quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:43 schreef Renn het volgende:
[..]
Keuze lijkt me duidelijk. Mac air, verkopen en mobiel kopen. Houd je 500 euro over
wat ken je me ook zo goed na 1 jaar scquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:43 schreef leeell het volgende:
etsu hosselt alles wat los en vast en gay is
dit wordt te prive voor exa met diesen mensenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wie weet, of is ze een jaloers type?
Papa zal het vast niet waarderen als ik mn mac verkoopquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:43 schreef Renn het volgende:
[..]
Keuze lijkt me duidelijk. Mac air, verkopen en mobiel kopen. Houd je 500 euro over
Vraag een Blackberry.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jaja binnenkortAls ik ga slagen kan ik kiezen tussen 2 dingen.. nieuwe mobiel of een mac air.
vooral om aan te stampenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:44 schreef Zamorak het volgende:
[..]
mij ook niet. poep daarentegen is wel lekker.
Eigenlijk gaat het me ook niks aan. Je kent me niet.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:44 schreef leeell het volgende:
[..]
dit wordt te prive voor exa met diesen mensen
Jij hebt ook gewoon een prostaat hoor? En vind je poepen niet fijn dan?quote:
Beetje oneerlijke keuze legt papa je voor. Maar wel lievv van 'mquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Papa zal het vast niet waarderen als ik mn mac verkoop..
Nee.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:45 schreef Zamorak het volgende:
Voelt een piemel in je kont hetzelfde als poepen?
meh, het is wel goed om het afentoe voor te kunnen leggen aan derden, ongeacht hoe goed je iemand ken.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Eigenlijk gaat het me ook niks aan. Je kent me niet.![]()
![]()
![]()
ja poepen wel. maar iets dat erin en eruit gaat op hoog tempo lijkt me een beetje pijnlijkquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij hebt ook gewoon een prostaat hoor? En vind je poepen niet fijn dan?
nequote:
Deze post, zomaar uit het nietsquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:45 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Jullie vinden dat wel lekker, het kietelt je prostaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |