ik blijf erbij dat borsthaar het normaalste is wat er is. Net zoals baardgroei en een penis.
En waarom neem jij vrouwen dan niet zoals ze zijn?? Dus met schaam- oksel- en beenhaar?
pi_21159249
Ik zie net dat Levensgeniet al ruim een jaar niet meer op dit forum is geweest....
pi_21159328
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 17:59 schreef Daphne85 het volgende:
Ik zie net dat Levensgeniet al ruim een jaar niet meer op dit forum is geweest....

Maar je bent wel ff je ei kwijt
Ontopic: ik had geloof ik al gezegd dat ik slechts een streepje onder de navel leuk vind.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_21159620
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 10:47 schreef mister_popcorn het volgende:
En ja, scheer jij al je borsthaar weg, ben je hard op weg een vrouw te worden. Ooit een vrouw met borsthaar gezien? Een van de verschillen tussen man en vrouw is haar? ja heh?. Owkeeeee.
Vrouwen hebben ook van nature oksel en schaamhaar, dus dat moet jij dan ook goed vinden, omdat ze bij het weghalen hard op weg zijn een kind te worden...
pi_21159641
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 18:02 schreef Brennie het volgende:
Maar je bent wel ff je ei kwijt
Ja
pi_21159894
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 17:56 schreef Daphne85 het volgende:

[..]

En waarom neem jij vrouwen dan niet zoals ze zijn?? Dus met schaam- oksel- en beenhaar?
Omdat het vrouwen zijn.
pi_21159958
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 18:14 schreef Daphne85 het volgende:

[..]

Vrouwen hebben ook van nature oksel en schaamhaar, dus dat moet jij dan ook goed vinden, omdat ze bij het weghalen hard op weg zijn een kind te worden...
Goh, gaan we ethsch doen? Zoiets heet m-o-d-e. Begrijp je eigenlijk wel wat ik insuneer?
pi_21160294
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 17:54 schreef Daphne85 het volgende:
'Normale mannen'?? Borstharen zijn iets primitiefs, dus ik vind het niet zo vreemd dat mannen met de evolutie willen meegaan...
Uiteraard is het pas evolutie als ze vanzelf niet meer groeien, niet als je als man maandelijks onder het toeziend oog van je vriendinnetje staat te harsen (auw) omdat het toevallig bij het huidige modebeeld hoort .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_21160382
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 18:26 schreef operator82 het volgende:

[..]

Goh, gaan we ethsch doen? Zoiets heet m-o-d-e. Begrijp je eigenlijk wel wat ik insuneer?
Inderdaad, weg met dat borsthaar!
ik ben het mannetje in de chinese kamer
pi_21160939
Ben beetje voorzien van borsthaar... niet overmatig.

Denk er wel aan om het eens te laten harsen om te kijken hoe het staat. Bovendien kan ik dan wat makkelijker openstaande shirts aan zonder dat het ordy staat.
pi_21161195
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 18:45 schreef sefer het volgende:
Inderdaad, weg met dat borsthaar!
Ik had het niet beter kunnen zeggen
pi_21161320
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 18:40 schreef Litpho het volgende:
Uiteraard is het pas evolutie als ze vanzelf niet meer groeien, niet als je als man maandelijks onder het toeziend oog van je vriendinnetje staat te harsen (auw) omdat het toevallig bij het huidige modebeeld hoort .
Ok, je loopt vooruit op de evolutie
pi_21161386
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 19:29 schreef Daphne85 het volgende:
Ok, je loopt vooruit op de evolutie
* noteert *
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_21161477
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 18:14 schreef Daphne85 het volgende:

[..]

Als mijn vriendin zich niet wil scheren scheert ze zich toch niet? Zal me een worst zijn.
Ik heb borsthaar, nekhaar, schaamhaar, okselhaar, rug-haar, haar op min tenen, echt overal. Niet veel, geen gorilla, maar het zit er. Als majesteit dat niet bevalt, tja dan heeft ze pech.

mannen hebben haar. Jongens niet.
Mannen worden kaal. Of heb je ooit gehoord van kale jongens?
pi_21161631
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 19:36 schreef beerten het volgende:

[..]

Als mijn vriendin zich niet wil scheren scheert ze zich toch niet? Zal me een worst zijn.
Ik heb borsthaar, nekhaar, schaamhaar, okselhaar, rug-haar, haar op min tenen, echt overal. Niet veel, geen gorilla, maar het zit er. Als majesteit dat niet bevalt, tja dan heeft ze pech.

er gaat geloof ik een evolutiestap aan jou voorbij, veel meer jongens worden nl vandaag de dag al rond hun 20e kaal, tijden veranderen en dit soort dingen dus ook, dus zeker wel kale jongens
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_21161632
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 19:36 schreef beerten het volgende:
Je bent consequent
quote:

Wat versta je dan onder een jongen? Iemand van 20 noem ik geen man, maar jongen...
En in normale situaties worden alleen oudere mannen kaal....
pi_21161718
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 19:43 schreef Daphne85 het volgende:

[..]

Je bent consequent
[..]

Wat versta je dan onder een jongen? Iemand van 20 noem ik geen man, maar jongen...
En in normale situaties worden alleen oudere mannen kaal....
Niet zo serieus lieve schat. Dit is gewoon een hopeloze kreet van een kaal wordende vent die zichzelf op wil beuren door te stellen dat jongens zonder haar mannen zijn en mannen met haar slechts jongetjes. (ja, die jonge knulletjes, in ieder gevaal geen echte man)
pi_21162005
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 19:46 schreef beerten het volgende:
Niet zo serieus lieve schat. Dit is gewoon een hopeloze kreet van een kaal wordende vent die zichzelf op wil beuren door te stellen dat jongens zonder haar mannen zijn en mannen met haar slechts jongetjes. (ja, die jonge knulletjes, in ieder gevaal geen echte man)
Ocherm
pi_21162903
daphne zoek een zieltjesknijpert oid...

of koop een pappegaai tegen wie je kan aanlullen...
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_21163273
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 18:40 schreef Litpho het volgende:

[..]

Precies wat ik wilde typen... ga niet praten over iets waar je niks vanaf weet
Great spirits have always found violent opposition from mediocrities
  maandag 9 augustus 2004 @ 20:55:07 #198
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_21163359
Een mooi gespierde man met borsthaar .

Ik vind het zelf juist wel erg mannelijk staan. Maar ik val ook meer op 30+ mannen.

Zoals het haar op alle plaatsen op je lichaam, moet je het wel een beetje bijhouden.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_21163514
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 20:33 schreef mister_popcorn het volgende:
daphne zoek een zieltjesknijpert oid...

of koop een pappegaai tegen wie je kan aanlullen...
Je kunt niet tegen mijn argumentatie op
  maandag 9 augustus 2004 @ 21:07:21 #200
99899 turnpike
have spacesuit, will travel
pi_21163617
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 20:55 schreef Tarak het volgende:
Een mooi gespierde man met borsthaar .

Ik vind het zelf juist wel erg mannelijk staan. Maar ik val ook meer op 30+ mannen.

Zoals het haar op alle plaatsen op je lichaam, moet je het wel een beetje bijhouden.
En lillike vadsige mannen met borsthaar dan ?

Zouden die erbij gebaat zijn mochten ze als "smoothy" door het leven gaan ?
We blijven ons verzetten! En weten doen we niks...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')