Ja zekers, maar dat mag ook wel na 3,5 jaar af en aan klussen en klusmoe zijnquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh dus je nadert voltooiing </positief>
Succes met afwerken! Ik vind dat altijd het leukste stuk, op slopen na danGewoon, resultaat van wat je doet
Hier gaat alles gewoon eigenlijkHeb wel pols en enkel verzwikt toen ik een noodstop met de rolstoel maakte om te voorkomen dat ik m`n dochter overreed
Maar dat gaat wel weer over
Vertel er alles overquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:50 schreef Mss het volgende:
Zo, ik ben weer thuis. Goeden matigen avond gehad!
Heel droog in het café gebierd met wat vrienden. Maar soms zijn ze een beetje lame. En mijn ouders staan morgenvroeg voor de deur, dus ik kan het ook niet heel erg laat makenquote:
Na 3,5 jaar mag je het wel zat zijn jaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja zekers, maar dat mag ook wel na 3,5 jaar af en aan klussen en klusmoe zijn
Maar ik vind het stiekem nog steeds leuk. Vooral als er weer een project (bijna) af is, dan kan ik echt genieten en trots zijn op wat we saampjes weer voor elkaar hebben gekregen
Ja ik las het op je feestboek. Pechvogel
Hoop dat het snel bij trekt, muppetje
Oh, dat kan echt supergezellig zijn, vooral met leuke lame ass vriendenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:57 schreef Mss het volgende:
[..]
Heel droog in het café gebierd met wat vrienden. Maar soms zijn ze een beetje lame. En mijn ouders staan morgenvroeg voor de deur, dus ik kan het ook niet heel erg laat maken.
Hehehehe, tsja, eigen keuze he, ik ben er op zich nog steeds blij mee, is wel helemaal het huis zoals wij dat willen in ieder gevalquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Na 3,5 jaar mag je het wel zat zijn jaSucces met de laatste loden iig :-)
Ik ga ins nest..heb schuurpapieren oogleden![]()
Ze staan in de buurt op de camping en gaan een dagje Amsterdam doenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh, dat kan echt supergezellig zijn, vooral met leuke lame ass vrienden![]()
Komen je ouders voor iets leuks langs?
Owwww, good luck with thatquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:05 schreef Mss het volgende:
[..]
Ze staan in de buurt op de camping en gaan een dagje Amsterdam doen.
Ja, we gaan naar Humpreys geloof ik. Volgens mij is dat wel okay. En ons is ik en mijn vriend ja. Mijn broers zijn gewoon in Limburg en die hadden ze laatst al mee uit eten genomenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:10 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh gelukkig, dat scheelt al een hoop!
Weet je al waar jullie gaan eten?
En met "ons" bedoel je je vriend en jou toch neem ik aan?
Ja, ik heb daar geloof ik eerder gegeten met mijn ouders. Ik ben benieuwd. Ze waren vandaag de toerist in Volendam aan het uithangen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:14 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh daar heb ik tijdje geleden gegeten met een vrijgezellendag, was best prima. Zeker voor het geld wat het kostte
Hoop dat het gezellig wordt
geloof dat ik dan al een paar heb die ik wilquote:
Ik ben er nog nooit geweestquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
geloof dat ik dan al een paar heb die ik wil
Volendam, hehehehe, humor wel altijd.
Dagje weg en de hele dag aandacht geven was denk ik de bedoeling.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:23 schreef Mss het volgende:
En als je zielige mensen meeneemt naar Volendam worden ze minder zielig?
Klinkt leukquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dagje weg en de hele dag aandacht geven was denk ik de bedoeling.
Net als die kinderen uit Tjernobil die hier een weekje op vakantie komen (en dan zien wat ze nooit zelf in hun eigen leven gaan krijgen endezo)
Neuh, meer sociaal onhandig. En heb ze de laatste tijd veel gezien, dus even een overkill aan sociale onhandigheid gehad.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:31 schreef Lindytje het volgende:
Ola!
Sluitdienst draaien met iemand die er zijn vierde dag is en die vandaag voor het eerst kassa draaide... Hij deed heul zijn best hoor! Maar alles dat geen kassa was heb ik zelf moeten doen... ik was een half uur later dan normaal weg daar
Kipke, goeden klus gemacht!!
En Mss, lame als in saai??
Zekers goeden klus gemacht!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:31 schreef Lindytje het volgende:
Ola!
Sluitdienst draaien met iemand die er zijn vierde dag is en die vandaag voor het eerst kassa draaide... Hij deed heul zijn best hoor! Maar alles dat geen kassa was heb ik zelf moeten doen... ik was een half uur later dan normaal weg daar
Kipke, goeden klus gemacht!!
En Mss, lame als in saai??
en dan kom je hier?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:33 schreef Mss het volgende:
[..]
Neuh, meer sociaal onhandig. En heb ze de laatste tijd veel gezien, dus even een overkill aan sociale onhandigheid gehad.
Daar komt de overkill natuurlijk vandaan!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en dan kom je hier?
Wij op Fok zijn allemaal sociaal onhandig, da's wat ons bindt
Ah, ja dat kan ik me voorstellen danquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:33 schreef Mss het volgende:
[..]
Neuh, meer sociaal onhandig. En heb ze de laatste tijd veel gezien, dus even een overkill aan sociale onhandigheid gehad.
Jaaaa, peekshurs zijn altijd goed!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zekers goeden klus gemacht!
Als het helemaal klaar ik post ik wel een fotootje
Moet je dit weekend nog werken of ben je vrij?
Ja, lieve jongens hoor, maar ouwehoeren gaat niet altijd vanzelfquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ah, ja dat kan ik me voorstellen dan
Dat je zo de conversatie er uit moet trekken...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:37 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, lieve jongens hoor, maar ouwehoeren gaat niet altijd vanzelf.
Jaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat je zo de conversatie er uit moet trekken...![]()
Online-heldenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:39 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja. Maar ik ben nog niet binnen of ik heb alweer een WA van een van hun binnen
.
nu alleen gisteren tweede laag grondverf op lambrisering en plafond geknald en vandaag gestuct, geplamuurd en net plafond in de lak gezet, dat staat niet zo super spannend op de foto.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jaaaa, peekshurs zijn altijd goed!
Neh, morgen weer een sluitdienst...
Ik zit Family Guy te kijken, zooo briljantquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:41 schreef Lindytje het volgende:
Chicks, ik ga nog even dom GTST kijken (ja, I know) en dan slapen... Ik val bijna om
Tot morgen weer!![]()
Kijk ze gaan jonguh!! Good busyquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nu alleen gisteren tweede laag grondverf op lambrisering en plafond geknald en vandaag gestuct, geplamuurd en net plafond in de lak gezet, dat staat niet zo super spannend op de foto.
Zodra de muurverf erop zit (hoooooopelijk zondag al) en het vloertje erin zit (volgende week denk ik), is het écht tof![]()
En ik leef met je mee, sluitdienst met newbies lijkt me vet irritant
Yep, zeker aangezien het er 2 zijn en ik mega uitstelgedrag vertoon tussendoorquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kijk ze gaan jonguh!! Good busy![]()
Die wc is wel een project he?
Ja, dat is ook vet irritant... je moet alles zelf doen, en wat je de ander laat doen daar moet je naast staan om het uit te leggen...
Zo, nu echt weg
Nee, jij mag een nieuwen thema verzinnenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:37 schreef Lindytje het volgende:
Waar is iedereen???
Oh, enne... het wedstrijdtopique is overleden geloof ik
Jonge, grijp gewoon de macht nu het nog kanquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, want dit is genen eerlijken uitslag![]()
We mogen niet meer reagerenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:37 schreef Lindytje het volgende:
Waar is iedereen???
Oh, enne... het wedstrijdtopique is overleden geloof ik
Bij deze het einde van de wedstrijdquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, want dit is genen eerlijken uitslag![]()
Jonge ik word rijk, lang leve onregelmatigheidstoeslagquote:
Relaxte maanden zijn altijd goedquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jonge ik word rijk, lang leve onregelmatigheidstoeslag![]()
Vannacht slaapdienst, maandag een overleg, dinsdag woensdag donderdag laatste dagen op de BSO en dan komt er een mega-relaxte maand aan, dus ik klaag niet.
Diarreebruin zou ik doenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:59 schreef Diconnected het volgende:
Wat voor kleur zal ik m'n teennagels lakkon
Olvaritgroen!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:59 schreef Diconnected het volgende:
Wat voor kleur zal ik m'n teennagels lakkon
net als mijn td pakketje toen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:04 schreef Lindytje het volgende:
Eusj!!
Ik had zo een hoesje voor mijn telefoon besteld, maar die was na 2,5 maand nog niet aangekomen... ik zo twee weken geleden gemaild ofzo, en na ruim een weekje een nieuwe binnen gekregen.. En wat ligt er nu op de mat? nog eentje
Nu heb ik er tweeEn een van de twee heeft er dus drie maanden over gedaan en de andere max twee weken
![]()
Whoop wordt gemistquote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
net als mijn td pakketje toen.
Gelukkig heet ik geen whoop
Als ik een fiets heb, zal ik dan ff op ziekenbezoek komen vanacond?quote:
Scorequote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:17 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb een studentennummer en email voor de HvA
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als ik een fiets heb, zal ik dan ff op ziekenbezoek komen vanacond?
Iomdat geen nagels meerquote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:09 schreef Lindytje het volgende:
Zeg, waarom hebben jullie nog geen inzending gedaan voor het nieuwen thema, schiet eens op man
Is goed, weet ook niet of m'n fiets wel op tijd gefikst is hoor (lekke band)!quote:
Ja, nou.....quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:24 schreef Stormqueen het volgende:
Nagelbijten is een van de weinige dingen die ik wel kan momenteelitt nagels verzorgen
Ik had me verheugd op meerkoet.quote:
Maar neons zijn ookquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:34 schreef Stormqueen het volgende:
oh men, ik wil 10 van de 12 summer neons
Van CG? Die lijken mij ook wel epic! MOAR skittles!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:34 schreef Stormqueen het volgende:
oh men, ik wil 10 van de 12 summer neons
Die flesjes zijn wel schattig volgens mij, in mini formaatquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:37 schreef Incantrix het volgende:
Cool Debs
Ik heb vandaag de orly-mini's van feel the vibe binnengekregen, die zijn ook goed felalleen de blauwe is gewoon blauw, maar wel een leuke kleur.
Ik wil juist weer lenzen haha! Ben m'n bril met dit weer zat aan het worden.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:42 schreef Puckzzz het volgende:
oh en mijn nieuwe brillen zijn klaar![]()
Tweede bril gratisch!
Heerlijk, ik heb al de hele dag mijn bril op
maar hij staat je zo goed!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik wil juist weer lenzen haha! Ben m'n bril met dit weer zat aan het worden.
Warm op m'n neusbrug + veel niezen want lichtgevoelige ogen. Moet weer een zonnebril op kunnen!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
maar hij staat je zo goed!
En hoezo met dit weer?
Mocht het nog uit komen laat het ff op tijd weten, want ik ben onwijs aan het treuzelen met van alles en moet nog wel wat nuttige dingen doen eigenlijkquote:
Oh nee dat bedoelde ik niet, juist meer dat ik anders in een kwartier tijd nog ff wil opfrissen + bed opmaken + blogpost maken. Dus als jij zegt dat je het gezellig vindt als ik langs kom ga ik nu in plaats van doelloos blogs lezen even wat "nuttigs" doenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:59 schreef Stormqueen het volgende:
Haha, meis, doe je ding, ik vermaak me wel met mijn poezen enzokunnen ook een andere keer daten!
Haha top! Half 9 ongeveer goed?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:08 schreef Stormqueen het volgende:
Dat probeer ik te achterhalen. Maar ik krijg nu een prima
niks gewendquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:09 schreef Diconnected het volgende:
Vanavond verjaardag, 7km fietsen enkele reisle fu.
Droge witte mocht je het hebben, anders is een biertje ook primaquote:
Knie ja. Ik vind het fietsen niet eens zo heel erg, lekker juist, alleen jammer dat ik na 15 minuten ontzettende steken krijg enzoquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niks gewend
Of kun je het niet ivm knie?
Aww dat is wel kut ja!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:13 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Knie ja. Ik vind het fietsen niet eens zo heel erg, lekker juist, alleen jammer dat ik na 15 minuten ontzettende steken krijg enzo
ik vond nog een sec Bordeaux, zet m meteen koudquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Droge witte mocht je het hebben, anders is een biertje ook prima.
mehquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:13 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Knie ja. Ik vind het fietsen niet eens zo heel erg, lekker juist, alleen jammer dat ik na 15 minuten ontzettende steken krijg enzo
Ja, echt lief zijn zequote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die flesjes zijn wel schattig volgens mij, in mini formaat.
Dakkoffer is wel handig ja!
Kleding...altijd handigquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:21 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ja, echt lief zijn ze
En joah, dan kunnen we tenminste ook kleding meenemen
Gewoon verstand op nul en persen!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Kleding...altijd handig![]()
Ik moet naar de wc voor een #2. Dat doe ik dus echt niet hier he?
Hier = voetbal vereniging
Sinds Lowlands ed ben ik al blij als ik ergens kan waar pleepapier is en als er geen kak aan de muren zitquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Kleding...altijd handig![]()
Ik moet naar de wc voor een #2. Dat doe ik dus echt niet hier he?
Hier = voetbal vereniging
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:09 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Sinds Lowlands ed ben ik al blij als ik ergens kan waar pleepapier is en als er geen kak aan de muren zitjust dÃŧ it
Helleu, timing, you haz!quote:
Ik had toevallig zwart op en daar zaten toch al allemaal butsen en krassen in door het klussen. Dus ik kon dit niet latenquote:
Welke?quote:Op zondag 20 mei 2012 00:45 schreef BBQ-kip het volgende:
Hehehehe, lekkker kliederen met kleurtjes
Die kleding van Yours Clothing, is dat qua kwaliteit een beetje iets, of van die marktkleding, qua stof?
Ik zie een leuk jurkje, maar kan zo moeilijk zo of de stof wat is.
En valt het ruim of "gewoon"?
Euh, alleen een color club denk ik?quote:Op zondag 20 mei 2012 00:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
SQ, jij doet niet toevallig nog neons weg?
GROEN!!quote:Op zondag 20 mei 2012 00:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wat voor kleur is dat?
En nog een keer eenvoor je rug. Vind het zo rot voor je!
Ik twijfel tussen een paar (ik bestel morgen ofzo)quote:Op zondag 20 mei 2012 00:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Welke?
het is een beetje vergelijkbaar met C&A qua kwalitiet
quote:
Mooi dat het zo gezellig was!quote:Op zondag 20 mei 2012 01:02 schreef Stormqueen het volgende:
Bleiblei vond het jammer dat Debs weg ging, het was te gezellig!
té gezellig, da's altijd goed!quote:Op zondag 20 mei 2012 01:02 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben veels te lui om honderddertig potjes nagellak op de foto te zettenquote:Op zondag 20 mei 2012 01:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh en SQ, je zou aan mij waarschijnlijk meer verkopen als er foto's bij zaten. Ik ben veelste lui om dat allemaal op te zoeken.
mooie SOG voor jou dan toch, naam copy pasten in google images en dan erbij plakken voor SQ, kan ze vast waarderenquote:Op zondag 20 mei 2012 01:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh en SQ, je zou aan mij waarschijnlijk meer verkopen als er foto's bij zaten. Ik ben veelste lui om dat allemaal op te zoeken.
Fijn dat het zo gezellig wasquote:Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja ze hadden ineens een mutual interest, zuidwest USA
Snap ik helemaal!quote:Op zondag 20 mei 2012 01:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben veels te lui om honderddertig potjes nagellak op de foto te zetten![]()
Mwehe, dan ga ik nog liever voor school bezig.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
mooie SOG voor jou dan toch, naam copy pasten in google images en dan erbij plakken voor SQ, kan ze vast waarderen
bonsoir roy du frites de pommes!quote:Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef Lindytje het volgende:
Ola! De frietboer is weer thuis en gedoucht!
braafhaas!quote:Op zondag 20 mei 2012 01:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mwehe, dan ga ik nog liever voor school bezig.
oh op die fiets, dat hebben ze normaal niet begrijp ik hieruit?quote:Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja ze hadden ineens een mutual interest, zuidwest USA
Deadline voor het beantwoorden van een deelvraag morgenavond om 12 uur, ik heb nog niks gedaan.quote:
Mooien motivatie dan!quote:Op zondag 20 mei 2012 01:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mwehe, dan ga ik nog liever voor school bezig.
Ik ga eens even kijkenquote:Op zondag 20 mei 2012 01:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
check kip dr entry in je naillart battle![]()
![]()
1 geweest (bb) en debs gaat er heenquote:Op zondag 20 mei 2012 01:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh op die fiets, dat hebben ze normaal niet begrijp ik hieruit?
Humor. Beide geweest of willen ze er allebei graag heen?
Weekend, verf/nagellakdampen, laat op den avond én rosé achter mijn kiezenquote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 01:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mooien motivatie dan!
* BBQ-kip denkt direct na over het beginnen van een motivatiebureau
goeden kutexcuusquote:Op zondag 20 mei 2012 01:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Weekend, verf/nagellakdampen, laat op den avond én rosé achter mijn kiezen
peuk in je yoghurt gedipt en cola over je toetsenbord gemikt?quote:Op zondag 20 mei 2012 01:09 schreef Lindytje het volgende:
Damn, ik wil cola drinken, yoghurt eten en roken en fokken tegelijk, dat gaat niet
en ik was er nog wel helemaal van overtuigd dat het goed was ook, da's nog het sneuequote:
Dat nog net niet...quote:Op zondag 20 mei 2012 01:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
peuk in je yoghurt gedipt en cola over je toetsenbord gemikt?
quote:Op zondag 20 mei 2012 01:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en ik was er nog wel helemaal van overtuigd dat het goed was ook, da's nog het sneue![]()
Mijn Frans docent zou ter plekke dood neer vallen als hij het las. Ware het niet dat ik hem tijdens het wachten op de Franse les 's ochtends dood heb gewenst en hij toen echt dood thuis bleek te liggen![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 20 mei 2012 01:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en ik was er nog wel helemaal van overtuigd dat het goed was ook, da's nog het sneue![]()
Mijn Frans docent zou ter plekke dood neer vallen als hij het las. Ware het niet dat ik hem tijdens het wachten op de Franse les 's ochtends dood heb gewenst en hij toen echt dood thuis bleek te liggen![]()
![]()
![]()
dat is me van de week ook gebeurd, maar dan over mijn pas gelakte tafeltje.... gelukkig was ik net op tijd met opruimen, voor het de zooi ging oplossen. Dan was ik echt boos geworden denk ikquote:Op zondag 20 mei 2012 01:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat nog net niet...Al heb ik wel al eens nagellakremover over het toetsenbord van mijn netbook geklatst
Ik zat zo van: oeh, oeh, oeh, wat eerst??????![]()
Echt jonge, nagellakremover is evilquote:Op zondag 20 mei 2012 01:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat is me van de week ook gebeurd, maar dan over mijn pas gelakte tafeltje.... gelukkig was ik net op tijd met opruimen, voor het de zooi ging oplossen. Dan was ik echt boos geworden denk ik
Kipverhalenquote:Op zondag 20 mei 2012 01:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
![]()
![]()
Whehehehehe, falersquote:Op zondag 20 mei 2012 01:14 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Vul Marketing Communicatie in ipv development disorders en je hebt de slides van mijn docent
is me inmiddels al zo vaak gebeurd dat ik dit soort dingen op mijn werk maar niet meer hardop zegquote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 01:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Whehehehehe, falers
Een van de hoogleraren waar ik weleens mee werk is zo'n omhoog gevallen mongool met een mega attitude. En toen had hij het in een belangrijk praatje i.p.v. over "the machine" de hele tijd over "de appareet" (fonetisch he) en over "dčvulop mental disorders"
![]()
![]()
![]()
En toen lachte ik dus even hardop in de zaal
I would like to thank you from the bottom of my heart, and my wives bottom.quote:
Would you deal out the staple?quote:Op zondag 20 mei 2012 01:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
I would like to thank you from the bottom of my heart, and my wives bottom.
mooi ook dat een knakker die daarna bij hem kwam staan om wat over "the new appareet" uit te leggen, hem steeds subtieletjes verbeterde, maar dat niks hielpquote:
die is mooi inderdaad!quote:Op zondag 20 mei 2012 01:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die ja.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Voor de onwetenden, da's zoiets alsquote:Op zondag 20 mei 2012 01:23 schreef BBQ-kip het volgende:
"I would like to take your back door please"
Oh..... dat doet me weer denken aan een wijf uit mijn groep... die zijn ALTIJD ipv identiteit, ididenteit. En in haar doelen zat ook iets met identiteit, dus het woord kwam minstens een keer of 3 per dag aan bod..quote:Op zondag 20 mei 2012 01:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
mooi ook dat een knakker die daarna bij hem kwam staan om wat over "the new appareet" uit te leggen, hem steeds subtieletjes verbeterde, maar dat niks hielp
quote:Op zondag 20 mei 2012 01:26 schreef Stormqueen het volgende:
omg!
ik ontdek net de site van een collega in Amerika.... zoeen serieuze IT-er waarvan je echt zo'n nerdgevoel krijgt...
http://www.shippy.net/
waddafuk???![]()
dat scheelt, meestal is het indentiteitquote:Op zondag 20 mei 2012 01:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh..... dat doet me weer denken aan een wijf uit mijn groep... die zijn ALTIJD ipv identiteit, ididenteit. En in haar doelen zat ook iets met identiteit, dus het woord kwam minstens een keer of 3 per dag aan bod..
Ik heb haar een keer of 6 verbeterd en daarna wilde ik haar alleen maar dood maken
quote:Op zondag 20 mei 2012 01:26 schreef Stormqueen het volgende:
omg!
ik ontdek net de site van een collega in Amerika.... zoeen serieuze IT-er waarvan je echt zo'n nerdgevoel krijgt...
http://www.shippy.net/
waddafuk???![]()
Indentiteitskaartquote:Op zondag 20 mei 2012 01:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat scheelt, meestal is het indentiteit
Shippy is z'n acHTERNAAMquote:Op zondag 20 mei 2012 01:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
shippy ook echt![]()
![]()
Én zijn Engels zuigt, én hij woont vast en zeker nog bij mama thuis, te zien aan hoe hij zijn gitaar/ding omarmt
die doodmaakwens herken ik wel ja, heb ik zeker een keer op 3 per dagquote:Op zondag 20 mei 2012 01:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh..... dat doet me weer denken aan een wijf uit mijn groep... die zijn ALTIJD ipv identiteit, ididenteit. En in haar doelen zat ook iets met identiteit, dus het woord kwam minstens een keer of 3 per dag aan bod..
Ik heb haar een keer of 6 verbeterd en daarna wilde ik haar alleen maar dood maken
Shippy, shippy, shippy de boskangoeroequote:
Het was dit of een opname van een jaar ofzo... dan maar ditquote:Op zondag 20 mei 2012 01:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die doodmaakwens herken ik wel ja, heb ik zeker een keer op 3 per dag![]()
alleen daarom al zou ik nooit in therapie willen, vanwege de mensen die daar ook komen dan
Ohnee, of doodquote:Op zondag 20 mei 2012 01:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Het was dit of een opname van een jaar ofzo... dan maar dit
Maar echt jonguh, je wil minstens 5x op een dag een groepsgenoot aanvliegen
tsja, je moet wat... al die keuzes van tegenwoordigquote:
Ik kan me die dude aan de andere kant van de telefoon al helemaal voorstellen...quote:Op zondag 20 mei 2012 01:33 schreef BBQ-kip het volgende:
Doet me aan een mooi verhaal denken op Corfu![]()
Ik had het warm dus was de zee ingedoken toen we met een bootje bij een klein baaitje waren. Vriendinnen lagen te zonnen en een ervan werd gebeld door haar werk met een spoed iets, heel serieus etc etc bla bla. Belangrijke meneer aan de telefoon.
Ik had dat niet door en verloor net mijn slipper in het water (op teenslippers lopen is niet handig als je het water in gaat kwam ik achter).
Dus ik zing keihard "waar is mijn Sllllliiiipppppppperrrrr, Sllllliiiipppppppperrrrr, slapper de sliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiipppppppppppppppeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrr" etc.
Vriendin zat dus in heel serieus gesprek.
Zegt die belangrijke meneer aan de telefoon ineens "waarom zingt daar iemand bij jou dat liedje van Flipper?"
Vriendin stikte bijna van het lachen toen ze mij ineens hoorde en in het water zag spartelen.
Zelden zo gelachen![]()
![]()
Precies man. En dan denken ze dat je na de middelbare school meteen kan kiezen wat je wil.. Al deze opties vertellen ze je er mooi niet bijquote:Op zondag 20 mei 2012 01:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
tsja, je moet wat... al die keuzes van tegenwoordig![]()
ja precies, hahahahaha.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik kan me die dude aan de andere kant van de telefoon al helemaal voorstellen...
'Tha fuck???![]()
'
Harakiri-les, die the honourable wayquote:Op zondag 20 mei 2012 01:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Precies man. En dan denken ze dat je na de middelbare school meteen kan kiezen wat je wil.. Al deze opties vertellen ze je er mooi niet bij
Dan hadden ze snel de zee in moeten gaan, konden ze daar piesenquote:Op zondag 20 mei 2012 01:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja precies, hahahahaha.
En zij zat zo in het serieuze gesprek dat ze mij helemaal niet door had, dus dat was echt té grappig.
En ik had het pas door toen die andere 3 meiden over het strand renden en riepen dat ze in hun broek moesten zeiken van het lachen
Hehehehehe, ze doet haar nog best goed na ookquote:
hadden we uiteraard allang daarvoor (en daarna) gedaanquote:Op zondag 20 mei 2012 01:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan hadden ze snel de zee in moeten gaan, konden ze daar piesen![]()
Oh god ja, the village!quote:Op zondag 20 mei 2012 01:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hehehehehe, ze doet haar nog best goed na ook
En Kermie doet me steeds denken aan dat monster van The Village
[ afbeelding ]
Altijd fijnquote:Op zondag 20 mei 2012 01:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hadden we uiteraard allang daarvoor (en daarna) gedaan![]()
En dan stiekem een foto maken als iemand ging pissen![]()
![]()
![]()
Puberhumor als je bijna 30 bent, heeeeeerlijk!
ik vind het ook vies, sorry...quote:
wat een kutfilm als je eenmaal weet wat er achter zitquote:
Jepquote:Op zondag 20 mei 2012 01:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wat een kutfilm als je eenmaal weet wat er achter zit
quote:Op zondag 20 mei 2012 01:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik vind het ook vies, sorry...
Pistacheijs van onze ijsboer hiero echter
Die ga ik morgen scoren denk ik![]()
![]()
![]()
More for me!quote:
Je leest wel in het Engels neem ik aan? HP is zo grappig, met alle woordgrapjes enzo, heerlijke boeken vond ik hetquote:Op zondag 20 mei 2012 01:46 schreef Lindytje het volgende:
Zo, tijd om te poepen en dan naar bed te gaan
Nog een stukje Harry Potter lezen (ik ben me nog steeds door boek 1 aan het worstelen... ik snap de fuzz er om niet zo goed... maar ik hou stug vol) en dan slapen
Tot morgen maar weer![]()
Slaap lekker!quote:Op zondag 20 mei 2012 01:46 schreef Lindytje het volgende:
Zo, tijd om te poepen en dan naar bed te gaan
Nog een stukje Harry Potter lezen (ik ben me nog steeds door boek 1 aan het worstelen... ik snap de fuzz er om niet zo goed... maar ik hou stug vol) en dan slapen
Tot morgen maar weer![]()
Ik vind veel lekker, maar dit lijkt mij niksquote:Op zondag 20 mei 2012 01:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
More for me!
http://nederdropje.blogspot.com/2011/06/dropsticks.html Deze zijn van de Aldi, maar zien er hetzelfde uit als die van de C1000 die wij hebben. Omnomnom.
Haha, dat zegt me dan weer niks.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik vind veel lekker, maar dit lijkt mij niks
Zoute karamel ijs en peper-ijs en viooltjes/lavendelijs vond ik wel lekker overigens
Ijssmaken proberen ben ik best wel van idd.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:54 schreef BBQ-kip het volgende:
Daar moet je ook geen 3 bollen van eten, maar een klein beetje. Is wel leuk om te proberen. Wij gaan nog weleens naar wat duurdere restaurants, er zitten veel goede (bijna) sterren restaurants hier in de omgeving. En als je dan het verrassingsmenu neemt krijg je nog weleens zoiets als dessert
Zo heb ik ook een keer geconfijte eendenmaagjes met frambozensaus gegeten, lekker joh!
Als het me voorgezet wordt, probeer ik het meestal wel. Bestel het zelf alleen nooit als ik niet weet of ik het lust, want dat zou anders zo zonde zijn.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:59 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zou het zelf denk ik ook niet zo snel geprobeerd hebben als ik á la carte had besteld, maar dit was wel tof
Ik wil alles proberen, als het maar geen tonijn, koriander of in zuur "gegaarde" vis is. En orgaanvlees probeer ik wel, maar meeste ben ik niet heel erg dol op.
huh? welke post? mijn hallo post?quote:
Waar ga je heen? heb ik even gemist denk ikquote:Op zondag 20 mei 2012 13:27 schreef Diconnected het volgende:
Woensdag op vakantie, ik heb er zo'n zin in
Bodrum, Turkije, met mamaquote:Op zondag 20 mei 2012 13:29 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Waar ga je heen? heb ik even gemist denk ik
Oeee nice! hoe lang gaan jullie?quote:Op zondag 20 mei 2012 13:43 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Bodrum, Turkije, met mama![]()
[ afbeelding ]
Weekjequote:Op zondag 20 mei 2012 13:44 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Oeee nice! hoe lang gaan jullie?
lekker zeg! even lekker bruin bakken? of ook nog cultuur snuiven?quote:
Ja idd, zie er echt naar uitquote:Op zondag 20 mei 2012 13:45 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
lekker zeg! even lekker bruin bakken? of ook nog cultuur snuiven?
Ik gok wat meer als hij zelfs niet op eBay staatquote:Op zondag 20 mei 2012 13:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
Vraagje, GOSH Rainbow, wat is die waard op dit moment? Ik kan hem op eBay niet vinden, en heb geen idee of het $15, $20 of nog iets heel anders is.
Dat is altijd wel het leukstequote:Op zondag 20 mei 2012 13:49 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja idd, zie er echt naar uitWe gaan lekker genieten maar willen ook wel dingen zien, dus we wisselen het gewoon af.
Ja dat denk ik dus ook. Maar weet niet hoeveel dan wel...quote:Op zondag 20 mei 2012 13:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik gok wat meer als hij zelfs niet op eBay staat
Heb net nog een dropijsje op.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Dropijs.
Hele zondag bezig zijn met studie.
Ik ook niet, maar het moet gedaan vandaag.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja dat denk ik dus ook. Maar weet niet hoeveel dan wel...
[..]
Heb net nog een dropijsje op.
En moet ook nodig bezig met de studie! Maar heb zo geen zin.
quote:Op zondag 20 mei 2012 01:02 schreef Stormqueen het volgende:
+1quote:Op zondag 20 mei 2012 14:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het moet gedaan vandaag.
Bij de aldi in Den Haag verkopen ze hetquote:
Moet ik daar helemaal voor naar Den Haag?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:04 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Bij de aldi in Den Haag verkopen ze het
C1000 en Aldi. Volgensmij zijn het ook dezelfde ijsjes, alleen in een andere verpakking.quote:
Weet ik niet maar daar zie ik ze regelmatig liggenquote:Op zondag 20 mei 2012 14:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Moet ik daar helemaal voor naar Den Haag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |