Oké dan, ik had ook wel gehoord over de bijwerkingen maar volgens mij waren er niet echt dingen die je zou kunnen ontwikkelen na het gebruik ervanquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:45 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
nee omdat roa grote risico's heeft. m'n tante had meerdere keren gezien dat meiden rare dingen en ziektes hadden ontwikkeld ervan. Roa is origineel een paardenmedicijn. De dermatoloog had ook al gewaarschuwd dat de risico's groot waren
In de folder die m'n dermatoloog gaf stond dat je zelfs hepatitis ervan kan ontwikkelen. Maar alsnog gebruiken redelijk wat mensen hetquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:46 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Oké dan, ik had ook wel gehoord over de bijwerkingen maar volgens mij waren er niet echt dingen die je zou kunnen ontwikkelen na het gebruik ervanIn ieder geval niet voor jongens.
Ik weet wel dat je misvormde kinderen kan krijgen als je daaraan begint..
Hoe kom je daar nou weer op? D: Totally randomxDquote:
Ja dat is bij zoveel medicijnen, ze zijn verplicht om het te vermelden maar de kans daarop is 1 op de 10 duizend ofzoquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:48 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
In de folder die m'n dermatoloog gaf stond dat je zelfs hepatitis ervan kan ontwikkelen. Maar alsnog gebruiken redelijk wat mensen hethet is maar net of het je afschrikt
picsquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:49 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Ik haat dokters/ziekenhuizen/medicijnen zo erg! Ik ga daarom ook gewoon nooit naar de dokter... Mn moeder had me er een keer heen gesleept en nu moet ik een borstverkleining.........
Niemand die het je verplicht hoor, op medisch gebied mag je (gelukkig) nog altijd je eigen keuzes maken.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:49 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Ik haat dokters/ziekenhuizen/medicijnen zo erg! Ik ga daarom ook gewoon nooit naar de dokter... Mn moeder had me er een keer heen gesleept en nu moet ik een borstverkleining.........
Nja men tante had het dus wel paar x zien gebeuren dus zij vond het niet verstandig :pquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:49 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Ja dat is bij zoveel medicijnen, ze zijn verplicht om het te vermelden maar de kans daarop is 1 op de 10 duizend ofzoMaar verder heeft het wel heel goed geholpen bij mij. Ik weet niet of het bij jou heel nodig is/was?
Damn, ik wou al zeggen dat je misschien te zware borsten hebt en daarom rugklachten hebt maar dat vond ik ongepastquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:49 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
wth. ja maar borstverkleining maybe juist voor je rug?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:49 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
ja maar mn moeder was mee en die houdt er niet over opquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:49 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Niemand die het je verplicht hoor, op medisch gebied mag je (gelukkig) nog altijd je eigen keuzes maken.
Ah oke, zolang je er geen last van hebt is het niet erg inderdaad. Voordeeltje bij mij is nu wel dat het onmogelijk is om nog nieuwe puisten te krijgen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:49 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Nja men tante had het dus wel paar x zien gebeuren dus zij vond het niet verstandig :p
maar men tante heeft me wel aan andere dingen geholpen en het is nu wegalleen in tijden van stress krijg ik een tijdelijke breakout maar dats te handelen
ja rug en schouders..quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:50 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
wth. ja maar borstverkleining maybe juist voor je rug?
Weet ik veel. Ik heb sterk het vermoeden dat je een knap meisje bent.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:48 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer op? D: Totally randomxD
Maar is uiteindelijk toch ook voor jezelfquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:50 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
ja maar mn moeder was mee en die houdt er niet over op
ik kan dr ook over mee praten anders, acné zuigt. heb er nu nog steeds beetje last van. gelukkig eigenlijk alleen op mijn wangen, en niet in mijn voorgezicht, maar het gaat de goede kant uit.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:47 schreef Zamorak het volgende:
[..]
We zijn hier in een serieus gesprek ja
haha awww vind het heel lief dat je niet zo'n opmerking heb geplaatstquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:50 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Damn, ik wou al zeggen dat je misschien te zwaren borsten hebt en daarom rugklachten hebt maar dat vond ik ongepastHet is dus wel zo!
En dat is maar goed ookquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:51 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Maar is uiteindelijk toch ook voor jezelfDie dingen gaan niet krimpen hoor, groeien alleen maar door
Mijn dermatoloog zei juist dat het geen uitsluiting heeft. Redelijke kans dat het na een paar jaar terugkeert.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:50 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Ah oke, zolang je er geen last van hebt is het niet erg inderdaad. Voordeeltje bij mij is nu wel dat het onmogelijk is om nog nieuwe puisten te krijgen.
Dankjequote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:50 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik heb sterk het vermoeden dat je een knap meisje bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |