OK dat is gewoon raar.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 09:24 schreef tliciouz het volgende:
Luilakik kom net al weer terug van de sportschool.
Rrrright.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 09:24 schreef tliciouz het volgende:
Luilakik kom net al weer terug van de sportschool.
Ik sport altijd zo vroeg mogelijk. In de avond heb ik al geen zin meer, en moet van alles doen dus had ook geen tijd gehad verder.quote:
Ik heb juist 's avonds veel meer energie, alleen jammer dat ze dan in het squatrek staan te curlen dus ik ben er rond deze tijd in het jaar ook meestal vroeg bijquote:Op zaterdag 19 mei 2012 09:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik sport altijd zo vroeg mogelijk. In de avond heb ik al geen zin meer, en moet van alles doen dus had ook geen tijd gehad verder.
iPod aan en gaanquote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:41 schreef Vaseline_ het volgende:
SportscholenIk vind apparaten zo kk saai gewoon. Ik weet niet hoe jullie het doen.
Ik kan niet hardlopen ik heb geen conditie terwijl ik wel uren kan wandelen/fietsen/boksen whateverquote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:44 schreef Juminelle het volgende:
[..]
iPod aan en gaanHet is fucking lekker weer dus ik ga zo weer hardlopen langs de Rijn
Dan moet je juist gaan hardlopen. Telkens iets langer net zolang tot je 't volhoudt.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik kan niet hardlopen ik heb geen conditie terwijl ik wel uren kan wandelen/fietsen/boksen whatever
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Hoe oud ben je?quote:
Krio is echt 90 of zo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |