De boodschap komt wel duidelijk en helder over op deze manier, volgens mij dan.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:56 schreef Taurus het volgende:
Wat schrijf jij raar. Heb je het nou over jezelf, wie is dat kereltje, en waarom schrijf je zo 'raar artistiek poetisch'?
quote:Wie ben jij nou in dit verhaal?
Ik zie geen enkele toegevoegde waarde. Wat is er mis met 'ik verzamel teveel, en ik vertel mezelf wel dat alles weg moet, laatst ook met moeite vanalles in vuilniszakken gedaan, maar het loopt de spuigaten uit. What to do?'quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:57 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
De boodschap komt wel duidelijk en helder over op deze manier, volgens mij dan.
edit behalve:
[..]
Dat klopt ook wel, maar in deze situatie ging ik gewoon even van de artistieke/creatieve kant uit van de TS.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:01 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik zie geen enkele toegevoegde waarde. Wat is er mis met 'ik verzamel teveel, en ik vertel mezelf wel dat alles weg moet, laatst ook met moeite vanalles in vuilniszakken gedaan, maar het loopt de spuigaten uit. What to do?'
Of: 'mijn zoon verzamelt te veel. Laatst met moeite samen met hem vanalles in vuilniszakken gedaan, maar het helpt niet. Wat zijn grovere maatregelen die ik kan nemen?'
Dit is gewoon vaag. "Het kereltje... Schatje/ettertje. De lieverd/lastpak." Moet ik nou denken aan schizofrenie, aan een artistiek iemand die zich aanstelt of aan iemand die gewoon moeite heeft met schrijven (wellicht buitenlands is? Of aan bepaalde genotsmiddelen zit?).
Ik vind het storend, en juist niet helder. En zoals je ziet de rest ook niet, want er komen reacties op als 'wat is dit nou weer' en 'wie ben jij in dit verhaal'.
Niet efficient.
Je hebt gelijk. Vreemd geschreven OP dit, leest alsof het onder invloed geschreven isquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:01 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik zie geen enkele toegevoegde waarde. Wat is er mis met 'ik verzamel teveel, en ik vertel mezelf wel dat alles weg moet, laatst ook met moeite vanalles in vuilniszakken gedaan, maar het loopt de spuigaten uit. What to do?'
Of: 'mijn zoon verzamelt te veel. Laatst met moeite samen met hem vanalles in vuilniszakken gedaan, maar het helpt niet. Wat zijn grovere maatregelen die ik kan nemen?'
Dit is gewoon vaag. "Het kereltje... Schatje/ettertje. De lieverd/lastpak." Moet ik nou denken aan schizofrenie, aan een artistiek iemand die zich aanstelt of aan iemand die gewoon moeite heeft met schrijven (wellicht buitenlands is? Of aan bepaalde genotsmiddelen zit?).
Ik vind het storend, en juist niet helder. En zoals je ziet de rest ook niet, want er komen reacties op als 'wat is dit nou weer' en 'wie ben jij in dit verhaal'.
Niet efficient.
Dat heb ik exact ook al gedaan. Heb nou echt zoiets van zachte heelmeesters laten stinkende wonden achter.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:45 schreef OverRated het volgende:
Neger wat?
Gewoon de eerste methode nog een keer uitvoeren, maar dit keer met de waarschuwing dat alles de volgende keer weg gaat. Zie er op toe dat hij niks nieuws verzamelt.
Zijn buddy is de beste term denk ik... =quote:
Droom? eerder een nachtmerrie.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:48 schreef LookAtMe het volgende:
Je moet in zijn droom erachter zien te komen wat de rede is van het verzamelen en dan moet hij zijn angsten overwinnen.
Met mij wel.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:49 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Gaat het verder wel goed Sneezeechu?
Vond hem grappig deze postquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:53 schreef OverRated het volgende:
Anders geef je hem een elektronische graafmachine. Kan hij zijn vuilnisbelt gaan sorteren op materiaalsoort of zoen wat geurvreters misschien.
Dat is niet zijn diagnose...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:54 schreef Tropanzia het volgende:
Hij heeft waarschijnlijk autisme, maar daar was je zelf ook al achtergekomen waarschijnlijk.
Gaat richting de 16 toch al er is zeker sprake van een handicap DS/DSNAO daarmee valt het beste te omschrijven wat het zeker gecompliceerder maakt dit gedrag vertoont hij nu zo vanaf begin Maart wel in een keer en heel hevig. En nee daar was geen echte aanleiding voor zover ik weet.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:54 schreef Madame_Paon het volgende:
Hoe oud is dat joch?
Heeft hij een beperking, zoals een verstandelijke handicap of autisme?
Ik voel me kiplekker.quote:
Als je een klacht hebt ga je maar naar de FB van dit subforum en voor de rest van je posting's raad ik je hetzelfde aan.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:56 schreef Taurus het volgende:
Wat schrijf jij raar. Heb je het nou over jezelf, wie is dat kereltje, en waarom schrijf je zo 'raar artistiek poetisch'?
Het is geen klacht, het was een vraag. Je kunt niet ontkennen na alle reacties dat je schrijfwijze opvalt. Derhalve is het normaal dat daar vragen over worden gesteld.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:13 schreef Sneezeechu het volgende:
Als je een klacht hebt ga je maar naar de FB van dit subforum en voor de rest van je posting's raad ik je hetzelfde aan.
Ik denk dat 'ie Belg is. Dat zou wel iets verklaren, denk ik.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:40 schreef Techno het volgende:
Eens met Taurus, het is niet meer dan normaal dat men vragen stelt over jouw schrijfwijze.
Het is toch een duidelijk verhaal?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:50 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik denk dat 'ie Belg is. Dat zou wel iets verklaren, denk ik.
Waar staat dat voor?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:13 schreef Sneezeechu het volgende:
Gaat richting de 16 toch al er is zeker sprake van een handicap DS/DSNAO daarmee valt het beste te omschrijven wat het zeker gecompliceerder maakt dit gedrag vertoont hij nu zo vanaf begin Maart wel in een keer en heel hevig. En nee daar was geen echte aanleiding voor zover ik weet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |