Maakt niet uit... Nee is nee. En bij een jongen is dat helemaal zo.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:27 schreef Strawberryx het volgende:
Wil hij met andere woorden geen relatie met mij of in het algemeen niet?
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:31 schreef AnnaTralala het volgende:
Klinkt alsof ie helemaal geen relatie wil. En nee, als een man dat niet wil, valt ie ook niet over te halen, ook niet door jou
Yep. Zelfs destructief, aangezien je de mentale energie die je daaraan kwijt bent, ook in nuttigere dingen kunt steken. Bijvoorbeeld open staan voor jongens die wel een relatie aandurvenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:47 schreef Strawberryx het volgende:
Dan is t contact, de smsjes enzo, eigenlijk zinloos?
Ja.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:47 schreef Strawberryx het volgende:
Dan is t contact, de smsjes enzo, eigenlijk zinloos?
Als ik geen zin had in een relatie..ja dan hoeft hij niks te doen. Wat ik een beetje vaag vind, is waarom hij dan toch contact blijft houdenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:57 schreef Re het volgende:
draai de situatie eens om, wat zou je willen dat hij zou doen als jij geen zin hebt in een relatie
Yes indeed. Niet perse op zoek, maar in elk geval geen ''f*ck buddy's of iets".quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:56 schreef Civilian het volgende:
Dus TS, ik hoor dat je opzoek bent naar 'n relatie?
*hand opsteekt*quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:05 schreef Strawberryx het volgende:
[..]
Yes indeed. Niet perse op zoek, maar in elk geval geen ''f*ck buddy's of iets".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
Daten?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:05 schreef Strawberryx het volgende:
[..]
Yes indeed. Niet perse op zoek, maar in elk geval geen ''f*ck buddy's of iets".
Zo ontzettend waarquote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:37 schreef Chimpa het volgende:
Verder heb je veel meer aan iemand die ook echt voor jou gaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |