Maakt niet uit... Nee is nee. En bij een jongen is dat helemaal zo.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:27 schreef Strawberryx het volgende:
Wil hij met andere woorden geen relatie met mij of in het algemeen niet?
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:31 schreef AnnaTralala het volgende:
Klinkt alsof ie helemaal geen relatie wil. En nee, als een man dat niet wil, valt ie ook niet over te halen, ook niet door jou
Yep. Zelfs destructief, aangezien je de mentale energie die je daaraan kwijt bent, ook in nuttigere dingen kunt steken. Bijvoorbeeld open staan voor jongens die wel een relatie aandurvenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:47 schreef Strawberryx het volgende:
Dan is t contact, de smsjes enzo, eigenlijk zinloos?
Ja.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:47 schreef Strawberryx het volgende:
Als ik geen zin had in een relatie..ja dan hoeft hij niks te doen. Wat ik een beetje vaag vind, is waarom hij dan toch contact blijft houdenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:57 schreef Re het volgende:
draai de situatie eens om, wat zou je willen dat hij zou doen als jij geen zin hebt in een relatie
Yes indeed. Niet perse op zoek, maar in elk geval geen ''f*ck buddy's of iets".quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:56 schreef Civilian het volgende:
Dus TS, ik hoor dat je opzoek bent naar 'n relatie?
*hand opsteekt*quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:05 schreef Strawberryx het volgende:
[..]
Yes indeed. Niet perse op zoek, maar in elk geval geen ''f*ck buddy's of iets".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
Daten?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:05 schreef Strawberryx het volgende:
[..]
Yes indeed. Niet perse op zoek, maar in elk geval geen ''f*ck buddy's of iets".
Zo ontzettend waarquote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:37 schreef Chimpa het volgende:
Verder heb je veel meer aan iemand die ook echt voor jou gaat.
Dit, ik ben ook wel eens 'die jongen' geweest, helaas snapte ze dat niet, dus ik hoop dat je het los kan laten. Lekker op zoek gaan naar iemand die jou wiltquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:30 schreef Id_do_her het volgende:
Ga dan voor iemand die er wel voor 100% voor gaat, scheelt een hoop gezeik.
wat bedoel je met 'die' jongen..?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:48 schreef Spaansehollandboy het volgende:
[..]
Dit, ik ben ook wel eens 'die jongen' geweest, helaas snapte ze dat niet, dus ik hoop dat je het los kan laten. Lekker op zoek gaan naar iemand die jou wiltsucces.
Wel als je meer wilt dan een vriendschap.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:47 schreef Strawberryx het volgende:
thanksquote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:47 schreef Tja..1986 het volgende:
Als hij je leuk genoeg vond was het argument, ik wil nu geen relatie, er niet. Hij vindt je niet leuk genoeg. Hij wil je wel neuken, daarom blijft hij smsen.
Dus jij vindt jezelf iemand waar elke man die bestaat op valt?quote:
dit iddquote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:37 schreef Chimpa het volgende:
Dit kan je beter laten gaan. Een nee is vaak meestal ook echt een nee bij jongens. Verder heb je veel meer aan iemand die ook echt voor jou gaat.
Sorry die zin snap ik echt niet..quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dus jij vindt jezelf iemand waar elke man die bestaat op valt?
Helaas, maar dat is niet wat ik wil.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:04 schreef waspoedertje het volgende:
[..]
dit idd
Maar je kan je eigen wel een xtje goed laten nemen
Dan gewoon afkappen voordat je verdriet hebtquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:05 schreef Strawberryx het volgende:
[..]
Helaas, maar dat is niet wat ik wil.
Ok.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:22 schreef Kola het volgende:
[..]
Dit zinnetje is echt uitgemolken in R&P.![]()
Kom eens met iets anders
Voor eventuele seks.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:04 schreef Strawberryx het volgende:
[..]
Als ik geen zin had in een relatie..ja dan hoeft hij niks te doen. Wat ik een beetje vaag vind, is waarom hij dan toch contact blijft houden
In dat geval ben je gewoon een bangerd zoals ikquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:42 schreef Kola het volgende:
Ik snap echt niet dat het voor zoveel mensen onmogelijk lijkt dat je bijv. echt verliefd op iemand bent, maar toch geen relatie wil.
precies wat ik denk! ik snap het ook niet.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:42 schreef Kola het volgende:
Ik snap echt niet dat het voor zoveel mensen onmogelijk lijkt dat je bijv. echt verliefd op iemand bent, maar toch geen relatie wil.
Dat is wel erg kort door de bocht.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:52 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
In dat geval ben je gewoon een bangerd zoals ik
Of je bent gewoon (nog) niet toe aan een relatie, met wie dan ook. Ongeacht gevoelens.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:52 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
In dat geval ben je gewoon een bangerd zoals ik
Je hebt gelijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zijn er wel bij ja.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:57 schreef junamii het volgende:
Maar jij wil na 1 keer afgesproken te hebben al een relatie?
Persoonlijk zou ik het rusten. Als hij niet wil, dan niet.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:57 schreef junamii het volgende:
Maar jij wil na 1 keer afgesproken te hebben al een relatie?
Persoonlijk zou ik het rusten. Als hij niet wil, dan niet.Ik denk meer dat ze wil horen dat hij een relatie zou willen, de mogelijkheid op een toekomst tenminste. Vind ik ook wel begrijpelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wellicht is dat ook wel zo, maar dan vraag ik me af waarom je na één keer afgesproken te hebben al duidelijkheid wil van een ander of er wel of geen toekomst in zit. Ik vind het ook discutabel van TS dat ze zelf de jongen al ziet zitten en hoopt op meer, na één keertje afgesproken te hebben.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:02 schreef Kola het volgende:
[..]
Ik denk meer dat ze wil horen dat hij een relatie zou willen, de mogelijkheid op een toekomst tenminste. Vind ik ook wel begrijpelijk.
Ik heb er niet bij gezegd dat ik die persoon regelmatig zie, alleen hebben we maar 1 keer echt afgesproken. Ik ken hem dus wel redelijk. En ik weet niet of een relatie mogelijk is, maar ik kreeg bij hem het idee dat het niet serieus is van zijn kant. Vandaar dat ik dat toen heb gezegd en hij zei dat hij geen relatie wil.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:25 schreef junamii het volgende:
[..]
Wellicht is dat ook wel zo, maar dan vraag ik me af waarom je na één keer afgesproken te hebben al duidelijkheid wil van een ander of er wel of geen toekomst in zit. Ik vind het ook discutabel van TS dat ze zelf de jongen al ziet zitten en hoopt op meer, na één keertje afgesproken te hebben.
Kun je nadat je iemand één keer hebt gezien zoiets verwachten van en vragen aan iemand? Ik vind van niet, ook niet of er potentie is voor een eventuele relatie. Als ze elkaar vaker gezien hebben, dan kun je praten over hoe het nou eigenlijk zit. En aangezien er niet meer afgesproken wordt, lijkt het me vrij duidelijk hoe het in elkaar zit.
Hoezo vaag, jij ziet het andere geslacht alleen als potentiele partner, vriendschap is niet mogelijk?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:36 schreef Strawberryx het volgende:
[..]
Ik heb er niet bij gezegd dat ik die persoon regelmatig zie, alleen hebben we maar 1 keer echt afgesproken. Ik ken hem dus wel redelijk. En ik weet niet of een relatie mogelijk is, maar ik kreeg bij hem het idee dat het niet serieus is van zijn kant. Vandaar dat ik dat toen heb gezegd en hij zei dat hij geen relatie wil.
Hij begint wel steeds het contact, alleen niet met als doel om weer af te spreken..heel vaag
Omdat als hij helemaal geen relatie wil, je net zo goed niet meer kan afspreken lijkt me (tenzij je daar geen problemen mee hebt natuurlijk) of alleen vrienden blijven.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:25 schreef junamii het volgende:
[..]
Wellicht is dat ook wel zo, maar dan vraag ik me af waarom je na één keer afgesproken te hebben al duidelijkheid wil van een ander of er wel of geen toekomst in zit. Ik vind het ook discutabel van TS dat ze zelf de jongen al ziet zitten en hoopt op meer, na één keertje afgesproken te hebben.
Kun je nadat je iemand één keer hebt gezien zoiets verwachten van en vragen aan iemand? Ik vind van niet, ook niet of er potentie is voor een eventuele relatie. Als ze elkaar vaker gezien hebben, dan kun je praten over hoe het nou eigenlijk zit. En aangezien er niet meer afgesproken wordt, lijkt het me vrij duidelijk hoe het in elkaar zit.
Huh, heb ik gezegd dat dat niet kan? Lijkt mij dat je niet gaat daten met iemand waar je 'vrienden' mee wil zijn, of wel?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:40 schreef trovey het volgende:
[..]
Hoezo vaag, jij ziet het andere geslacht alleen als potentiele partner, vriendschap is niet mogelijk?
Jij zei dat hij contact zocht, je had het niet over daten.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:43 schreef Strawberryx het volgende:
[..]
Huh, heb ik gezegd dat dat niet kan? Lijkt mij dat je niet gaat daten met iemand waar je 'vrienden' mee wil zijn, of wel?
Oh hahah. Nja en toch blijf ik erbij dat je gewoon voor jezelf moet kiezen en hem maar gewoon moet laten. Je kan contact houden als vrienden (misschien is dat zijn intentie) en als hij meer wil (geen relatie, wel seks) zou ik het contact verbreken.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:36 schreef Strawberryx het volgende:
[..]
Ik heb er niet bij gezegd dat ik die persoon regelmatig zie, alleen hebben we maar 1 keer echt afgesproken. Ik ken hem dus wel redelijk. En ik weet niet of een relatie mogelijk is, maar ik kreeg bij hem het idee dat het niet serieus is van zijn kant. Vandaar dat ik dat toen heb gezegd en hij zei dat hij geen relatie wil.
Hij begint wel steeds het contact, alleen niet met als doel om weer af te spreken..heel vaag
De 1e afspraak was een date.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:44 schreef trovey het volgende:
[..]
Jij zei dat hij contact zocht, je had het niet over daten.
Wist je al dat hij niet uit was op een relatie?quote:
= datequote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:38 schreef Isabeau het volgende:
gezellig met iemand die je leuk vindt uit gaan.
In mijn ogen gewoon twee vrienden die iets leuks doen. Als ik met iedereen waarmee ik uit ben geweest een relatie had gewild dan was ik wel heel druk geweestquote:
Maar vrienden vind je niet leuk lijkt me. Als in leuk vinden=gevoelens voor hebben.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In mijn ogen gewoon twee vrienden die iets leuks doen. Als ik met iedereen waarmee ik uit ben geweest een relatie had gewild dan was ik wel heel druk geweest
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |