Vind ik ook. Op de bank onder een deken/in bed liggen terwijl het buiten fucking hard aan het stormen isquote:Op zondag 20 mei 2012 23:11 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee niet echt, jij wel?
Is gewoon fijn om binnen in bed te liggen als het buiten keihard regent en stormt enzo
Inderdaadquote:Op zondag 20 mei 2012 23:07 schreef Juminelle het volgende:
Mensen die bang zijn voor spinnenPussies.
Dit verhaal heb ik al eens eerder verteld hier geloof ik, maarjaquote:Op zondag 20 mei 2012 23:11 schreef jna het volgende:
Ik heb in de jungle van Suriname ooit een fakking grote bosspin per ongeluk geplet met m'n elleboog toen ik op een bankje zat en die fucker op de rugleuning.
Sowieso heb ik die trip echt een trauma opgelopen met beesten in de wc pot enzo
#thuglifequote:Op zondag 20 mei 2012 23:06 schreef junamii het volgende:
[..]
Op de een of andere manier heb ik vandaag even geen issues met m'n lengte, toch attent van je
Wow.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dit verhaal heb ik al eens eerder verteld hier geloof ik, maarja. De telefoon ging een keer in Suriname, dus ik zo de muziek zachter zetten @ stereotoren in de donkeren houten kast, vliegt er ineens een donkerbruine vlinder uit, maar echt ter grootte van een fucking tijdschrift zeg maar, bizar groot
!
Dat heb ik met muizen.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:14 schreef Juminelle het volgende:
En zodra er een kip of een duif op mijn pad komt ren ik als Usain Bolt.
Vogelfobiequote:Op zondag 20 mei 2012 23:14 schreef Juminelle het volgende:
Maar insecten, jezus![]()
quote:Op zondag 20 mei 2012 23:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dit verhaal heb ik al eens eerder verteld hier geloof ik, maarja. De telefoon ging een keer in Suriname, dus ik zo de muziek zachter zetten @ stereotoren in de donkeren houten kast, vliegt er ineens een donkerbruine vlinder uit, maar echt ter grootte van een fucking tijdschrift zeg maar, bizar groot
!
Bang zijn voor kippen en duivenquote:Op zondag 20 mei 2012 23:14 schreef Juminelle het volgende:
okquote:
Nog nooit gehad eigenlijk, maar ik neem aan van wel. Insecten zouden een hele goede voedselbron kunnen zijn. De keuze is reuze.quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 23:14 schreef Juminelle het volgende:
Ik kan alles handelen behalve insectenquote:
Vlinders zijn kut jaquote:
Eten doe ik met liefde.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:16 schreef o.us het volgende:
[..]
Bang zijn voor kippen en duiven! Je hoort te vangen, te slachten en te eten.
quote:
dat gefladder als je ze in je hand hebtquote:Op zondag 20 mei 2012 23:19 schreef o.us het volgende:
[..]
Lever jouw mannelijkheid maar in, wat doe je man.
Ik zou ook meteen op de grond liggen en daarna meteen naar buitenquote:Op zondag 20 mei 2012 23:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ging gewoon ook echt zo, incl. meisjesgil.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |