Die zouden een vrouwplaatje kiezenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:39 schreef Zamorak het volgende:
[..]
In je profiel staat Man. je bent shemale?
mwah, ik vind mezelf netaan geschikt voor een relatie, ik verdien mijn vriendin nietquote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Omdat jij geen MSN hebt, holbewoner
MSN is zó 2008.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Omdat jij geen MSN hebt, holbewoner
Maar toch blijft ze bij je en ziet ze de positieve dingen in je, hou er aan vast.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:39 schreef leeell het volgende:
[..]
mwah, ik vind mezelf netaan geschikt voor een relatie, ik verdien mijn vriendin niet
Niet kloppende informatie, jwz.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:39 schreef Zamorak het volgende:
[..]
In je profiel staat Man. je bent shemale?
Was nog een vrij voorspelbare reactie.quote:
Dat zal op een gegeven moment wel voorbij zijn.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:40 schreef Rezania het volgende:
Het begint al lekker "Both poles of our planet are covered with ice." Oh, echt waar?
Pingen dan?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
En ik heb geen WA, dus communiceren gaat lastig.
Windows Live Messengerquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:40 schreef Zamorak het volgende:
Mensen noemen het ook nog steeds MSN, terwijl die naam al iets van 6-7 jaar is veranderd ofzo.
meh, ik ben niet gemaakt voor monogamiequote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Maar toch blijft ze bij je en ziet ze de positieve dingen in je, hou er aan vast.
endan vergeten te vermelden dat het filmen van die zooi het smelten alleen maar helpt met die helis van zequote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:40 schreef Rezania het volgende:
Het begint al lekker "Both poles of our planet are covered with ice." Oh, echt waar?
Niet eens WA? Hoe moeten wij nu ooit bff's worden als we elkaar niet 24/7 kunnen spreken?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
En ik heb geen WA, dus communiceren gaat lastig.
Je hebt mij toch.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet eens WA? Hoe moeten wij nu ooit bff's worden als we elkaar niet 24/7 kunnen spreken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |