Er zijn stukjes aan mij voorgelezen van iemand die het boek heeft.quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ben bang voor cyclopen, echt verhaal
ohhh die van mij ligt nooit te lang in de zon. vampierleven enzulksquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee die zijn te lang in de zon bewaard of zo
nee geen idee waarom die niet lekker zijn
En nu mag ik zeker nooit meer voor je koken hè? Misschien is er een leuk receptje met een aubergine.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Okay, Jij hebt hem thuis in de boekenkast staan?
En dan een Nigella krijgen die "Het is FOK!" zegt? Ik bedank vriendelijk.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon dat topic van SuperwormJim uitprinten joh. Kostenbesparing!
damn jij doet kinky shit in je vrije tijd..quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Er zijn stukjes aan mij voorgelezen van iemand die het boek heeft.
Verzinsels gebaseerd op olifantenschedels.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ben bang voor cyclopen, echt verhaal
Juist door die aubergine opmerking mag jij idd niet voor mij koken!!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En nu mag ik zeker nooit meer voor je koken hè? Misschien is er een leuk receptje met een aubergine.
Jouw droomwereld is echt prachtigquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En dan een Nigella krijgen die "Het is FOK!" zegt? Ik bedank vriendelijk.
ja maar nee maar jawel neequote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Verzinsels gebaseerd op olifantenschedels.
Als je aubergine met wat knoflook in de barbecue pleurt wordt het ook zo lekker slijmerig, zou goed matchen hoor.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Juist door die aubergine opmerking mag jij idd niet voor mij koken!!
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je aubergine met wat knoflook in de barbecue pleurt wordt het ook zo lekker slijmerig, zou goed matchen hoor.
En die dan samen opeten in de tipi die achterin de tuin staatquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je aubergine met wat knoflook in de barbecue pleurt wordt het ook zo lekker slijmerig, zou goed matchen hoor.
zilt/hartig/slijmerigquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Intussen, rennend door de tuin en woo-woo roepen omdat je tooi in de fik staat.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En die dan samen opeten in de tipi die achterin de tuin staat
Hou opquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Intussen, rennend door de tuin en woo-woo roepen omdat je tooi in de fik staat.
Hoax!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
JONGENS ZIEN JULLIE DAT.
AARDIG!! EN IK!!! AARDIG.
hehe.
Hoe oud ben je?
dan smaak je vast heerlijkquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ohhh die van mij ligt nooit te lang in de zon. vampierleven enzulks![]()
23. En je bent de eerste die het eens vraagt, dus ja.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
JONGENS ZIEN JULLIE DAT.
AARDIG!! EN IK!!! AARDIG.
hehe.
Hoe oud ben je?
het antwoord is koningsblauwquote:
gebruik je verse ingrediënten?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Intussen, rennend door de tuin en woo-woo roepen omdat je tooi in de fik staat.
je mag wel even komen proeven onder het genot van een ijsjequote:
Ik in een rokje is een paradijs?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:31 schreef xFriendx het volgende:
Rokje, Huppelmuts...wat een paradijs opeens.
stoor me niet, ik ben aan het e-hosselenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:31 schreef xFriendx het volgende:
Rokje, Huppelmuts...wat een paradijs opeens.
Fantasiwquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |