quote:groot gelijk, ik hou ook he-le-maal niet van borsthaar.
Op zondag 04 augustus 2002 16:41 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vind borsthaar ranzig
Ik wil gewoon op m'n mannetjes borst kunnen liggen zonder dat ik eerst een oerwoud opzij moet vegen
Een lijntje bij de navel vind ik nou weer wel ontzettend geil..
quote:Harsen!
Op zondag 04 augustus 2002 18:24 schreef Realzm het volgende:
Is er eigenlijk een manier om haargroei af te remmen / stoppen? Ik merk dat ik lichte haartjes krijg op mijn schouders/rug enzo, en ik wil neit dat het (net zoals op m'n benen) heel veel krullerig haar wordt
[..]
En vette Harley is zowiezo lelijk, zowel in het echt als een tattoo
.
Trouwens, wie zegt dat je het bejaardentehuis haalt?
* X-Ray heeft een tattoo en gaat er nog meer nemen ja...
Dat vind ik nou zo'n onzin, weet dat het de topic eigenlijk niet is, maar als je een tattoo wil (ik denk er ook over) wat maakt het dan in godsnaam uit wat mensen daar tzt in een bejaardenhuis van denken, en trouwens, denk je dat iedereen daar elke dag in zn zwembroek rondloopt om hun uitgezakte lijven te showen? (inlcusief tattoo) Ik vind het geen enkel probleem als er opoes of omas met tattoos rondlopen, beter dan die blauwgeverfde stomme permanentjes en bloemtjesjureken en te hoog opgetrokken broeken.....
quote:Bij mij is het best zacht eigenlijk. Heb dan ook geen ontzettende bos, en ik hoef er echt niet vanaf.
Op zondag 4 augustus 2002 16:56 schreef sefer het volgende:[..]
groot gelijk, ik hou ook he-le-maal niet van borsthaar.
als het nou lekker zacht haar wasEen lijntje bij de navel vind ik nou weer wel ontzettend geil..
Heb wel wat haar op m`n schouderbladen/bovenrug, dat vind ik zelf gewoon ontzettend lelijk, kwil 't eigenlijk wel weg laten halen ja. Het is niet veel, maar gewoon niet mooi.
Ik ga dus echt niet de moeite doen om alles weg te scheren en zo erg is het ook alweer niet. Nog nooit heb ik iemand horen zeuren erover. Op het zwembad voel ik me ook niet bezeken. En insmeren met zonnebrand doe ik zelden ![]()
Haren op de schouders die trek ik met de handen uit
Op de rug heb ik geen haar.
quote:Oh, maar in dat geval hoort okselhaar ook bij een vrouw. Of schaamhaar.
Op dinsdag 24 juni 2003 12:51 schreef Levensgenieter het volgende:Dat hoort erbij als je man bent.
shit ik dacht dat x-ray terug was
Streepje onder de navel is echt supersexy!!
Het is mannelijk punt, een man is behaard.
Het is een teken van deze tijd dat we steeds meer androgyn worden. Mannen gaan op vrouwen lijken en vrouwen gaan op mannen lijken.
Ik vind dat een slechte ontwikkeling.
Dus ik herhaal : Het is mannelijk, een echte man is behaard.
quote:Dus geen borsthaar of Tato, maar wel een streepje
Op donderdag 1 augustus 2002 12:13 schreef Claudia_x het volgende:[..]
"Mooie krulletjes" is wat mij betreft een contradictio in terminis.
Ik vind borsthaar in geen enkel geval mooi. En het voelt ook niet lekker. Wat wel erg geil is, is dat streepje inderdaad! Laten staan!
quote:Ik vind het ook best belachelijk dat je je schaamt als je borsthaar hebt.
Op dinsdag 24 juni 2003 13:19 schreef Pikkebaas het volgende:
Belachelijk, ik ben redelijk zwaar behaard op m'n borst en buik, niet op m'n schouders en rug. De meeste vrouwen die ik heb ontmoet vinden het heel aantrekkelijk.Het is mannelijk punt, een man is behaard.
Het is een teken van deze tijd dat we steeds meer androgyn worden. Mannen gaan op vrouwen lijken en vrouwen gaan op mannen lijken.
Ik vind dat een slechte ontwikkeling.Dus ik herhaal : Het is mannelijk, een echte man is behaard.
Stel je voor ik zou ook mijn benen gaan scheren. En mijn armen. Dan heb ik wat te doen. Dan hou je weinig tijd over voor andere dingen.
Dat ik mijn gezicht scheer is tot daaraan toe. Dat doe ik omdat het prettig is. Borsthaar daar heb ik weinig tot geen last van.
Vrouwen die zich scheren is een heel ander geval. Vind ik dan ![]()
Is het een nieuw schoonheidsideaal onder de mannen geworden dat gladde
Dan zal dat wel afkomen van Brad Pitt. Die zal zich vast en zeker ook scheren
Mijn rug en schouders zijn haar-vrij en ik ben eigenlijk best wel heel erg blij met mijn borsthaar. Ben je tenminste niet zo'n kaalborstig mannetje. Dat ziet er pas naar uit...
Wij doen de moeite om haarvrij te zijn, dan moet het mannelijk deel van de bevolking ook maar eens een beetje moeite doen ![]()
Nou ja dat maakt me eigenlijk niet zoveel uit, maar het is een mooi excuus om het af te scheren, vind je niet?
Borsthaar, en zeker rughaar enz, het moet er allemaal af!!
quote:Idd
Op dinsdag 24 juni 2003 13:11 schreef Jarno het volgende:
Oh, maar in dat geval hoort okselhaar ook bij een vrouw. Of schaamhaar.
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 14:56 schreef ramses het volgende:
Idd borsthaar is passe
Wij doen de moeite om haarvrij te zijn, dan moet het mannelijk deel van de bevolking ook maar eens een beetje moeite doen
Nou ja dat maakt me eigenlijk niet zoveel uit, maar het is een mooi excuus om het af te scheren, vind je niet?Borsthaar, en zeker rughaar enz, het moet er allemaal af!!
Not!!!!!
Ik ga me echt niet scheren. Heb verhalen gehoord dat het dan als de klere gaat groeien en dan wordt het nog erger.
Laseren doe ik zowiezo niet.
Wie zegt dat haren geen functie hebben
Je krijgt ze niet voor niets denk ik dan.
Laat mij dan maar borsthaar hebben
quote:Wat is dat nou weer voor een onzin?? Waarom zouden vrouwen zich dan wel kunnen scheren? En baardhaar dan? Dat kan je toch ook gewoon scheren?
Op dinsdag 24 juni 2003 15:14 schreef Levensgenieter het volgende:Ik ga me echt niet scheren. Heb verhalen gehoord dat het dan als de klere gaat groeien en dan wordt het nog erger.
quote:Zeker kun je dat scheren. Maar ondertussen scheer ik mijn baardhaar al iedere dag. Vroeger was dat 3 keer per week. Kan ook eraan liggen dat het haar gewoon sneller gaat groeien. Of het komt door het scheren
Op dinsdag 24 juni 2003 15:29 schreef ramses het volgende:[..]
Wat is dat nou weer voor een onzin?? Waarom zouden vrouwen zich dan wel kunnen scheren? En baardhaar dan? Dat kan je toch ook gewoon scheren?
Maar dan nog. Mij krijg je niet aan het scheren ![]()
Ieder voor zichzelf uiteraard
Vroeger in de goede oude tijd toen scheerde geen enkele man zijn borsthaar en beenhaar. Behalve de wielrenners, maar die hadden en hebben daar een reden voor.
En nu is het ineens een rage geworden ![]()
Rarara hoe kan dat
*mompelt iets over homo's en boybandjes*
quote:Je meent het ?
Op dinsdag 24 juni 2003 16:43 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Good god, sommige vrouwen doen alsof er beestjes doorheen lopen...
Hoe zou jij reageren als je vriendin borsthaar zou hebben ?
quote:Die zijn waarschijnlijk zo mannelijk dat hun mannelijkheid niet verdwijnt door het scheren van wat borsthaar.
*mompelt iets over homo's en boybandjes*
quote:Ik weet niet of je vriendin ook van het mannelijke geslacht is?
Op dinsdag 24 juni 2003 16:45 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Je meent het ?
Hoe zou jij reageren als je vriendin borsthaar zou hebben ?
[..]Die zijn waarschijnlijk zo mannelijk dat hun mannelijkheid niet verdwijnt door het scheren van wat borsthaar.
Die zijn helemaal niet zo mannelijk. Je wil toch niet zeggen dat die jongens in natte boxershorts een voorbeeld van pure mannelijkheid zijn?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |