-----------------
Vinden jullie ervan?
Ik persoonlijk scheer in de zomer wel me borsthaar weg, want dat is gewoon lekkerder met het insmeren en op het strand liggen.
Oh en de vrouwtjes vinden het geil
Ik vind het mannelijk !! En laat het dus gewoon staan alleen onder m'n nek scheer ik het weg omdat ik het ranzig vind als het onder m'n kraag uitpiekt.
Maar die paar haren op m'n rug moeten wel weg, alleen vind ik het een beetje overdreven om dat met laser te laten doen.
quote:Hangt er vanaf hoe het zit. Sommige mensen zien er uit als Gorillas in the Mist en dan is het niet mooi. Maar als het netjes op de borst is (met mooie krulletjes) en een mooi streepje op de buik dan kan het best mooi zijn.
Op donderdag 01 augustus 2002 12:09 schreef Claudia_x het volgende:
Scheren ziet er misschien geil uit, maar het voelt minder geil. Ik verlang op z'n minst harsen dan. En ja, ook ik zie liever geen borsthaar. Het is net uit de kluiten gewassen schaamhaar.
En oh ja, met insmeren is het een ramp !
quote:Nou en
Oh en de vrouwtjes vinden het geil
Vermink je daarvoor je lichaam ? Lekker al die stoppels bijhouden. Veel plezier ermee hoor !
quote:Verminking nog wel.... poe poe.
Op donderdag 01 augustus 2002 12:12 schreef Gul_Dukat het volgende:[..]
Nou en
Vermink je daarvoor je lichaam ? Lekker al die stoppels bijhouden. Veel plezier ermee hoor !
Ik maar denken dat verminken een onherstelbare schade toebrengen is!
Vind je een tattoo ook een verminking?
quote:"Mooie krulletjes" is wat mij betreft een contradictio in terminis.
Op donderdag 01 augustus 2002 12:11 schreef Anonieme_Lafaard het volgende:Hangt er vanaf hoe het zit. Sommige mensen zien er uit als Gorillas in the Mist en dan is het niet mooi. Maar als het netjes op de borst is (met mooie krulletjes) en een mooi streepje op de buik dan kan het best mooi zijn.
quote:Ik wel.
Op donderdag 01 augustus 2002 12:12 schreef X-Ray het volgende:Vind je een tattoo ook een verminking?
quote:Ik wel !
Op donderdag 01 augustus 2002 12:12 schreef X-Ray het volgende:[..]
Loop je daar in het bejaardenhuis met zo'n vette harley op je rug !!
quote:Dat streepje is juist mooi omdat het dan op mijn brede behaarde borstkas uitkomt.
Op donderdag 01 augustus 2002 12:13 schreef Claudia_x het volgende:[..]
"Mooie krulletjes" is wat mij betreft een contradictio in terminis.
Ik vind borsthaar in geen enkel geval mooi. En het voelt ook niet lekker. Wat wel erg geil is, is dat streepje inderdaad! Laten staan!
Wat ik wel vies vind zijn overmatig behaarde armen, schouders en ruggen. Maar borsthaar niet nee.....
quote:Het zal wel een beschavingsstreven wezen. Alles wat ons aan de apen kan verbinden verdoezelen en het liefst uitroeien.
Op donderdag 01 augustus 2002 12:12 schreef Tinkepink het volgende:
Ik snap die hele harenfobie nietzo eerlijk gezegd.
quote:En vette Harley is zowiezo lelijk, zowel in het echt als een tattoo
Op donderdag 01 augustus 2002 12:14 schreef Anonieme_Lafaard het volgende:[..]
Ik wel !
Loop je daar in het bejaardenhuis met zo'n vette harley op je rug !!
Trouwens, wie zegt dat je het bejaardentehuis haalt?
* X-Ray heeft een tattoo en gaat er nog meer nemen ja...
quote:Ja tattoo ook. "Verminking" was een iets te zwaar gekozen term voor het feit om die klote-stoppels bij te gaan houden als je eenmaal begint met scheren. Dat heb ik er dus echt niet voor over om "geil" gevonden te worden.
Op donderdag 01 augustus 2002 12:12 schreef X-Ray het volgende:[..]
Verminking nog wel.... poe poe.
Ik maar denken dat verminken een onherstelbare schade toebrengen is!
Ik vond het wel een lekker gevoel om een keer geen borsthaar te hebben, maar dan moet je ook wel bijhouden en dan duurt het wassen iedere ochtend een paar minuten langer en daar had ik geen zin in, dus ik heb het weer lekker laten groeien.
Zodra het weer aangroeid, komen eerst van die stoppels die door je T-shirt heen prikken, en een jeuk dat ik had toen.
Mijn vriendin vond het ook wel lekker,
Nou ok, het ligt ook eigenlijk weer bij welke persoon..
Maar tlijkt me zo irritant al die borsthaartjes...
quote:Daar heet het rughaar....
Op donderdag 01 augustus 2002 12:53 schreef Vivi het volgende:
Bortshaar is juist mannelijk! Zolang het maar niet op zijn rug zit!!!!
Zelf heb ik geen borsthaar maar alleen zo'n streepje over mijn buik... en daar erger ik me altijd aan. Zijn blijkbaar ook mensen die daar weer anders over denken (thnx, Claudia_x).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |