Ja.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:24 schreef dramatic het volgende:
Je hebt 0 notes gekregen van onze moderators.
Op deze pagina kun je direct je usernotes bekijken.
We vragen hiervoor een bijdrage in de administratiekosten van ¤ 4,50. Deze zullen worden gebruikt om FOK! verder te verbeteren.
tf kost dat geld
Of je moet een abo nemenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:24 schreef dramatic het volgende:
Je hebt 0 notes gekregen van onze moderators.
Op deze pagina kun je direct je usernotes bekijken.
We vragen hiervoor een bijdrage in de administratiekosten van ¤ 4,50. Deze zullen worden gebruikt om FOK! verder te verbeteren.
tf kost dat geld
Je moet o.a. een eigen voordeur hebben, daarom maak je bij een normale studentenkamer daar geen aanspraak op.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:26 schreef Rummikub het volgende:
Moet je geld betalen om je notes in te kunnen zien? Ik snap niet...
Trouwens, huurtoeslag krijg je toch lang niet altijd? Zitten toch voorwaarden aan?
En dat is wel heel relax, want je studio/kamer/appartement ziet er vet uit.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:28 schreef Etsu het volgende:
Ach, het is voor mij te betalen, laten we het daarop houden.
Bij sommige kamers wel hoor. Bij die van stadswonen in rdam bijv. Onder de 23 jaar is er wel een max. wat huur betreft, iets van 350 als ik het me goed herinner.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:27 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Je moet o.a. een eigen voordeur hebben, daarom maak je bij een normale studentenkamer daar geen aanspraak op.
(en verder zijn er geloof ik ook nog eisen wat betreft (maximum)inkomen, maar daar heb je als student zijnde waarschijnlijk geen last van)
<23: ¤366,37.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:31 schreef Ayca het volgende:
[..]
Bij sommige kamers wel hoor. Bij die van stadswonen in rdam bijv. Onder de 23 jaar is er wel een max. wat huur betreft, iets van 350 als ik het me goed herinner.
He daar heb ik me pas voor ingeschreven! Als ik het zo goed bekijk betekend het dat als je huur onder de 366 is, dat je geld krijgt? Wist ik helemaal nietquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:31 schreef Ayca het volgende:
[..]
Bij sommige kamers wel hoor. Bij die van stadswonen in rdam bijv. Onder de 23 jaar is er wel een max. wat huur betreft, iets van 350 als ik het me goed herinner.
Groningenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:36 schreef Zamorak het volgende:
Ik schrijf me al maanden elke week in voor een zelfstandige woning maar de wachttijden zijn gewoon extreem hoog.
Ruim 100¤ per maandquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:37 schreef Rummikub het volgende:
[..]
He daar heb ik me pas voor ingeschreven! Als ik het zo goed bekijk betekend het dat als je huur onder de 366 is, dat je geld krijgt? Wist ik helemaal niet
Ja, maar dat is Groningen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Groningen
Sinds een maandje geregistreerd en bijna direct raak.
Ik al een aantal maanden maar ga wss toch niet naar rdamquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:37 schreef Rummikub het volgende:
[..]
He daar heb ik me pas voor ingeschreven! Als ik het zo goed bekijk betekend het dat als je huur onder de 366 is, dat je geld krijgt? Wist ik helemaal niet
In Rotterdam verschilt het per gebouw en soort kamer, sommige zijn maar een paar maanden, anderen bijna 2 jaarquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:40 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Ja, maar dat is Groningen.In de Randstad is dat echt wel even anders, kan je uitgaan van dik een jaar
Ja, in de duurdere van rond de 600¤ kan je zo intrekken omdat vrij weinig mensen dat rond hun 18e kunnen betalen. Dan wordt het een ander verhaal inderdaad.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:43 schreef Rummikub het volgende:
[..]
In Rotterdam verschilt het per gebouw en soort kamer, sommige zijn maar een paar maanden, anderen bijna 2 jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |