Succesquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:52 schreef Dhaha het volgende:
Morgen ga ik proberen om om 9 uur op te staan. De afgelopen week heb ik mijn wekker elke dag om 9 uur gezet maar ik kwam er steeds pas rond 11 uur uit
Ik heb precies hetzelfde.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:52 schreef Dhaha het volgende:
Morgen ga ik proberen om om 9 uur op te staan. De afgelopen week heb ik mijn wekker elke dag om 9 uur gezet maar ik kwam er steeds pas rond 11 uur uit
Toch lief dat je dan nog reageertquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:53 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
ja haha ik was even weg. en toen nog ffies op msn blijven hangen
precies hetzelfde hierquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:52 schreef Dhaha het volgende:
doei dhahahahahahquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:54 schreef Dhaha het volgende:
Mobiel wekker bij mijn raam gezet zodat eerst het gordijn open moet voor hij uit kan. moet lukken zo
gr gr welterusten
8 vragen bio in 14 uurquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:54 schreef dramatic het volgende:
wtf.. morgen al weer laatste/eerste dag om te lerentoch afgelopen week het onderdeel licht bekeken op youtube
Ik moest 'groot kopstuk' opzoekenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:52 schreef leeell het volgende:
[..]
ja, maar das armoede.
en jij ben een te groot kopstuk om me daarmee in te laten, niks persoonlijks.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik moest 'groot kopstuk' opzoekenMaar hoezo dat?
Natuurkundequote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:56 schreef Zamorak het volgende:
[..]
ja maar daarna moest ik eigenlijk gaan leren voor natuurkunde en Latijn
Welke Satisfaction?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:56 schreef dramatic het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat ik kijk als ik die satisfaction als aangeraden krijg..
""Deze video bevat inhoud van Ministry of Sound UK (Base79). De weergave van deze inhoud is op bepaalde sites beperkt. Bekijken op YouTube."quote:
Discipline is op vakantie.quote:
Aardige kleuren, erg stevig, robuust, waardevol. Hou me aub op de hoogte als je nog meer erg stevige robuuste en waardevolle boeken kentquote:
papa is op vakantie, dat zegt de moeder altijd tegen een jong kind waarvan de ouders zijn gescheiden.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die is best lang op vakantie, als ik zo naar afgelopen weken kijk.
Bijbelquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:59 schreef dramatic het volgende:
[..]
Aardige kleuren, erg stevig, robuust, waardevol. Hou me aub op de hoogte als je nog meer erg stevige robuuste en waardevolle boeken kent
Heb niet gezegd sinds wanneer.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die is best lang op vakantie, als ik zo naar afgelopen weken kijk.
Basisschool.quote:
BioDataquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:59 schreef dramatic het volgende:
[..]
Aardige kleuren, erg stevig, robuust, waardevol. Hou me aub op de hoogte als je nog meer erg stevige robuuste en waardevolle boeken kent
je kan overwegen om hem dan op youtube te kijkenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
""Deze video bevat inhoud van Ministry of Sound UK (Base79). De weergave van deze inhoud is op bepaalde sites beperkt. Bekijken op YouTube."
[..]
Discipline is op vakantie.
Je kan je inleven in andere dingen, dat is een gave en moet je koesterenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:59 schreef SummerSunshine het volgende:
Ik knal m'n mobiel tegen m'n laptop aan en ik zeg 'au'Soms snap ik mezelf niet meer.
Ik zeg weleens au voor andere mensen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:59 schreef SummerSunshine het volgende:
Ik knal m'n mobiel tegen m'n laptop aan en ik zeg 'au'Soms snap ik mezelf niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |