quote:
Op donderdag 26 juni 2003 10:47 schreef mister_popcorn het volgende:
heerlijk gevat zo op de vroege ochtend. Maakt niet uit hoor.En ja, scheer jij al je borsthaar weg, ben je hard op weg een vrouw te worden. Ooit een vrouw met borsthaar gezien? Een van de verschillen tussen man en vrouw is haar? ja heh?. Owkeeeee.
Mijn toetsenbord heeft ook geen borsthaar, dat wil nog niet zeggen dat het een vrouw is.
quote:Allemaal ? Bron ?
En ja, al die homotjes scheren alles weg.
quote:Dat is inderdaad het enige verschil tussen een man en een vrouw.
Kan ook heel goed kloppen, want al die jonge nichten dansen als vrouwen, praten als vrouwen, en hebben zich de motoriek van een vrouw aangeleerd. En wat heeft een vrouw niet. Borsthaar.
quote:Nee, ik vind lichaamshaar helemaal niet mooi. Die post was dan ook cynisch bedoeld.
Op donderdag 26 juni 2003 13:25 schreef Trance4Ever het volgende:
Vind jij het mooi als er haar (wat op schaamhaar lijkt) boven je T-Shirt uitsteekt ?
* krabbelt aan zijn tepelharen
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 18:42 schreef zodiakk het volgende:
Vrouwen die van mannen eisen dat ze zich harsen zijn lesbiennes. Potten.* krabbelt aan zijn tepelharen
Zou best eens kunnen
quote:En mannen die van hun vriend eisen dat hij zich harst zijn zeker heteroseksueel ?
Op donderdag 26 juni 2003 18:42 schreef zodiakk het volgende:
Vrouwen die van mannen eisen dat ze zich harsen zijn lesbiennes. Potten.
quote:Waarom vind je lichaamshaar niet mooi dan??? Kom niet aanzetten dat borsthaar op schaamhaar lijkt. Borsthaar is anders. Bij mij wel.
Op donderdag 26 juni 2003 18:30 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Nee, ik vind lichaamshaar helemaal niet mooi. Die post was dan ook cynisch bedoeld.
Heb je ook een kale kop dan ![]()
Leg eens goed uit wat er mis is met lichaamshaar ![]()
Waarom vind je haar bij mannen zo vies ![]()
Heb je ook een kale kop dan ![]()
Moet zeggen dat ik zelf een hele kleine snor bij vrouwen niet mooi vind. Dat ziet niet uit.
Bij mezelf maak ik geen probleem ervan. Vind het bij mezelf horen ook ![]()
Lijkt wel een soort van trauma ofzo dat jij hebt. Een dwang neurose. Lichaamshaar is smerig en vadsig. Dat is voor holbewoners en oermensen.
Borsthaar staat voor primitief. De moderne man scheert zich glad. Over zijn hele lichaam.
quote:Dat doe ik ook niet. Ik vind het gewoon niet mooi. Niet bij mezelf, en ook niet bij andere mannen.
Op donderdag 26 juni 2003 19:26 schreef Levensgenieter het volgende:
Waarom vind je lichaamshaar niet mooi dan??? Kom niet aanzetten dat borsthaar op schaamhaar lijkt. Borsthaar is anders. Bij mij wel.
quote:Dat valt niet onder lichaamshaar.
Heb je ook een kale kop dan
quote:Er is niets mis met lichaamshaar, maar ik vind het gewoon niet mooi. Ik respecteer je mening als je het wel mooi vindt, en heb graag dat je mijn mening ook respecteert.
Leg eens goed uit wat er mis is met lichaamshaar
quote:En ik vind zelfs een heel kleine snor bij mannen niet mooi. Dat ziet er ook niet uit (bij de meesten).
Moet zeggen dat ik zelfs een hele kleine snor bij vrouwen niet mooi vind. Dat ziet niet uit.
quote:Kul, ik vind het gewoon niet mooi. Mag dat ?
Op donderdag 26 juni 2003 19:26 schreef Levensgenieter het volgende:
Lijkt wel een soort van trauma ofzo dat jij hebt. Een dwang neurose. Lichaamshaar is smerig en vadsig. Dat is voor holbewoners en oermensen.Borsthaar staat voor primitief. De moderne man scheert zich glad. Over zijn hele lichaam.
quote:je bent gek dat je je iets aantrekt van wat anderen er van vinden.... tis gewoon zo simpel:
Op woensdag 25 juni 2003 11:17 schreef Forau_Diavolina het volgende:[..]
Ehm, jawel, jij beantwoord mijn feit dat vrouwen denken dat er beestjes door heen lopen met het tegen argument hoe ik het zou vinden om mijn vriendin te zien met borsthaar.
Dus eigenlijk klopt het niet aan jouw kant.
Maar ik meen toch dat je hier het verschil man/vrouw niet helemaal begrijpt.
[..]Jawel, gewoon is een prachtig argument. Het groeit bij (bijna) iedereen, dus is het per definitie normaal dat men borsthaar heeft(mannen heb ik het hiet over).
[..]Je zei dat ze zo mannelijk zijn dat dat niet door het verwijderen van hun borsthaar op zou houden.
Het gaat me er om dat men tegenwoordig doet alsof je vuil bent als je borsthaar hebt. Terwijl vroeger borsthaar als stoer en mannelijk bekend stond. Nu weet ik wel dat tijden veranderen, maar ik vraag me toch af waar dat hele idee vandaan komt.
Maarja, ik sta aan de verliezende kant, en wellicht zie ik me over enige tijd vertwijfeld met een scheermesje tegen mijn borst in de spiegel staren.
Ik troost me met de gedachte dat Gil-Galad, grootse elf dat hij is, waarschijnlijk wel borsthaar zou hebben
man heeft borsthaar.
zin het ze niet, jammer dan kijken ze maar de andere kant op.
*evilduiveltje die voor NIEMAND z'n zachte borst haartjes eraf haalt.... of ze dat nu leuk vinden of niet
quote:Mooi, ik neem aan dat je het dus ook niet erg vindt als je vriendin (of vriend) okselhaar heeft. Zint het je niet, jammer, dan kijk je maar de andere kant op.
Op donderdag 26 juni 2003 21:33 schreef evilduiveltje het volgende:
je bent gek dat je je iets aantrekt van wat anderen er van vinden.... tis gewoon zo simpel:man heeft borsthaar.
zin het ze niet, jammer dan kijken ze maar de andere kant op.*evilduiveltje die voor NIEMAND z'n zachte borst haartjes eraf haalt.... of ze dat nu leuk vinden of niet
quote:Precies. Iedereen braaf in zijn/haar waarde laten, maar prehistorische dan wel ruimdenkende denkbeelden werken wel twee kanten op
Op donderdag 26 juni 2003 23:53 schreef Gil-galad het volgende:
Mooi, ik neem aan dat je het dus ook niet erg vindt als je vriendin (of vriend) okselhaar heeft. Zint het je niet, jammer, dan kijk je maar de andere kant op.
quote:Ik wist niet dat je toetsenbord a) leeft, en b) een pik heeft.
Op donderdag 26 juni 2003 18:29 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Mijn toetsenbord heeft ook geen borsthaar, dat wil nog niet zeggen dat het een vrouw is.
[..]Allemaal ? Bron ?
[..]Dat is inderdaad het enige verschil tussen een man en een vrouw.
En mijn bron staat bij de text, lezen dus oelewappert.
En ja die mensen kunnen het weten, ze gaan een boel feesten af, en homo's zijn niet bepaald monogaam, dus ze weten wel waar ze het over hebben. Daarnaast hebben ze geen enkele reden om mij voor de gek te houden daarover, daar hebben ze geen baat bij. Dus ja ik geloof ze.
Maar goed, jij zal mij wel niet geloven, dus ga maar zelf naar homo's toe en vraag het ze.
En nou mag je weer ff je mondje houden, want je bent een beetje uitgeluld denk ik. Dus ga eerst maar ff een rondje langs de homo's houden, dan mag je verder babbelen.
:w
quote:Volgens jou is dat totaal niet relevant. Een man die zijn borsthaar scheert is (volgens jou) immers hard op weg een vrouw te worden.
Op zaterdag 28 juni 2003 12:12 schreef mister_popcorn het volgende:
Ik wist niet dat je toetsenbord a) leeft, en b) een pik heeft.
Onzin argument dus van u.
quote:Nee, je bron staat niet bij de tekst.
En mijn bron staat bij de text, lezen dus oelewappert.
quote:Op deze aarde wonen vijfhonderd miljoen homoseksuelen. Ik neem aan dat dee mensen die op een boel feesten afgaan die niet allemaal hebben ondervraagd ?
En ja die mensen kunnen het weten, ze gaan een boel feesten af, en homo's zijn niet bepaald monogaam, dus ze weten wel waar ze het over hebben. Daarnaast hebben ze geen enkele reden om mij voor de gek te houden daarover, daar hebben ze geen baat bij. Dus ja ik geloof ze.
Maar goed, jij zal mij wel niet geloven, dus ga maar zelf naar homo's toe en vraag het ze.
quote:Neen.
En nou mag je weer ff je mondje houden,
quote:Ik hoef het bewijs voor jouw stelling niet bij elkaar te zoeken.
want je bent een beetje uitgeluld denk ik. Dus ga eerst maar ff een rondje langs de homo's houden, dan mag je verder babbelen.
Ik heb dus een beetje (veel) genoeg van jou gekregen, dus ik hou mijn mond maar verder aangezien jij niet te stoppen bent met het aanvoeren van onbenullige reacties. En aangezien ik je niet op een andere manier kan laten stoppen daarmee is dit de laatste post van mij in dit topic.
borsthaar will never die
quote:Eh, da's nie helemaal waar. Evolutionair gezien is het rap op weg naar buiten. Mannen in sommige families zijn nog niet helemaal zo ver, maar dat merk je dan vaak ook aan andere kenmerken zoals gedrag.
Op zaterdag 28 juni 2003 14:59 schreef mister_popcorn het volgende:
borsthaar will never die
quote:Hm, jammer het was wel leuk hoor....ik dacht namelijk dat we hier te maken hadden met 2 mensen die de leeftijd helemaal nog niet hadden om zelf borsthaar te hebben, echter heeft een van jullie toch nog kans gezien om onder dit nivo uit te kruipen. Hulde daarvoor.
Op zaterdag 28 juni 2003 14:59 schreef mister_popcorn het volgende:
gil-galad, sommige mensen kunnen niet discussieren en halen er allemaal onbenullige en niet toedoende afgumenten bij, en gaan ze dan ook nog goed praten. niets ergens dan dat.Ik heb dus een beetje (veel) genoeg van jou gekregen, dus ik hou mijn mond maar verder aangezien jij niet te stoppen bent met het aanvoeren van onbenullige reacties. En aangezien ik je niet op een andere manier kan laten stoppen daarmee is dit de laatste post van mij in dit topic.
borsthaar will never die
En de dag dat borsthaar evolutionair gezien verdwenen zal zijn, zal ik er hoogstpersoonlijk op toe zien dat borsthaarimpantaten opgenomen worden in het ziekenfonds.
quote:ff off topic: Coole avatar
Op zaterdag 28 juni 2003 15:06 schreef Vibromass het volgende:[..]
Eh, da's nie helemaal waar. Evolutionair gezien is het rap op weg naar buiten. Mannen in sommige families zijn nog niet helemaal zo ver, maar dat merk je dan vaak ook aan andere kenmerken zoals gedrag.
on topic:
Wat een geneuzel hier! Iedereen moet toch zelf weten wat ze vinden over (borst)haar! Zelf heb een behoorlijk matje op mijn borst en ik vind dat het gewoon bij me past. Ga het nooit afscheren maar ik loop er zelf niet mee te koop door bovenste drie knopen van een hemd los te doen.
quote:Wie bestrijdt dat ?
Op zaterdag 28 juni 2003 18:12 schreef Toni_Soprano het volgende:
Wat een geneuzel hier! Iedereen moet toch zelf weten wat ze vinden over (borst)haar!
quote:Krijg dat gevoel enigzins bij het lezen van deze topic!
Op zaterdag 28 juni 2003 18:15 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Wie bestrijdt dat ?
.
Hoe afschuwelijk krampachtig wereldje leven jullie in zeg
. Jeeez....
Grow up dudes!!
Ow, en mijn standpunt blijft: voor mezelf scheer ik niet alles weg, want niemand behalve ik zie het. Zodra er een vrouwelijk persoon mijn leven in stapt die vindt dat het vies is, of niet mooi... Och, het is er zo af
.
[Dit bericht is gewijzigd door bleiblei op 28-06-2003 18:20]
quote:Lang leve de oppervlakkige bekrompen maatschappij
Op zaterdag 28 juni 2003 18:18 schreef bleiblei het volgende: Hoe afschuwelijk krampachtig wereldje leven jullie in zeg. Jeeez....
Grow up dudes!!
quote:Waarom is dat kansloos ?
Op zaterdag 28 juni 2003 18:18 schreef bleiblei het volgende:
wat een kansloze reacties hier eigenlijk.
De ene kant roept dat mannen overal kaal moet zijn behalve op hun hoofd, want lichaamshaar is ranzig (als iets ranzig is waarom heb je het dan gekregen??)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |