quote:
Zit de beveiliging nu te trollen?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:32 schreef Bundesrepublik het volgende:
Prachtige actie van de security, die mensen geloven het ook direct.
Kan goed hoor, ze gingen ook nog omlopen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:33 schreef Bundesrepublik het volgende:
[..]
Ja door te zeggen dat Guus al weg was, blijkt nu ook te zijn dus helaas geen troll actie.
Nee, de hele uitzending mist Guus al een arm.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Was dat karton nou op het laatst kapot?
Nee dat bedoel ik niet.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:41 schreef Bundesrepublik het volgende:
[..]
Nee, de hele uitzending mist Guus al een arm.
Haha, maar het leek alsof hij door de midden was hoe hij hem vasthield toen ze waren omgelopen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:43 schreef Bundesrepublik het volgende:
[..]![]()
Maar het is vast niet erg, die vrouw heeft toch alles dubbel.
Een pyjamabroek.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
dat wijf jankte om een stuk karton en werd vergeleken met een speciale dag
net zoiets al 't huwelijk![]()
, ik wist niet wat ik hoorde.
En dan dan ge-knekke-deng op het einde
Ik heb net een schone pyjamabroek aan gedaan
want ik heb in mijn broek geplast van het lachen.
Ben je 7 ofzo.quote:
Heb de aflevering net bekeken. Matige uitzending. Geen spanning, geen confrontatie niks.quote:Op zondag 20 mei 2012 10:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Nog niet gekeken vanwege het voetbal. Was het een beetje een leuke uitzending?
Ok dankjequote:Op zondag 20 mei 2012 10:38 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Heb de aflevering net bekeken. Matige uitzending. Geen spanning, geen confrontatie niks.
Heb jij altijd van die rare fantasieėn?quote:Op zondag 20 mei 2012 20:33 schreef Bakkerd het volgende:
Had het idee dat deze man eigenlijk homo is en zijn liefde voor Guus projecteert op zijn vrouw.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |