Bijles geven aan vrienden is geweldig. Gezellig en soms leer je ook nog watquote:Op zondag 20 mei 2012 01:20 schreef meneer_valk het volgende:
En ik ben weer terug van het bijles geven. Uiteindelijk meer champions league gekeken dan met natuurkunde bezig geweest maar dat maakt allemaal niet uit.
hallooquote:Op zondag 20 mei 2012 01:20 schreef meneer_valk het volgende:
En ik ben weer terug van het bijles geven. Uiteindelijk meer champions league gekeken dan met natuurkunde bezig geweest maar dat maakt allemaal niet uit.
hahah ik weet nog veel meer hoorquote:Op zondag 20 mei 2012 01:20 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Ik leer echt veel van jou Summer! Banaan, appel... nice!
Dan moet je nog even door vanavondquote:Op zondag 20 mei 2012 01:20 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Mocht van mij wat algemener ja. maar boeieik steel de lapo wel volgende keer.
quote:Op zondag 20 mei 2012 01:20 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Ik leer echt veel van jou Summer! Banaan, appel... nice!
quote:Op zondag 20 mei 2012 01:20 schreef Renn het volgende:
[..]
Bijles geven aan vrienden is geweldig. Gezellig en soms leer je ook nog wat
Groeten, aangezien ik dacht dat je zou gaan slapenquote:Op zondag 20 mei 2012 01:23 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
ik weet niet of je me groet... of dat je me weg wil hebben..
In brabant... xD maar nee heb ze er niet meer over gehoordquote:Op zondag 20 mei 2012 01:23 schreef meneer_valk het volgende:
Zijn er nog plannen gemaakt voor een meet trouwens?
dit dacht ik nou ook.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:23 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
ik weet niet of je me groet... of dat je me weg wil hebben..
in dat geval, heeeeyyy! maar ja ik moest nog ff wat nummers downloaden en FOK! afsluiten is best moeilijk hahaquote:Op zondag 20 mei 2012 01:24 schreef Renn het volgende:
[..]
Groeten, aangezien ik dacht dat je zou gaan slapen
Duurt toch nog wel even tot jullie allemaal OV hebben.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:24 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
In brabant... xD maar nee heb ze er niet meer over gehoord
Ik probeer jullie hier al een uur lang allemaal te houden. Ik wil zeker niemand weghebbenquote:Op zondag 20 mei 2012 01:24 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
dit dacht ik nou ook.
'wat doet hij..'
Ah oke. Lijkt me toch best leuk om een keer te meeten, ben wel benieuwd naar naar de figuren achter de users hierquote:Op zondag 20 mei 2012 01:24 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
In brabant... xD maar nee heb ze er niet meer over gehoord
Groeten uit het hoge noordenquote:Op zondag 20 mei 2012 01:26 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Ah oke. Lijkt me toch best leuk om een keer te meeten, ben wel benieuwd naar naar de figuren achter de users hier![]()
Utrecht/walibi zou voor mij ook prima zijn trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |