Komt omdat je bij McDonalds hebt gegeten.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:31 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Ik heb trouwens echt rugpijn, voel me echt bejaard
verdorie...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:32 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Komt omdat je bij McDonalds hebt gegeten.
Daar heb ik al zo lang de examens bezig zijn last vanquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:34 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Verstand zegt ja, brein zegt nee. Brein wint. :")
heb ik ook altijd D:quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:31 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Ik heb trouwens echt rugpijn, voel me echt bejaard
Komt bij mij van alles.. Ik heb het al jarenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:39 schreef Keauning het volgende:
komt door slechte slaaphouding? daardoor heb ik er iig vaker last van.. kutrug
onder andere...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:39 schreef Keauning het volgende:
komt door slechte slaaphouding? daardoor heb ik er iig vaker last van.. kutrug
beterrr, ik haat medicijnen zo erg...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:41 schreef Zamorak het volgende:
Ik had altijd last van me rug toen ik zware medicijnen tegen acné gebruikte. Als ik dan bijv. 10 seconden voorover bukte kon ik amper nog rechtop staan. Gelukkig is die acné nu totaal verdwenen en hoef ik ook die medicijnen niet meer
wat gebruikte je dan ;o roa?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:41 schreef Zamorak het volgende:
Ik had altijd last van me rug toen ik zware medicijnen tegen acné gebruikte. Als ik dan bijv. 10 seconden voorover bukte kon ik amper nog rechtop staan. Gelukkig is die acné nu totaal verdwenen en hoef ik ook die medicijnen niet meer
ghehe daar mocht ik niet aan van men tante xD (dies dokter)quote:
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:43 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
ghehe daar mocht ik niet aan van men tante xD (dies dokter)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |