quote:Het gaat erom dat jouw argument nergens op sloeg. Mensen kunnen het ook ongewenst vinden zonder dat er beestjes doorheen lopen. Daarom vroeg ik ook wat jij er van zou vinden als je vriendin borsthaar had. Het verschil tussen mannen en vrouwen doet er even niet toe, het gaat om je bewering.
Op woensdag 25 juni 2003 11:17 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Ehm, jawel, jij beantwoord mijn feit dat vrouwen denken dat er beestjes door heen lopen met het tegen argument hoe ik het zou vinden om mijn vriendin te zien met borsthaar.
quote:Ah, het is dus ook normaal als mensen met een Bin Laden-baard gaan rondlopen omdat mannen baardgroei hebben, en het dus per definitie normaal is ?
Jawel, gewoon is een prachtig argument. Het groeit bij (bijna) iedereen, dus is het per definitie normaal dat men borsthaar heeft(mannen heb ik het hiet over).
quote:Een beetje humor is jou vreemd ? Dat was trouwens een reactie op jouw post, waaruit ik kon opmaken dat jij denkt dat mannelijkheid verdwijnt als je je borsthaar scheert.
Je zei dat ze zo mannelijk zijn dat dat niet door het verwijderen van hun borsthaar op zou houden.
quote:Wie doet alsof je vuil bent als je borsthaar hebt ? Of bedoel je dat veel mensen vinden dat het er smerig uitziet ?
Het gaat me er om dat men tegenwoordig doet alsof je vuil bent als je borsthaar hebt.
quote:En terecht.
Maarja, ik sta aan de verliezende kant, en wellicht zie ik me over enige tijd vertwijfeld met een scheermesje tegen mijn borst in de spiegel staren.
quote:Zoals Litpho al heeft gezegd, Elfen hebben geen gezichts- of lichaamsbeharing. Círdan was waarschijnlijk één van de weinige uitzonderingen (in Midden-Aarde).
Ik troost me met de gedachte dat Gil-Galad, grootse elf dat hij is, waarschijnlijk wel borsthaar zou hebben
quote:Nou en ? Dat is toch mannelijk ?
Op woensdag 25 juni 2003 12:10 schreef Trance4Ever het volgende:
Er zit een jongen in mn klas die heeft echt super veel borsthaar, soms lijkt het wel of zn schaamhaar te ver omhoog is gegroeid
Maar goed, ik ga het er niet afhalen. Stel ik heb/krijg een vriendin die het niet mooi vindt, en het is niet te duur om te laseren zou ik het waarschijnlijk wel doen, je moet wat over hebben voor een leuk meisje he
. Maar voor mezelf alles weghalen???
... Neej.
quote:Af en toe laat ik mijn baard staan tot stoppels. Ziet ook niet slecht uit. Altijd super glad scheren is ook niet alles. Alleen voel ik me frisser met een glad geschoren gezicht.
Op dinsdag 24 juni 2003 18:15 schreef Gil-galad het volgende:Gezien dat jij baardgroei met borsthaar vergelijkt neem ik aan dat jij je gezichtshaar ook niet scheert ? Dat is immers ook hoe de man van oorsprong is.
Verder boeit het me vrij weinig. Al laat 90 procent van de mannen hun haar weg laseren. Dan blijf ik lekker bij die 10 procent zitten.
Ieder voor zich. Leven en laten leven dan maar.
Vraag me alleen af waar al die trends vandaan komen. Mannen met roze bloesjes, mannen met rode schoentjes, mannen die borsthaar scheren en nog meer van die "mode" trends.
Welke idioot zet die trends in de maatschappij ![]()
En dan nog een vraagje. Is dit alleen in Nederland zo of gaat dat in het buitenland ook er zo aan toe???
quote:
Op donderdag 1 augustus 2002 12:14 schreef Anonieme_Lafaard het volgende:[..]
Ik wel !
Loop je daar in het bejaardenhuis met zo'n vette harley op je rug !!
[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 26-06-2003 11:49]
quote:Is het idee ooit in je opgekomen dat je ook na kunt denken voordat je ergens een mening over vormt?
Op woensdag 25 juni 2003 23:04 schreef mister_popcorn het volgende:
hahahahahahaha, een kerel die z'n borsthaar wegscheert is geen kerel.duidelijker kan ik niet zijn geloof ik.
die jochies die alles maar scheren zijn gewoon flikkertjes. niets meer, niets minder.
quote:Oh ? Waarom niet ?
Op woensdag 25 juni 2003 23:04 schreef mister_popcorn het volgende:
hahahahahahaha, een kerel die z'n borsthaar wegscheert is geen kerel.
quote:En die jochies die niets scheren zijn gewoon apen. Dit slaat natuurlijk helemaal nergens op, maar is te vergelijken met jouw bewering.
die jochies die alles maar scheren zijn gewoon flikkertjes. niets meer, niets minder.
quote:Blijkbaar niet.
Op woensdag 25 juni 2003 23:57 schreef Mini_rulez het volgende:
Is het idee ooit in je opgekomen dat je ook na kunt denken voordat je ergens een mening over vormt?
quote:daarvoor denkt ie niet lang genoeg na
Op woensdag 25 juni 2003 23:57 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
Is het idee ooit in je opgekomen dat je ook na kunt denken voordat je ergens een mening over vormt?
ontopic: Ik laat het lekker staan bij mezelf. Het ziet er helemaal niet uit als ik ook alles op mn buik etc weg moet gaan halen, dan heb ik strax allemaal van zo'n ingegroeide bultjesachtige dinger
quote:zow kan je nog dommere dingen zeggen...
Op woensdag 25 juni 2003 23:57 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
hoe kom je er nou bij dat ik niet nadenk over wat ik zeg?
's kijken of je me dat kan uitleggen...
Ik zeg wat ik vind. Kan er wel omheen draaien, maar dat doet iedereen hier in NL al veels te veel.
quote:heerlijk gevat zo op de vroege ochtend. Maakt niet uit hoor.
Op woensdag 25 juni 2003 23:59 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Oh ? Waarom niet ?
Word je een vrouw door het scheren van je borsthaar ?
[..]En die jochies die niets scheren zijn gewoon apen. Dit slaat natuurlijk helemaal nergens op, maar is te vergelijken met jouw bewering.
En ja, scheer jij al je borsthaar weg, ben je hard op weg een vrouw te worden. Ooit een vrouw met borsthaar gezien? Een van de verschillen tussen man en vrouw is haar? ja heh?. Owkeeeee.
En om meteen te zeggen dat iemand een aap is die z'n borsthaar laat staan gaat me iets te ver. Ooit een aap van dichtbij gezien? Ooit een man van dichtbij gezien? Blijkbaar niet, anders zou je weten dat er wel degelijk een wereld van verschil tussen zit, en dat de vergelijking en gelijkstelling man - aap qua beharing toch behoorlijk verkeerd is.
En ja, al die homotjes scheren alles weg. De ouwe ruignekken niet, maar die jongen zgn hippe JOCHIES scheren wel alles weg.
Zelf gehoord van diverse nichten tijdens mijn werk. (werk in een club , eens per maand YMBiGay-avond. Dus voor de homo's, potjes en bi's.) Dan praat je wel 's met een homo. En als zij het zelf zeggen zal het wel zo zijn toch?
Kan ook heel goed kloppen, want al die jonge nichten dansen als vrouwen, praten als vrouwen, en hebben zich de motoriek van een vrouw aangeleerd. En wat heeft een vrouw niet. Borsthaar.
Zo, c'est tout. Ben erg benieuwd met wat voor "snuggere" reacties je nu weer komt. Of Mini-mi. Of Realzm.
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door mister_popcorn op 26-06-2003 10:55]
quote:Ik gebruik deze reply niet vaak, maar is Le-zen misschien een oplossing voor je?
Op donderdag 26 juni 2003 10:47 schreef mister_popcorn het volgende:
[Verzameling kortzichtige kul]
quote:is je mondje houden of inhoudelijk reageren misschien een oplossing voor je?
Op donderdag 26 juni 2003 10:58 schreef Litpho het volgende:[..]
dom gezwets, te bang om op inhoud van "kul" in te gaan
quote:-edit- Flamebait en geen zin in discussie met desbetreffende user -edit-
Op donderdag 26 juni 2003 11:40 schreef mister_popcorn het volgende:
is inhoudelijk reageren misschien een oplossing voor je?
[Dit bericht is gewijzigd door Litpho op 26-06-2003 11:51]
quote:Steeds meer 'homo's' dus!
Ongeveer 40 procent van onze klanten is man', aldus algemeen directeur Erwin Kettman van Laser Aesthetic.
't Is natuurlijk grote flauwekul. Het heeft niets met mannelijk/vrouwelijk te maken, maar puur met een soort van 'schoonheidsideaal' dat we zien in de media, mode. Idem met gezichtsbeharing.
Persoonlijk zie ik liever een gladde borst dan een zwaar behaarde.
quote:Denk dat niet heel veel mannen dat nu zo'n ramp zullen vinden ( me included). Haren op je rug is toch wel wat anders dan borsthaar. Daar zou ik nu niet echt trots op kunnen zijn. ( ben dan ook blij dat ik daar niks zie groeien)
Op donderdag 26 juni 2003 11:57 schreef anima het volgende:
Mijn rug is al helemaal uit gestorven
quote:jij doet voorkomen alsof 40% van alle mannen daarheen gaat. Maar 40% van al hun klanten is man. Hoeveel klanten? ...
Op donderdag 26 juni 2003 11:47 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Steeds meer 'homo's' dus!
.
't Is natuurlijk grote flauwekul. Het heeft niets met mannelijk/vrouwelijk te maken, maar puur met een soort van 'schoonheidsideaal' dat we zien in de media, mode. Idem met gezichtsbeharing.
Persoonlijk zie ik liever een gladde borst dan een zwaar behaarde.
quote:Je zou ze eens kunnen bellen
Op donderdag 26 juni 2003 13:11 schreef mister_popcorn het volgende:jij doet voorkomen alsof 40% van alle mannen daarheen gaat. Maar 40% van al hun klanten is man. Hoeveel klanten? ...
quote:Vind jij het mooi als er haar (wat op schaamhaar lijkt) boven je T-Shirt uitsteekt ?
Op woensdag 25 juni 2003 17:18 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Nou en ? Dat is toch mannelijk ?
quote:Ik weet niet wat jij voor borsthaar hebt
Op donderdag 26 juni 2003 13:25 schreef Trance4Ever het volgende:[..]
Vind jij het mooi als er haar (wat op schaamhaar lijkt) boven je T-Shirt uitsteekt ?
Maar bij mij is borsthaar toch echt anders dan schaamhaar ![]()
Waar komen die fabels toch vandaan dat het schaamhaar is
quote:Met een tondeuse idd of gewoon met de schaar
Op woensdag 25 juni 2003 15:56 schreef ThE_ED het volgende:[..]
hou houd je dat bij?
Met een tondeuse op een bepaalde lengte afscheren?Lijkt me echt niks,
of wel, of niet... That's what I think
Och, ik kan het persoonlijk wel waarderen, maar het ligt ook aan de hoeveeheid haren natuurlijk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |