abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111729221
Nieuwe poll:

Poll: Leukste onderwerp
De republiek
Vietnam
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
The search for perfection begins with detecting imperfection
pi_111729252
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 00:45 schreef SummerSunshine het volgende:

[..]

nee omdat roa grote risico's heeft. m'n tante had meerdere keren gezien dat meiden rare dingen en ziektes hadden ontwikkeld ervan. Roa is origineel een paardenmedicijn. De dermatoloog had ook al gewaarschuwd dat de risico's groot waren
Oké dan, ik had ook wel gehoord over de bijwerkingen maar volgens mij waren er niet echt dingen die je zou kunnen ontwikkelen na het gebruik ervan :P In ieder geval niet voor jongens.

Ik weet wel dat je misvormde kinderen kan krijgen als je daaraan begint..
pi_111729260
tripo
pi_111729268
Pics van Sunshine
pi_111729282
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 00:47 schreef Amoeba het volgende:
Pics van Sunshine
pi_111729285
quote:
Pics van Sunshine
We zijn hier in een serieus gesprek ja :{
pi_111729296
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 00:46 schreef Zamorak het volgende:

[..]

Oké dan, ik had ook wel gehoord over de bijwerkingen maar volgens mij waren er niet echt dingen die je zou kunnen ontwikkelen na het gebruik ervan :P In ieder geval niet voor jongens.

Ik weet wel dat je misvormde kinderen kan krijgen als je daaraan begint..
In de folder die m'n dermatoloog gaf stond dat je zelfs hepatitis ervan kan ontwikkelen. Maar alsnog gebruiken redelijk wat mensen het :P het is maar net of het je afschrikt
pi_111729302
quote:
Pics van Sunshine
Hoe kom je daar nou weer op? D: Totally randomxD
pi_111729325
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 00:48 schreef SummerSunshine het volgende:

[..]

In de folder die m'n dermatoloog gaf stond dat je zelfs hepatitis ervan kan ontwikkelen. Maar alsnog gebruiken redelijk wat mensen het :P het is maar net of het je afschrikt
Ja dat is bij zoveel medicijnen, ze zijn verplicht om het te vermelden maar de kans daarop is 1 op de 10 duizend ofzo :') Maar verder heeft het wel heel goed geholpen bij mij. Ik weet niet of het bij jou heel nodig is/was?
pi_111729336
Ik haat dokters/ziekenhuizen/medicijnen zo erg! Ik ga daarom ook gewoon nooit naar de dokter... Mn moeder had me er een keer heen gesleept en nu moet ik een borstverkleining.........
pi_111729350
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 00:49 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Ik haat dokters/ziekenhuizen/medicijnen zo erg! Ik ga daarom ook gewoon nooit naar de dokter... Mn moeder had me er een keer heen gesleept en nu moet ik een borstverkleining.........
pics
pi_111729353
quote:
Niemand die het je verplicht hoor, op medisch gebied mag je (gelukkig) nog altijd je eigen keuzes maken.
pi_111729354
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 00:49 schreef Zamorak het volgende:

[..]

Ja dat is bij zoveel medicijnen, ze zijn verplicht om het te vermelden maar de kans daarop is 1 op de 10 duizend ofzo :') Maar verder heeft het wel heel goed geholpen bij mij. Ik weet niet of het bij jou heel nodig is/was?
Nja men tante had het dus wel paar x zien gebeuren dus zij vond het niet verstandig :p
maar men tante heeft me wel aan andere dingen geholpen en het is nu weg :P alleen in tijden van stress krijg ik een tijdelijke breakout maar dats te handelen
pi_111729360
quote:
Damn, ik wou al zeggen dat je misschien te zware borsten hebt en daarom rugklachten hebt maar dat vond ik ongepast :7 Het is dus wel zo!
pi_111729372
quote:
wth. ja maar borstverkleining maybe juist voor je rug?
pi_111729377
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 00:49 schreef meneer_valk het volgende:

[..]

Niemand die het je verplicht hoor, op medisch gebied mag je (gelukkig) nog altijd je eigen keuzes maken.
ja maar mn moeder was mee en die houdt er niet over op
pi_111729386
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 00:49 schreef SummerSunshine het volgende:

[..]

Nja men tante had het dus wel paar x zien gebeuren dus zij vond het niet verstandig :p
maar men tante heeft me wel aan andere dingen geholpen en het is nu weg :P alleen in tijden van stress krijg ik een tijdelijke breakout maar dats te handelen
Ah oke, zolang je er geen last van hebt is het niet erg inderdaad. Voordeeltje bij mij is nu wel dat het onmogelijk is om nog nieuwe puisten te krijgen. :D
pi_111729387
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 00:50 schreef SummerSunshine het volgende:

[..]

wth. ja maar borstverkleining maybe juist voor je rug?
ja rug en schouders..
pi_111729391
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 00:48 schreef SummerSunshine het volgende:

[..]

Hoe kom je daar nou weer op? D: Totally randomxD
Weet ik veel. Ik heb sterk het vermoeden dat je een knap meisje bent. :')
pi_111729396
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 00:50 schreef nerdylittlesecrets het volgende:

[..]

ja maar mn moeder was mee en die houdt er niet over op
Maar is uiteindelijk toch ook voor jezelf :O Die dingen gaan niet krimpen hoor, groeien alleen maar door :P
pi_111729403
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 00:47 schreef Zamorak het volgende:

[..]

We zijn hier in een serieus gesprek ja :{
ik kan dr ook over mee praten anders, acné zuigt. heb er nu nog steeds beetje last van. gelukkig eigenlijk alleen op mijn wangen, en niet in mijn voorgezicht, maar het gaat de goede kant uit. :D
pi_111729410
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 00:50 schreef Zamorak het volgende:

[..]

Damn, ik wou al zeggen dat je misschien te zwaren borsten hebt en daarom rugklachten hebt maar dat vond ik ongepast :7 Het is dus wel zo!
haha awww vind het heel lief dat je niet zo'n opmerking heb geplaatst
pi_111729413
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 00:51 schreef SummerSunshine het volgende:

[..]

Maar is uiteindelijk toch ook voor jezelf :O Die dingen gaan niet krimpen hoor, groeien alleen maar door :P
En dat is maar goed ook ^O^
pi_111729422
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 00:50 schreef Zamorak het volgende:

[..]

Ah oke, zolang je er geen last van hebt is het niet erg inderdaad. Voordeeltje bij mij is nu wel dat het onmogelijk is om nog nieuwe puisten te krijgen. :D
Mijn dermatoloog zei juist dat het geen uitsluiting heeft. Redelijke kans dat het na een paar jaar terugkeert.
pi_111729430
quote:
15s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 00:50 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Weet ik veel. Ik heb sterk het vermoeden dat je een knap meisje bent. :')
Dankje :* :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')