Vind het wel best zo. Beter dan er als een turk bij lopen met haar van de kont over de rug via de schouders naar de borstkas. Ranzig.
quote:Ik ook niet.
Op donderdag 01 augustus 2002 12:12 schreef Tinkepink het volgende:
Ik snap die hele harenfobie nietzo eerlijk gezegd.
Op m'n schouders en rug heb ik geen haar, als ik dat wel zou hebben had ik er misschien over nagedacht.
Maar m'n borsthaar scheren? No way.
Snap dus ook die haar fobie niet, mensen die alleen op hun hoofd nog haar hebben (zelfs dat soms geeneens) vind ik juist geen gezicht.
quote:je meent het.
Op donderdag 01 augustus 2002 12:58 schreef Latindancer het volgende:[..]
Daar heet het rughaar....
quote:Ja!
Op donderdag 01 augustus 2002 13:25 schreef Vivi het volgende:[..]
je meent het.
Nee dan maar behaard. Wie het niks vind kijkt toch lekker ergens anders naar?? Doe ik ook als ik iets niet wil zien
Man = harig (LMD)
En ligt het aan mij of zijn de haren-haters vaak wat 'jonger' (< 20)?
Een beetje borsthaar oké, maar als het echt zo'n massa haar is vind ik het niks, nakkes, nada!
[Dit bericht is gewijzigd door ruby op 01-08-2002 21:40]
Ik vind het nu wel erg jammie zelfs ![]()
Rughaar vind ik wel wat minder, maar dat moet je dan of weghalen d.m.v. harsen/laser enz. en niet scheren,... dan voel ik liever die haartjes dan die stoppels....
Mannen horen nou eenmaal een beetje harig te zijn,... ik hou niet zo van de 14 jaar look (babyface/body)
quote:Had ik toch gelijk!
Op vrijdag 02 augustus 2002 11:15 schreef Swatkat het volgende:
Toen ik 16 was ofzo vond ik borshaar ook gruwelijk,.. naarmate ik ouder werd is dat over gegaan...Ik vind het nu wel erg jammie zelfs
Rughaar vind ik wel wat minder, maar dat moet je dan of weghalen d.m.v. harsen/laser enz. en niet scheren,... dan voel ik liever die haartjes dan die stoppels....
Mannen horen nou eenmaal een beetje harig te zijn,... ik hou niet zo van de 14 jaar look (babyface/body)
Ik vindt het ook helemaal niet erg om knuffelbeertje genoemd te worden
Volgens mij hebben de meeste mannen die borsthaar en zo "vies" vinden bijna geen haar op die plekken.
Ik moet er niet aan denken om al mijn stoppeltjes (die ik dan zou krijgen als ik alles eraf haal) te moeten bijwerken, trouwens ik doe wel mee aan de mode baardscheren
.
Okselhaar vind ik wel iets dat bijgehouden moet worden; gemillimeterd tot ca. halve centimeter, helemaal als je zwart haar hebt.
de titel van dit topic mag naar mijn mening dus veranderd worden naar "borsthaar is een must"
quote:Met jou ben ik het helemaal eens!! Mijn vriend hoeft het van zekers te weten niet af te scheren, ik vind het heerlijk om er door heen te kroelen!! Ik vind mannen zonder haar maar van die naaktlopers!!
Op vrijdag 02 augustus 2002 11:39 schreef Natalie het volgende:
Laat mijn ventje maar fijn z'n borsthaar houden. Vind het zo lief staan. Leuk om erdoorheen te kroelen.
ik zie zelf ook niet het nut er van in om dat weg te halen.
whoopz met kleine r....
Ik vind het toch wel mannelijker ogen dan zo'n gladde borstpartij.
Toen ik jonger was hield ik er overigens helemaal niet van.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |