abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 juni 2003 @ 17:44:13 #76
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_11348349
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 17:28 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Ik weet niet of je vriendin ook van het mannelijke geslacht is?
Nee, dat was de vraag niet. Jij zei dat vrouwen doen alsof er beestjes in dat borsthaar zitten. Als vrouwen geen problemen behoren te hebben met borsthaar omdat er geen beestjes doorheen lopen, dan zou jij dus ook geen problemen hoeven te hebben met lichaamshaar bij jouw vriendin. Met andere woorden: jouw <argument> sloeg nergens op.
quote:
En bij mannen hoort het gewoon, tenzij je aziaticsh bent uiteraard.
Gewoon is geen argument.
quote:
Die zijn helemaal niet zo mannelijk. Je wil toch niet zeggen dat die jongens in natte boxershorts een voorbeeld van pure mannelijkheid zijn?
Nee, dat beweer ik helemaal niet, dat maak jij ervan. Jij schijnt zo'n immens probleem te hebben met dat scheren omdat dat niet mannelijk zou zijn. Dan vraag ik me toch echt af of jouw mannelijkheid in je borstharen zit of niet.

Verder staat mannelijk niet gelijk aan goed.

Mein Koran. Humorloze mensen zouden verboden moeten worden.
  dinsdag 24 juni 2003 @ 17:44:22 #77
54031 Levensgenieter
De Grijzen komen eraan!!!!!!!!
pi_11348355
Ik zie mezelf al borshaar wegscheren

Dan krijg ik denk ik hele rare gedachtes in mijn kop. Zo van...." What the fuck...waar ben ik nu mee bezig in godsnaam ".

Zelf vind ik het ook meer iets voor de gay scene.

Normale mannen doen daar toch niet aan.

En vrouwen die moeten zich maar aanpassen. Nu ineens willen ze dat mannen zonder borsthaar lopen. 10 jaar geleden zeurden vrouwen niet zo.

Toen accepteerden ze het tenminste.

Nu in 2003 lopen ze te zeiken en te klagen.

ADOS: soms zeg je dat gewoon. En soms geloof je niets dan duisternis. En hoe moet je dan verder?
  dinsdag 24 juni 2003 @ 17:53:08 #78
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_11348542
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 17:44 schreef Levensgenieter het volgende:
Zelf vind ik het ook meer iets voor de gay scene.
Waarom ? Wat is er <gay> aan het wegscheren van iets wat je niet mooi vindt ?
quote:
Normale mannen doen daar toch niet aan.
Homoseksuelen zijn ook normale mensen hoor.
quote:
En vrouwen die moeten zich maar aanpassen. Nu ineens willen ze dat mannen zonder borsthaar lopen.
Vrouwen hoeven zich helemaal niet aan te passen, iedereen heeft zijn of haar eigen voorkeur, lijkt me. Er zijn vrouwen die borsthaar mooi vinden, en andere vrouwen vinden het weer niet mooi. Je kunt ze niet dwingen om borsthaar te accepteren of om het mooi te vinden.
quote:
10 jaar geleden zeurden vrouwen niet zo.
Vijftig jaar geleden zeurden vrouwen ook niet zo. Vrouwelijke ambtenaren werden ontslagen als ze gingen trouwen, getrouwde vrouwen waren handelingsonbekwaam en hun enige recht was het aanrecht. Zullen we maar weer teruggaan naar die tijd ?

Je zou verder kunnen proberen wat minder te generaliseren. Niet alle mensen van het vrouwelijke geslacht zijn het met elkaar eens, je hoeft ze dus ook niet over één kam te scheren.

pi_11348680
Als vent je borsthaar wegscheren

Als olympisch zwemmer kan ik het me voorstellen, maar anders

Na de 3-kwart lila broek, de strakke fleurige shirtjes, modieuze instappertjes en de handtasje wordt het nu toch wel echt erg.

Nederland verwijft.

dinsdag 24 juni 2003 @ 18:05:27 #80
54031 Levensgenieter
pi_11348790
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 17:53 schreef Gil-galad het volgende:

[..]

Waarom ? Wat is er <gay> aan het wegscheren van iets wat je niet mooi vindt ?
[..]

Homoseksuelen zijn ook normale mensen hoor.
[..]

Vrouwen hoeven zich helemaal niet aan te passen, iedereen heeft zijn of haar eigen voorkeur, lijkt me. Er zijn vrouwen die borsthaar mooi vinden, en andere vrouwen vinden het weer niet mooi. Je kunt ze niet dwingen om borsthaar te accepteren of om het mooi te vinden.
[..]

Wat normaal is bij mannen dat weet ik ook niet nee. Daar geef ik je gelijk in. Mijn definitie van normaal is anders dan die van jou of van wie dan ook. En misschien bestaat normaal niet eens.

Wat betreft het accepteren van vrouwen die borsthaar niet mooi vinden. Ik vind dat ze de man maar moeten nemen zoals de man van oorsprong is. Met borsthaar dus. De enkeling die geen borsthaar krijgt, okey....ik blijf erbij dat borsthaar het normaalste is wat er is. Net zoals baardgroei en een penis.

Maar goed. Men wordt kieskeuriger enzo.

Verder Niet veel te zeggen meer hierover.

In ieder geval ben ik blij dat ik tenminste borsthaar heb. En afscheren is het laatste dat ik doe Zelfs als mijn vriendin het van me gaat eisen. Of gaat zeuren erover. Dan nog doe ik het niet

Nu ben ik weg uit dit topic

Ben benieuwd wat anderen ervan vinden.

Mijn conclusie is dat mannen borsthaar hebben en moeten houden. Waarom Vraag dat maar aan degeen die de mens geschapen heeft

[Dit bericht is gewijzigd door Levensgenieter op 24-06-2003 18:08]

ADOS: soms zeg je dat gewoon. En soms geloof je niets dan duisternis. En hoe moet je dan verder?
  dinsdag 24 juni 2003 @ 18:06:43 #81
54031 Levensgenieter
pi_11348817
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 17:58 schreef gelly het volgende:
Als vent je borsthaar wegscheren

Als olympisch zwemmer kan ik het me voorstellen, maar anders

Na de 3-kwart lila broek, de strakke fleurige shirtjes, modieuze instappertjes en de handtasje wordt het nu toch wel echt erg.

Nederland verwijft.

Ik geef je helemaal gelijk

Nu ga ik rustig afwachten wat anderen toe te voegen hebben hieraan

dinsdag 24 juni 2003 @ 18:07:58 #82
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_11348835
Ik laat het mooi zitten zoals het zit, enneh Gelly, ik ben het compleet met je eens!
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  dinsdag 24 juni 2003 @ 18:15:40 #83
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_11348953
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 18:05 schreef Levensgenieter het volgende:
Wat normaal is bij mannen dat weet ik ook niet nee. Daar geef ik je gelijk in. Mijn definitie van normaal is anders dan die van jou of van wie dan ook. En misschien bestaat normaal niet eens.
Inderdaad, dat is subjectief. Maar waar ik me wel aan stoor is dat jij homoseksuelen abnormaal noemde. Je zei immers letterlijk: Zelf vind ik het ook meer iets voor de gay scene. Normale mannen doen daar toch niet aan. Met andere woorden, alleen homoseksuele mensen doen hieraan, normale mensen niet. Mag ik vragen wat er abnormaal is aan het scheren van je borsthaar of aan homoseksualiteit ?
quote:
Wat betreft het accepteren van vrouwen die borsthaar niet mooi vinden. Ik vind dat ze de man maar moeten nemen zoals de man van oorsprong is. Met borsthaar dus.
Goed, dus jij accepteert een vrouw ook zoals ze van oorsprong is ? Met okselhaar en lichte haargroei op de benen ?
quote:
De enkeling die geen borsthaar krijgt, okey....ik blijf erbij dat borsthaar het normaalste is wat er is. Net zoals baardgroei en een penis.
quote:
Mijn conclusie is dat mannen borsthaar hebben en moeten houden. Waarom Vraag dat maar aan degeen die de mens geschapen heeft
Gezien dat jij baardgroei met borsthaar vergelijkt neem ik aan dat jij je gezichtshaar ook niet scheert ? Dat is immers ook hoe de man van oorsprong is.
  dinsdag 24 juni 2003 @ 18:57:49 #84
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_11349753
Scheer het zeker niet weg, ik heb er zelf totaal geen last van.
Vind het eigenlijk wel mannekijk staan.

maar iedereen zo zn voorkeuren.

Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_11353164
Tja, laat ik er ook ns wat over zeggen, ik doe nogal een tijd aan fitness en feit blijft dat je lijf er gewoon beter uitziet, (zeker je borst) als je het haar daar wegscheert. (vind ik in elk geval).

En of dat nou mannelijk is of niet maakt mij geen moer uit, je moet doen wat jezelf mooi vind. Vermoeiend is dat altijd dat vooral Nederlanders (ben het zelf ook hoor) altijd maar moeten doen wat "gewoon" is. Gewoon is altijd beter, en als ik zo de reacties lees vinden een aantal mensen hier je borsthaar scheren niet "gewoon". Tja, inderdaad is het iets van de laatste tijd, maar leve de ontwikkelingen vind ik, als alles zo was gebleven zoals jaren geleden liepen we nu nog in berevellen met baarden tot onze enkels. Dingen veranderen nu eenmaal, mensen nu zijn niet zoals mensen zoveel jaar geleden....

Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  dinsdag 24 juni 2003 @ 21:21:10 #86
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_11353205
Ach ik ben toch al niet 'in', dus; like I care.
De een vind het niks, de ander juist wel heel erg. Mijn huisgenoot is zelfs een beetje jaloers.

En borsthaar is wel 'metal'.

[KNE]-Mod
  dinsdag 24 juni 2003 @ 21:34:00 #87
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_11353505
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 21:19 schreef Samson het volgende:
En of dat nou mannelijk is of niet maakt mij geen moer uit, je moet doen wat jezelf mooi vind.
Inderdaad.
pi_11357140
Hmm, borsthaar.. Ach een beetje valt mee te leven. Maar een heel tapijt dat hoeft niet voor mij. Maar, als je dat hebt en dan gaat scheren.... dan krijg je toch super veel stoppels?!?! Das toch helemaal niet lekker?!?!
pi_11363640
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 17:44 schreef Gil-galad het volgende:

[..]

Nee, dat was de vraag niet. Jij zei dat vrouwen doen alsof er beestjes in dat borsthaar zitten. Als vrouwen geen problemen behoren te hebben met borsthaar omdat er geen beestjes doorheen lopen, dan zou jij dus ook geen problemen hoeven te hebben met lichaamshaar bij jouw vriendin. Met andere woorden: jouw <argument> sloeg nergens op.
[..]

Ehm, jawel, jij beantwoord mijn feit dat vrouwen denken dat er beestjes door heen lopen met het tegen argument hoe ik het zou vinden om mijn vriendin te zien met borsthaar.
Dus eigenlijk klopt het niet aan jouw kant.
Maar ik meen toch dat je hier het verschil man/vrouw niet helemaal begrijpt.
quote:
Gewoon is geen argument.
[..]
Jawel, gewoon is een prachtig argument. Het groeit bij (bijna) iedereen, dus is het per definitie normaal dat men borsthaar heeft(mannen heb ik het hiet over).
quote:
Nee, dat beweer ik helemaal niet, dat maak jij ervan. Jij schijnt zo'n immens probleem te hebben met dat scheren omdat dat niet mannelijk zou zijn. Dan vraag ik me toch echt af of jouw mannelijkheid in je borstharen zit of niet.

Verder staat mannelijk niet gelijk aan goed.

Je zei dat ze zo mannelijk zijn dat dat niet door het verwijderen van hun borsthaar op zou houden.

Het gaat me er om dat men tegenwoordig doet alsof je vuil bent als je borsthaar hebt. Terwijl vroeger borsthaar als stoer en mannelijk bekend stond. Nu weet ik wel dat tijden veranderen, maar ik vraag me toch af waar dat hele idee vandaan komt.
Maarja, ik sta aan de verliezende kant, en wellicht zie ik me over enige tijd vertwijfeld met een scheermesje tegen mijn borst in de spiegel staren.
Ik troost me met de gedachte dat Gil-Galad, grootse elf dat hij is, waarschijnlijk wel borsthaar zou hebben

"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
pi_11363677
quote:
Op donderdag 1 augustus 2002 12:12 schreef Gul_Dukat het volgende:

[..]

Nou en

Vermink je daarvoor je lichaam ? Lekker al die stoppels bijhouden. Veel plezier ermee hoor !

Nou, verminken... Dat moeten wij vrouwen dus altijd als het aan de meeste mannen ligt.
Ik vind borsthaar niet erg hoor, beter haar dan stoppels, dat ligt ook niet lekker.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_11363716
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 11:17 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Ik troost me met de gedachte dat Gil-Galad, grootse elf dat hij is, waarschijnlijk wel borsthaar zou hebben
Uiteraard is dit strikt off-topic, maar Tolkien's elven (en zeker de hoog-elven waar Gil-Galad onder viel (Noldo)) hebben geen gezichts- of lichaamsbeharing. Ik meen dat er wel uitzonderingen waren onder de Sindar en Avari, maar dat weet ik niet meer zeker.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  woensdag 25 juni 2003 @ 11:41:56 #92
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_11364135
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 11:20 schreef Litpho het volgende:

[..]

Uiteraard is dit strikt off-topic,

Ben blij dat je dat zelf ook inziet..
  woensdag 25 juni 2003 @ 11:44:20 #93
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_11364183
Borsthaar is niet erg, maar op de schouders en rug vind ik toch wel irritant. Is zo'n laserbehandeling trouwens erg duur?
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
pi_11364303
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 11:20 schreef Litpho het volgende:

[..]

Uiteraard is dit strikt off-topic, maar Tolkien's elven (en zeker de hoog-elven waar Gil-Galad onder viel (Noldo)) hebben geen gezichts- of lichaamsbeharing. Ik meen dat er wel uitzonderingen waren onder de Sindar en Avari, maar dat weet ik niet meer zeker.

[Off topic]
Werkelijk? Hm, geen gezichtshaar... Dan heeft de film het behoorlijk fout
Of tolkien was zijn tijd gewoon ver vooruit
[/off topic]
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
pi_11364794
Ik heb alleen maar donshaar daar

Er zit een jongen in mn klas die heeft echt super veel borsthaar, soms lijkt het wel of zn schaamhaar te ver omhoog is gegroeid

[Dit bericht is gewijzigd door Trance4Ever op 25-06-2003 12:15]

Its an Emotional Thing...one that you can lose yourself with in total euphora, its hard to describe..you have to experience it, feel it
  woensdag 25 juni 2003 @ 12:11:38 #96
49695 NemesisDivina
The Queen of Darkness
pi_11364818
Ik vind een beetje borsthaar echt schattig.. het hoeft geen heel oerwoud te zijn wat op zijn armen en rug doorgroeit, maar je mag wel zien dat het een man is ipv een jongetje
KippKoRN I love you!
pi_11365195
bahh borsthaar

gelukkig heeft mn schatje er geen last van

"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
  woensdag 25 juni 2003 @ 12:32:25 #98
19242 yavanna
Results may vary.
pi_11365311
Helemaal glad of een beetje borsthaar heeft mijn voorkeur.
Ik merk wel dat steeds meer mannen hun borsthaar danwel helemaal afscheren danwel 'bijhouden'.
Net als bv hun okselharen trouwens

Prima

~Cheer up, the worst is yet to come.~
  woensdag 25 juni 2003 @ 12:45:45 #99
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_11365563
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 12:32 schreef yavanna het volgende:
Helemaal glad of een beetje borsthaar heeft mijn voorkeur.
Ik merk wel dat steeds meer mannen hun borsthaar danwel helemaal afscheren danwel 'bijhouden'.
Net als bv hun okselharen trouwens

Prima

Okselharen bijhouden hoor je idd steeds meer onder mannen, doe het zelf ook (knip ze kort iig, scheer ze niet). Gaat anders veel te veel irriteren en stinken.
  woensdag 25 juni 2003 @ 15:56:02 #100
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_11370038
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 12:32 schreef yavanna het volgende:
hou houd je dat bij?
Met een tondeuse op een bepaalde lengte afscheren?

Lijkt me echt niks,
of wel, of niet... That's what I think

[KNE]-Mod
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')