abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5228326
Ik heb geen borsthaar.

Vind het wel best zo. Beter dan er als een turk bij lopen met haar van de kont over de rug via de schouders naar de borstkas. Ranzig.

pi_5228524
quote:
Op donderdag 01 augustus 2002 12:12 schreef Tinkepink het volgende:
Ik snap die hele harenfobie nietzo eerlijk gezegd.
Ik ook niet.

Op m'n schouders en rug heb ik geen haar, als ik dat wel zou hebben had ik er misschien over nagedacht.

Maar m'n borsthaar scheren? No way.

Snap dus ook die haar fobie niet, mensen die alleen op hun hoofd nog haar hebben (zelfs dat soms geeneens) vind ik juist geen gezicht.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  donderdag 1 augustus 2002 @ 13:25:15 #28
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_5228580
quote:
Op donderdag 01 augustus 2002 12:58 schreef Latindancer het volgende:

[..]

Daar heet het rughaar....

je meent het.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_5228608
quote:
Op donderdag 01 augustus 2002 13:25 schreef Vivi het volgende:

[..]

je meent het.

Ja!
To sit back and do nothing is to cooperate with the oppresser - Jane Elliot || "What doesn't kill you makes you stronger"
  donderdag 1 augustus 2002 @ 13:36:07 #30
31842 in_het_kippenhok_3
Na 1 en 2 komt?(weer een ban?)
pi_5228696
Tjezus, dan zou ik de hele dag bezig zijn!!!

Nee dan maar behaard. Wie het niks vind kijkt toch lekker ergens anders naar?? Doe ik ook als ik iets niet wil zien

Just look at the sign... [br]Why do we love? Do we get a kick out of being hurt?
pi_5228932
Hmmm... m'n borsthaar scheren... nee dank je...

Man = harig (LMD)

En ligt het aan mij of zijn de haren-haters vaak wat 'jonger' (< 20)?

donderdag 1 augustus 2002 @ 14:01:53 #32
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_5228956
*trots op geen borsthaar*

Vies gedoe

tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_5232049
M'n vriend heeft geen borsthaar en ik moet zeggen dat ik dat erg prettig vindt. Hij had er twee in z'n tepel, waarvan ik er eentje uit heb getrokken.

Een beetje borsthaar oké, maar als het echt zo'n massa haar is vind ik het niks, nakkes, nada!

[Dit bericht is gewijzigd door ruby op 01-08-2002 21:40]

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_5234017
Zolang het niet too much is heb ik geen moeite met borsthaar.
  vrijdag 2 augustus 2002 @ 02:04:35 #35
374 beelzebub
master of disaster
pi_5237567
Het kan wel passe zijn, maar moi is wel de eerste trendsetter voor als het weer in is.
pi_5237969
Ik heb borsthaar en ben geenzins van plan er iets aan te doen. Mannen hebben dat nu eenmaal en als je dat niet zint moet je geen mannen maar jongens versieren.
pi_5239668
Ik hou, als vrouw, wel van mannen met borsthaar
pi_5239736
Toen ik 16 was ofzo vond ik borshaar ook gruwelijk,.. naarmate ik ouder werd is dat over gegaan...

Ik vind het nu wel erg jammie zelfs

Rughaar vind ik wel wat minder, maar dat moet je dan of weghalen d.m.v. harsen/laser enz. en niet scheren,... dan voel ik liever die haartjes dan die stoppels....

Mannen horen nou eenmaal een beetje harig te zijn,... ik hou niet zo van de 14 jaar look (babyface/body)

The captain of your brainship is drunk.
pi_5239802
Ik vond het eerst ook maar niets maar toen ik verliefd werd op mijn huidige vriend (met borsthaar) is dat heel snel over gegaan en nu zou ik niet willen dat hij het zou scheren, het hoort gewoon bij hem en ik vind het mooi..
  vrijdag 2 augustus 2002 @ 11:39:33 #40
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_5239932
Laat mijn ventje maar fijn z'n borsthaar houden. Vind het zo lief staan. Leuk om erdoorheen te kroelen.
(Un)masking for the greater good.
pi_5240004
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 11:15 schreef Swatkat het volgende:
Toen ik 16 was ofzo vond ik borshaar ook gruwelijk,.. naarmate ik ouder werd is dat over gegaan...

Ik vind het nu wel erg jammie zelfs

Rughaar vind ik wel wat minder, maar dat moet je dan of weghalen d.m.v. harsen/laser enz. en niet scheren,... dan voel ik liever die haartjes dan die stoppels....

Mannen horen nou eenmaal een beetje harig te zijn,... ik hou niet zo van de 14 jaar look (babyface/body)

Had ik toch gelijk!
pi_5240455
ik laat het lekker allemaal staan!
dus
  vrijdag 2 augustus 2002 @ 15:12:55 #43
33376 TMoose
waiting for concert...
pi_5242841
Inderdaad, helemaal mee eens. Gewoon laten staan.

Ik vindt het ook helemaal niet erg om knuffelbeertje genoemd te worden

There are 24 hours in a day, and 24 beers in a case. Coincidence?
pi_5243148
Allemaal stuk voor stuk laten staan.

Volgens mij hebben de meeste mannen die borsthaar en zo "vies" vinden bijna geen haar op die plekken.

Ik moet er niet aan denken om al mijn stoppeltjes (die ik dan zou krijgen als ik alles eraf haal) te moeten bijwerken, trouwens ik doe wel mee aan de mode baardscheren .

GoTta rule![br]Gezocht: die andere...[br][url=http://www.degraslanden.com] Mijn toekomstig stekkie [/url]
  zaterdag 3 augustus 2002 @ 14:54:11 #45
12851 Buggle
The saga continues...
pi_5253017
Ik vind het echt onzin om het weg te halen. Een echte man loopt niet te zeuren over zoiets. En als een vrouw dat smerig vind is dat háár probleem. Mijn vriendin vind et leuk, dus das mooi meegenomen.
Rughaar echter, dat moet wel weg. Ik heb zelf wel wat haar op m'n rug, maar das blond, dus je ziet het niet echt. Doe ik dan ook niet moeilijk over.

Okselhaar vind ik wel iets dat bijgehouden moet worden; gemillimeterd tot ca. halve centimeter, helemaal als je zwart haar hebt.

"There is no much you can do about being an idiot, but about being an ignorant you have an option."
pi_5254584
borstharen passe? laat me niet lachen.
borstharen zijn juist super mannelijk!
het gaat pas echt triest worden als je je "mannelijkheid" <-- nee niet datgeen wat jullie nu denken.... af gaat scheren, alleen omdat je vriendin of omgeving het niet mooi of prettig vind.
mijn vriend heeft borsthaar en ik ben er super blij mee, het straalt alles uit wat een klein kind niet heeft (juist ja, kracht en mannelijkheid)

de titel van dit topic mag naar mijn mening dus veranderd worden naar "borsthaar is een must"

And shepherds we shall be, for thee my Lord for thee, Power hath descended forth from thy hand, that our feet may swiftly carry out thy command, we shall flow a river forth to thee, and teeming with souls shall it ever be. In nomine patrie, et fili
pi_5255683
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 11:39 schreef Natalie het volgende:
Laat mijn ventje maar fijn z'n borsthaar houden. Vind het zo lief staan. Leuk om erdoorheen te kroelen.
Met jou ben ik het helemaal eens!! Mijn vriend hoeft het van zekers te weten niet af te scheren, ik vind het heerlijk om er door heen te kroelen!! Ik vind mannen zonder haar maar van die naaktlopers!!
In love with RoBBeR_W_M
pi_5260988
Well X-ray, lijkt er op dat je nie populair bij de vrouwtjes bent als je die haartjes laat weghalen....

ik zie zelf ook niet het nut er van in om dat weg te halen.

whoopz met kleine r....

zondag 4 augustus 2002 @ 15:04:31 #49
19105 Noayla_
Love me tender
pi_5261145
Borsthaar, mits geen enorme bossen, is !!

Ik vind het toch wel mannelijker ogen dan zo'n gladde borstpartij.

Toen ik jonger was hield ik er overigens helemaal niet van.

For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
  zondag 4 augustus 2002 @ 16:41:56 #50
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_5261897
Ik vind borsthaar ranzig
Ik wil gewoon op m'n mannetjes borst kunnen liggen zonder dat ik eerst een oerwoud opzij moet vegen
En gelukkig heeft-ie geen last van oerwouden
Mijn mannetje is juist ruim bedeeld in het gezichtshaar en hij heeft al gauw dat-ie zo'n mooie ruige stoppelbaard heeft , vind ik veel mooier...
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')