quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:52 schreef firstlevel het volgende:
godverdomme ik wist niet dat een voetganger tot het verkeer behoorde
Wat?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:53 schreef firstlevel het volgende:
als je ze van de bek ziet moet je ze voor laten gaan of hoe ging het ook alweer? bek nek en anders overrijden
Debiel?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:53 schreef firstlevel het volgende:
als je ze van de bek ziet moet je ze voor laten gaan of hoe ging het ook alweer? bek nek en anders overrijden
Buik of rug: gas terug.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:53 schreef firstlevel het volgende:
IK zou nog meer blowen voordat je aan je examen begintquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:54 schreef firstlevel het volgende:
toen ik theorie les had was het iets met een bek en een nek
En rijdt de auto total-loss op het praktijk gedeeltequote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:54 schreef NightH4wk het volgende:
TS wordt de eerste kandidaat die ooit alle vragen fout heeft gemaakt op het theorie-examen
Dat is juist goed voor je. Kan je je beter concentreren.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:55 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
IK zou nog meer blowen voordat je aan je examen begint
Ze besturen de benenwagen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:56 schreef firstlevel het volgende:
hoezo , ik had ergens gelezen dat je voetgangers alleen op het zebrapad voor moest laten gaan. ze zijn geen bestuurders ofzo haha
Jij gaat je rijbewijs vast snel halen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:52 schreef firstlevel het volgende:
godverdomme ik wist niet dat een voetganger tot het verkeer behoorde
Waar heb je dat gelezen dan?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:56 schreef firstlevel het volgende:
hoezo , ik had ergens gelezen dat je voetgangers alleen op het zebrapad voor moest laten gaan. ze zijn geen bestuurders ofzo haha
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |