Jijquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:23 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Wie kijkt nog meer naar Suriprofs - FC Groningen op EL1?
Als ik het had had ik zeker gekeken.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:23 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Ik.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:23 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Heeft er inderdaad echt niks te zoekenquote:
Moet je proberen, ik ben niet voor rede vatbaar nuquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Bitch ik kom nu naar damsco, trek die kneej uit je handen.
Zal ik naar Amsterdam komen dan?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moet je proberen, ik ben niet voor rede vatbaar nu
Hahaha.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moet je proberen, ik ben niet voor rede vatbaar nu
Just got Hard as a rock.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:24 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hier houdt ethaanabolic van zeker
http://www.hotquim.com/th(...)-and-night-koika.jpg
Al m'n mannen pak je ballen vast, bitches pak je tieten vast. Slome bitches zeggen, yo wie is die gast? Voor m'n bitches zonder werk heb ik blowjobs.quote:
Moest nog opzoeken waar dit van wasquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:40 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Al m'n mannen pak je ballen vast, bitches pak je tieten vast. Slome bitches zeggen, yo wie is die gast? Voor m'n bitches zonder werk heb ik blowjobs.
Prraaaat money met me.
Die man heeft serieus harde nummers gehad hoor, en zelfs in dit nummer vind ik 'm niet zo slechtquote:
Ik kom je kamer in en bal je heel de kamer rond. Haal de camera, zoem op je vagina zoem op me penis als ie diep in je bek gaat.quote:
Ja, zelfs jouw bitch vindt me lauw. Ze ligt te schokken als ik m'n pik diep in haar douw.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik kom je kamer in en bal je heel de kamer rond. Haal de camera, zoem op je vagina zoem op me penis als ie diep in je bek gaat.
Zevende hemel spacende shit, verwen jouw bitch van haar tepels tot haar clit.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:49 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, zelfs jouw bitch vindt me lauw. Ze ligt te schokken als ik m'n pik diep in haar douw.
Waarom ken ik dit (nog)?
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:49 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, zelfs jouw bitch vindt me lauw. Ze ligt te schokken als ik m'n pik diep in haar douw.
Waarom ken ik dit (nog)?
Zuigt aan me pik, gaat erop zitten diep in d'r poes hevig op en neer wippe.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zevende hemel spacende shit, verwen jouw bitch van haar tepels tot haar clit.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nigga you like 44
I got a .44, I'm 24
I can merk you and come home when I'm 44
Hoe kom je bij dit soort clips elke keerquote:
Oh ja, en ik zeg het je eerlijk ik heb mijn eigen bitch maar die van jou die vind ik heerlijkquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Zuigt aan me pik, gaat erop zitten diep in d'r poes hevig op en neer wippe.
Zeg eerlijk, jij volgt de Surinaamse hitlijsten wekelijks?quote:
Hahaha echt hè, hoor dat eind. Ik lig gestrektquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:59 schreef jna het volgende:
[..]
Zeg eerlijk, jij volgt de Surinaamse hitlijsten wekelijks?
Ze schaamt der eigen niet, benen wijd en pussy tap techniekquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh ja, en ik zeg het je eerlijk ik heb mijn eigen bitch maar die van jou die vind ik heerlijk
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe kom je bij dit soort clips elke keer. Klinkt zo gek nog niet
.
Matter of fact, even downloaden.
DAT EIND! HAHAHA!
!
Kondreman, i sab fa.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:59 schreef jna het volgende:
[..]
Zeg eerlijk, jij volgt de Surinaamse hitlijsten wekelijks?
Kemper is geen pimp maar ik dunk wel ho's.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:01 schreef Vaseline_ het volgende:
Ze willen op de foto helemaal bloot, maar kemper is niet lauw want nee die dunkt geen ho's (?)
Oh op internet staat dit:quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:04 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Kemper is geen pimp maar ik dunk wel ho's.
Ofzo
Oh, kan ookquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh op internet staat dit:
ze wille op de foto helemaal bloot. kemper is geen pimp maar ik heb wel ho's
Oke![]()
Geen plannen nogquote:
Goed plan. Ik wil straks gewoon heel chill met vrienden niets doen in het park maar 's avonds is het nog kankerkoud.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:09 schreef Chocolatebear het volgende:
Was van plan om losjes te gaan bij Klinch maar een collega moest van een dienst af dus ik besloot wijs te doen en die over te nemen. Nu gewoon losjes doen tijdens werk.
Wat is hier nou weer sexy aan?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:21 schreef Juminelle het volgende:
Ous, zet deze eens in de op![]()
[ afbeelding ]
?????????????????????????????? wat is dit nou weer?quote:
gooi ricko er ook bijquote:
2 topics terug staan zequote:
quote:
Luilak.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:36 schreef RickoKun het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Kiezen jullie maar
Leef jij ook nog?quote:
Wat voor werk?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:26 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik werk nu bij mijn pa maar er is geen reet te doen.
Ripquote:
Catering bij of ander VIP ruimte van een feest. Sta vanavond achter de bar bier en cola te tappen maar volk is er weinig dus ik zit nog ff achter de pcquote:
OK dat is gewoon raar.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 09:24 schreef tliciouz het volgende:
Luilakik kom net al weer terug van de sportschool.
Rrrright.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 09:24 schreef tliciouz het volgende:
Luilakik kom net al weer terug van de sportschool.
Ik sport altijd zo vroeg mogelijk. In de avond heb ik al geen zin meer, en moet van alles doen dus had ook geen tijd gehad verder.quote:
Ik heb juist 's avonds veel meer energie, alleen jammer dat ze dan in het squatrek staan te curlen dus ik ben er rond deze tijd in het jaar ook meestal vroeg bijquote:Op zaterdag 19 mei 2012 09:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik sport altijd zo vroeg mogelijk. In de avond heb ik al geen zin meer, en moet van alles doen dus had ook geen tijd gehad verder.
iPod aan en gaanquote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:41 schreef Vaseline_ het volgende:
SportscholenIk vind apparaten zo kk saai gewoon. Ik weet niet hoe jullie het doen.
Ik kan niet hardlopen ik heb geen conditie terwijl ik wel uren kan wandelen/fietsen/boksen whateverquote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:44 schreef Juminelle het volgende:
[..]
iPod aan en gaanHet is fucking lekker weer dus ik ga zo weer hardlopen langs de Rijn
Dan moet je juist gaan hardlopen. Telkens iets langer net zolang tot je 't volhoudt.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik kan niet hardlopen ik heb geen conditie terwijl ik wel uren kan wandelen/fietsen/boksen whatever
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Hoe oud ben je?quote:
Krio is echt 90 of zo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |