SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
IK WIL GODVERDOMME FUCKING AWESOME CADEAU'S VAN JULLIE.![]()
![]()
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Heb al 20 euro in muntgeld gewisseld.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:56 schreef Kutstudent het volgende:
IK WIL GODVERDOMME FUCKING AWESOME CADEAU'S VAN JULLIE.![]()
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
Moest jij niet zuipen?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:01 schreef SoldMayor het volgende:
GEVELISITEERT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Maak je geen zorgen, ik ben in DB dus ik doe ook niet mee. Vandaag voor 40 euro vlees gegeten op kosten van m'n ouders. Morgen zuipen op kosten van m'n ouders. Zondag doe ik weer mee.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:05 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik kom sowieso geen mw3 meer doen over een paar uur.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Haterquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:50 schreef SoldMayor het volgende:
Maak iemand ff dan dit kk topic dicht ja? godverdomme![]()
Maar feli Dagobert! en onthoud hoeren blijven hoerenTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
haha die chocolaadmunten smelten in zn kont en dan lijkt het net op poep xDquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:20 schreef SoldMayor het volgende:
Owkee voordat ik ga nog even mijn cadeautjuhsssssss voor maurice:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Dagobert.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hater![]()
Maar feli Dagobert! en onthoud hoeren blijven hoerenDonder op man, Govert.
Govert Goudglans neem ik aan?quote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
In jouw geval eerder Govert IJzerglans, want goud kan jij niet betalen.quote:You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Oh waarom moet ik hier toch zo hard om lachenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
haha die chocolaadmunten smelten in zn kont en dan lijkt het net op poep xD![]()
![]()
Goudprijs is inderdaad duur, nu het moeilijk te vinden is. Alles zit al bij jou in de achterdeur toch maumau?na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |