Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OP Chickquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
deze man wee zelfquote:
Ana Ivanovicquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:48 schreef koenie95 het volgende:
Ik zal wel een nieuwe opchick zoeken als goedmakertje.
Ja ik vind dit toch zo'n grote domperquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:49 schreef Tim86 het volgende:
'Feyenoord ziet Drenthe niet als serieuze optie'
Vandaag om 18:19 Pascal Batelaan Royston Drenthe kan een streep zetten door zijn gedroomde transfer naar Feyenoord. De nummer twee van de Eredivisie heeft namelijk geen belangstelling voor de linkerflankspeler, weet RTV Rijnmond. Drenthe is geboren en getogen in Rotterdam en werd opgeleid door Feyenoord. De linkspoot vertrok echter al snel naar Real Madrid, waar zijn verblijf uitliep op een teleurstelling. Onlangs liet Drenthe weten dolgraag terug te willen keren naar Feyenoord.
Die transfer zal komende zomer echter zeker nog niet plaatsvinden. Feyenoord heeft geen linksbuiten meer nodig en wil zich alleen nog versterken met een spits en een aanvallende middenvelder.
Speciaal voor jou heb ik die er bijgezet, voor die andere moet ik nog even een vervangert (extra t jwz) zoeken.quote:
Ja, in football manager zou ik het zo doen. Verkopen voor 17 miljoen, paar jaar later gratis aantrekken, laat m lekker spelen en dan weer verkopen. Maar ja, wie ben ikquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:51 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja ik vind dit toch zo'n grote domper. Onze 'wingers' zijn echt dramatisch en Drenthe kan je er prima bij gebruiken. Zo'n drenthe vertegenwoordigd transferwaarde, maar goed. Die buitenkansjes nemen ze dus niet.
Koeniequote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:52 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou heb ik die er bijgezet, voor die andere moet ik nog even een vervangert (extra t jwz) zoeken.
Dan kan je 50k kopenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Chelsea moet gewoon winnen, heb ik 5 euro verdiend
Haha wat was de quotering?(en bij betfair?)quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit. Als er maar 5 gele kaarten vallen
4,5x tot 5x gemiddeld ofzoquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:59 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Haha wat was de quotering?(en bij betfair?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |