Ja zekers, maar dat mag ook wel na 3,5 jaar af en aan klussen en klusmoe zijnquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh dus je nadert voltooiing </positief>
Succes met afwerken! Ik vind dat altijd het leukste stuk, op slopen na danGewoon, resultaat van wat je doet
Hier gaat alles gewoon eigenlijkHeb wel pols en enkel verzwikt toen ik een noodstop met de rolstoel maakte om te voorkomen dat ik m`n dochter overreed
Maar dat gaat wel weer over
Vertel er alles overquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:50 schreef Mss het volgende:
Zo, ik ben weer thuis. Goeden matigen avond gehad!
Heel droog in het café gebierd met wat vrienden. Maar soms zijn ze een beetje lame. En mijn ouders staan morgenvroeg voor de deur, dus ik kan het ook niet heel erg laat makenquote:
Na 3,5 jaar mag je het wel zat zijn jaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja zekers, maar dat mag ook wel na 3,5 jaar af en aan klussen en klusmoe zijn
Maar ik vind het stiekem nog steeds leuk. Vooral als er weer een project (bijna) af is, dan kan ik echt genieten en trots zijn op wat we saampjes weer voor elkaar hebben gekregen
Ja ik las het op je feestboek. Pechvogel
Hoop dat het snel bij trekt, muppetje
Oh, dat kan echt supergezellig zijn, vooral met leuke lame ass vriendenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:57 schreef Mss het volgende:
[..]
Heel droog in het café gebierd met wat vrienden. Maar soms zijn ze een beetje lame. En mijn ouders staan morgenvroeg voor de deur, dus ik kan het ook niet heel erg laat maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |