Bijvoorbeeld. Het is gewoon een knappe en sociaal vaardige jongen die precies zegt wat meisjes willen horen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:52 schreef Rechten_Student het volgende:
Oke, bedankt.
Maar wat als een meisje een jongen een 'gladde jongen' noemt, bedoelt ze daar gewoon een 'player' mee, ofwat?
nou... bij gladde jongen krijg ik toch meer negatieve gevoelens (meer als dat bankstel zonder leuningen verhaal)quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:54 schreef LavenderTown het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Het is gewoon een knappe en sociaal vaardige jongen die precies zegt wat meisjes willen horen.
Sommige vrouwen zeggen daar niet van te houden inderdaad. Puntje bij paaltje staan ze er 9 van de 10 keer wel mee te flikflooien of geven de voorkeur aan een andere loser met discutabele eigenschappen. Hoe dan ook, dat soort jongens hebben toch veel succes.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou... bij gladde jongen krijg ik toch meer negatieve gevoelens (meer als dat bankstel zonder leuningen verhaal)
Dit is allemaal wel erg positief
prima maar de uitdrukking blijft (volgens mij) een negatievequote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:00 schreef LavenderTown het volgende:
[..]
Sommige vrouwen zeggen daar niet van te houden inderdaad. Puntje bij paaltje staan ze er 9 van de 10 keer wel mee te flikflooien of geven de voorkeur aan een andere loser met discutabele eigenschappen. Hoe dan ook, dat soort jongens hebben toch veel succes.
Ik geloof ook niet dat vrouwen op gladde jongens vallen, of op een loser, of op een lul. Ik geloof dat gladde jongens, losers en lullen eigenschappen hebben die vrouwen aantrekkelijk vinden.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
prima maar de uitdrukking blijft (volgens mij) een negatieve
'hij is een lul' is ook negatief
dat veel vrouwen schijnbaar (maar volgens mij is dit urban legend nummer 1 zo ongeveer) op een lul vallen maakt het nog niet een positief bijvoegelijk voornaamwoord
Het enige juiste antwoord!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |