abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5261996
gewoon ff tape halen en harsen maar, ik ga het echt niet scheren
  zondag 4 augustus 2002 @ 16:54:25 #52
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_5262023
Wat een idiote uitspraak eigenlijk...
anyway, ik laat lekker zitten wat ik heb, er heeft nog nooit iemand over lopen zeuren!
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_5262043
quote:
Op zondag 04 augustus 2002 16:41 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vind borsthaar ranzig
Ik wil gewoon op m'n mannetjes borst kunnen liggen zonder dat ik eerst een oerwoud opzij moet vegen
groot gelijk, ik hou ook he-le-maal niet van borsthaar.
als het nou lekker zacht haar was

Een lijntje bij de navel vind ik nou weer wel ontzettend geil..

ik ben het mannetje in de chinese kamer
pi_5262655
Is er eigenlijk een manier om haargroei af te remmen / stoppen? Ik merk dat ik lichte haartjes krijg op mijn schouders/rug enzo, en ik wil neit dat het (net zoals op m'n benen) heel veel krullerig haar wordt
Vroegah was alles beter, zelfs fok O-)
  zondag 4 augustus 2002 @ 19:45:10 #55
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_5262889
quote:
Op zondag 04 augustus 2002 18:24 schreef Realzm het volgende:
Is er eigenlijk een manier om haargroei af te remmen / stoppen? Ik merk dat ik lichte haartjes krijg op mijn schouders/rug enzo, en ik wil neit dat het (net zoals op m'n benen) heel veel krullerig haar wordt
Harsen!
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_11327626
[quote]Op donderdag 1 augustus 2002 12:17 schreef X-Ray het volgende:

[..]

En vette Harley is zowiezo lelijk, zowel in het echt als een tattoo .

Trouwens, wie zegt dat je het bejaardentehuis haalt?

* X-Ray heeft een tattoo en gaat er nog meer nemen ja...

Dat vind ik nou zo'n onzin, weet dat het de topic eigenlijk niet is, maar als je een tattoo wil (ik denk er ook over) wat maakt het dan in godsnaam uit wat mensen daar tzt in een bejaardenhuis van denken, en trouwens, denk je dat iedereen daar elke dag in zn zwembroek rondloopt om hun uitgezakte lijven te showen? (inlcusief tattoo) Ik vind het geen enkel probleem als er opoes of omas met tattoos rondlopen, beter dan die blauwgeverfde stomme permanentjes en bloemtjesjureken en te hoog opgetrokken broeken.....

Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  maandag 23 juni 2003 @ 22:02:38 #57
51868 YabYum
Marinier.
pi_11327733
Vooral bij vrouwen is borthaar helemaal passe.
Verdedigt 's lands grenzen met een schattig hoedje en Jean-Paul Gaultier make-up.
  dinsdag 24 juni 2003 @ 10:52:38 #58
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_11337481
maakt mij niet zoveel uit mijn vriend heeft ook borst haar je moet het wel zoeken 20 haartjes en dat is het en nog blond ook dus valt amper op
  dinsdag 24 juni 2003 @ 11:01:15 #59
16456 Kwark
Great Jorb!
pi_11337667
Ik zou juist willen dat ik wat meer had .
Bassist, drummer & percussionist gezocht voor akoestische band! Zie topic [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/477979]Muzikanten gezocht![/url] of mail naar lightningbugs@rock.com!
  dinsdag 24 juni 2003 @ 11:44:14 #60
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_11338720
quote:
Op zondag 4 augustus 2002 16:56 schreef sefer het volgende:

[..]

groot gelijk, ik hou ook he-le-maal niet van borsthaar.
als het nou lekker zacht haar was

Een lijntje bij de navel vind ik nou weer wel ontzettend geil..

Bij mij is het best zacht eigenlijk. Heb dan ook geen ontzettende bos, en ik hoef er echt niet vanaf.

Heb wel wat haar op m`n schouderbladen/bovenrug, dat vind ik zelf gewoon ontzettend lelijk, kwil 't eigenlijk wel weg laten halen ja. Het is niet veel, maar gewoon niet mooi.

"Maar ja, echt ontspannen zaten we niet meer te bingoën"
  dinsdag 24 juni 2003 @ 12:51:27 #61
54031 Levensgenieter
De Grijzen komen eraan!!!!!!!!
pi_11340569
Ik heb ook borsthaar en ik laat het lekker zitten. Het hoort bij mij. Net zoals ik baardgroei heb. Dat hoort erbij als je man bent.

Ik ga dus echt niet de moeite doen om alles weg te scheren en zo erg is het ook alweer niet. Nog nooit heb ik iemand horen zeuren erover. Op het zwembad voel ik me ook niet bezeken. En insmeren met zonnebrand doe ik zelden

Haren op de schouders die trek ik met de handen uit Op de rug heb ik geen haar.

ADOS: soms zeg je dat gewoon. En soms geloof je niets dan duisternis. En hoe moet je dan verder?
pi_11341063
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 12:51 schreef Levensgenieter het volgende:

Dat hoort erbij als je man bent.

Oh, maar in dat geval hoort okselhaar ook bij een vrouw. Of schaamhaar.

shit ik dacht dat x-ray terug was

"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  dinsdag 24 juni 2003 @ 13:16:46 #63
36646 Helaaz
Onee toch niet!
pi_11341194
Beetje borsthaar vind ik wel oke, geen hele grasmat. Scheren is lelijk, want stoppels ziet er echt niet uit op je borst...

Streepje onder de navel is echt supersexy!!

Are you gonna bark all day, little doggie? Or are you gonna bite?
  dinsdag 24 juni 2003 @ 13:19:22 #64
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_11341272
Belachelijk, ik ben redelijk zwaar behaard op m'n borst en buik, niet op m'n schouders en rug. De meeste vrouwen die ik heb ontmoet vinden het heel aantrekkelijk.

Het is mannelijk punt, een man is behaard.

Het is een teken van deze tijd dat we steeds meer androgyn worden. Mannen gaan op vrouwen lijken en vrouwen gaan op mannen lijken.
Ik vind dat een slechte ontwikkeling.

Dus ik herhaal : Het is mannelijk, een echte man is behaard.

Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
pi_11341340
quote:
Op donderdag 1 augustus 2002 12:13 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

"Mooie krulletjes" is wat mij betreft een contradictio in terminis. Ik vind borsthaar in geen enkel geval mooi. En het voelt ook niet lekker. Wat wel erg geil is, is dat streepje inderdaad! Laten staan!

Dus geen borsthaar of Tato, maar wel een streepje
  dinsdag 24 juni 2003 @ 13:28:02 #66
54031 Levensgenieter
pi_11341518
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 13:19 schreef Pikkebaas het volgende:
Belachelijk, ik ben redelijk zwaar behaard op m'n borst en buik, niet op m'n schouders en rug. De meeste vrouwen die ik heb ontmoet vinden het heel aantrekkelijk.

Het is mannelijk punt, een man is behaard.

Het is een teken van deze tijd dat we steeds meer androgyn worden. Mannen gaan op vrouwen lijken en vrouwen gaan op mannen lijken.
Ik vind dat een slechte ontwikkeling.

Dus ik herhaal : Het is mannelijk, een echte man is behaard.

Ik vind het ook best belachelijk dat je je schaamt als je borsthaar hebt.

Stel je voor ik zou ook mijn benen gaan scheren. En mijn armen. Dan heb ik wat te doen. Dan hou je weinig tijd over voor andere dingen.

Dat ik mijn gezicht scheer is tot daaraan toe. Dat doe ik omdat het prettig is. Borsthaar daar heb ik weinig tot geen last van.

Vrouwen die zich scheren is een heel ander geval. Vind ik dan

Is het een nieuw schoonheidsideaal onder de mannen geworden dat gladde Dan zal dat wel afkomen van Brad Pitt. Die zal zich vast en zeker ook scheren

ADOS: soms zeg je dat gewoon. En soms geloof je niets dan duisternis. En hoe moet je dan verder?
  dinsdag 24 juni 2003 @ 14:52:09 #67
42661 DrFonk
Dealer of Funky Music
pi_11343807
Borsthaar Passé? Het groeit er toch echt vanzelf... Ik zou me helemaal de ty**s scheren als ik dat haar weg wil houden. Ik zie het niet gebeuren.

Mijn rug en schouders zijn haar-vrij en ik ben eigenlijk best wel heel erg blij met mijn borsthaar. Ben je tenminste niet zo'n kaalborstig mannetje. Dat ziet er pas naar uit...

They say you jive and game but can't be changed. On the positive side, you are my piece of the rock and I love you CC
pi_11343923
Idd borsthaar is passe

Wij doen de moeite om haarvrij te zijn, dan moet het mannelijk deel van de bevolking ook maar eens een beetje moeite doen
Nou ja dat maakt me eigenlijk niet zoveel uit, maar het is een mooi excuus om het af te scheren, vind je niet?

Borsthaar, en zeker rughaar enz, het moet er allemaal af!!

pi_11344002
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 13:11 schreef Jarno het volgende:
Oh, maar in dat geval hoort okselhaar ook bij een vrouw. Of schaamhaar.
Idd .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  dinsdag 24 juni 2003 @ 15:14:23 #70
54031 Levensgenieter
pi_11344461
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 14:56 schreef ramses het volgende:
Idd borsthaar is passe

Wij doen de moeite om haarvrij te zijn, dan moet het mannelijk deel van de bevolking ook maar eens een beetje moeite doen
Nou ja dat maakt me eigenlijk niet zoveel uit, maar het is een mooi excuus om het af te scheren, vind je niet?

Borsthaar, en zeker rughaar enz, het moet er allemaal af!!

Not!!!!!

Ik ga me echt niet scheren. Heb verhalen gehoord dat het dan als de klere gaat groeien en dan wordt het nog erger.

Laseren doe ik zowiezo niet.

Wie zegt dat haren geen functie hebben Je krijgt ze niet voor niets denk ik dan.

Laat mij dan maar borsthaar hebben

pi_11344950
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 15:14 schreef Levensgenieter het volgende:

Ik ga me echt niet scheren. Heb verhalen gehoord dat het dan als de klere gaat groeien en dan wordt het nog erger.

Wat is dat nou weer voor een onzin?? Waarom zouden vrouwen zich dan wel kunnen scheren? En baardhaar dan? Dat kan je toch ook gewoon scheren?
  dinsdag 24 juni 2003 @ 15:41:43 #72
54031 Levensgenieter
pi_11345288
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 15:29 schreef ramses het volgende:

[..]

Wat is dat nou weer voor een onzin?? Waarom zouden vrouwen zich dan wel kunnen scheren? En baardhaar dan? Dat kan je toch ook gewoon scheren?

Zeker kun je dat scheren. Maar ondertussen scheer ik mijn baardhaar al iedere dag. Vroeger was dat 3 keer per week. Kan ook eraan liggen dat het haar gewoon sneller gaat groeien. Of het komt door het scheren I don't know.

Maar dan nog. Mij krijg je niet aan het scheren

Ieder voor zichzelf uiteraard

Vroeger in de goede oude tijd toen scheerde geen enkele man zijn borsthaar en beenhaar. Behalve de wielrenners, maar die hadden en hebben daar een reden voor.

En nu is het ineens een rage geworden

Rarara hoe kan dat

pi_11346971
Good god, sommige vrouwen doen alsof er beestjes doorheen lopen...
Ik ben blij met mijn borsthaar en ik ga het er niet afscheren.
En ik ben blij dat mijn vriendin het mannelijk vind staan.

*mompelt iets over homo's en boybandjes*

"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
  dinsdag 24 juni 2003 @ 16:45:39 #74
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_11347022
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 16:43 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Good god, sommige vrouwen doen alsof er beestjes doorheen lopen...
Je meent het ?

Hoe zou jij reageren als je vriendin borsthaar zou hebben ?

quote:
*mompelt iets over homo's en boybandjes*
Die zijn waarschijnlijk zo mannelijk dat hun mannelijkheid niet verdwijnt door het scheren van wat borsthaar.
Mein Koran. Humorloze mensen zouden verboden moeten worden.
pi_11348050
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 16:45 schreef Gil-galad het volgende:

[..]

Je meent het ?

Hoe zou jij reageren als je vriendin borsthaar zou hebben ?
[..]

Die zijn waarschijnlijk zo mannelijk dat hun mannelijkheid niet verdwijnt door het scheren van wat borsthaar.

Ik weet niet of je vriendin ook van het mannelijke geslacht is?
En bij mannen hoort het gewoon, tenzij je aziaticsh bent uiteraard.

Die zijn helemaal niet zo mannelijk. Je wil toch niet zeggen dat die jongens in natte boxershorts een voorbeeld van pure mannelijkheid zijn?

"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')