Duidelijk..quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:43 schreef WhoCares.. het volgende:
Zoals de titel al zegt, zit ik met een vraag.
Het zit zo, ik mis nooit iemand. Mijn vriendin woont aan de andere kant van Nederland en ik mis haar vrijwel nooit.. Nu zeggen jullie vast, je houdt gewoon niet van haar. Maar verklaar dan maar eens waarom ik mijn ouders nooit mis, ik heb mijn vader al ruim een jaar niet gezien. En als ik voor mijn sport weer eens een week of twee in het buitenland ben mis ik mijn moeder ook niet. Terwijl mijn team genoten iedere dag bellen. Ook vrienden mis ik nooit terwijl het altijd heel gezellig is als ik bij ze ben. Ik wil graag weten of iemand hier het zelfde meemaakt, of een idee heeft waarom ik dit heb.
Alvast bedankt.
Je bedoelt bivakkeren in de wildernis? Maar dat is dan toch iets anders? (Bekende) mensen niet missen in je dagelijkse doen en laten, of volledig alleen zijn en op jezelf aangewezen, dat zijn toch heel andere dingen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:04 schreef okiokinl het volgende:
jullie zouden eens een lange tijd weg moeten gaan. dan ga je vanzelf mensen missen.
nee gewoon een half jaartje/jaartje ergens anders heengaan. hoeft niet helemaal alleen. in mn dagelijks leven mis ik ook niet vaak mensen, maar ik zie iedereen dan ook regelmatig, dus dat is logisch.quote:Op zondag 3 juni 2012 09:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je bedoelt bivakkeren in de wildernis? Maar dat is dan toch iets anders? (Bekende) mensen niet missen in je dagelijkse doen en laten, of volledig alleen zijn en op jezelf aangewezen, dat zijn toch heel andere dingen.
De vraag blijft, waarom zou TS anderen mensen horen (moeten?) te missen, om dat 'probleem' op deze manier op te lossen? TS is absoluut normaal.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:04 schreef okiokinl het volgende:
jullie zouden eens een lange tijd weg moeten gaan. dan ga je vanzelf mensen missen.
dat is waar, hoeft helemaal niet.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:52 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
De vraag blijft, waarom zou TS anderen mensen horen (moeten?) te missen, om dat 'probleem' op deze manier op te lossen? TS is absoluut normaal.
Zoals ik hierboven al zei, alleen omdat het over grote deel van de mensheid zo functioneert, betekent niet dat zei die tot de minderheid behoren niet 'normaal' zijn. En zeker in dit geval is het hebben van gevoelens, of het houden van, niet synoniem aan iets missen.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:51 schreef rareziekte het volgende:
Ik vind TS niet normaal, een beetje persoon heeft gevoelens. Bepaalde relaties zijn belangrijk voor een mens, en als die wegvallen vind ik het meer dan normaal dat je iemand mist.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |